loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 73 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

admin بازدید : 89 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.


admin بازدید : 72 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (1)

سخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …


admin بازدید : 115 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (1)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

admin بازدید : 141 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید .

admin بازدید : 146 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

admin بازدید : 115 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

admin بازدید : 127 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Mark of the Ninja: Special Edition PC-SKIDROW

نسخه جدید بازی بسیار محبوب "اثر نینجا" با نام Mark of the Ninja: Special Edition به گسترش بحث بازی که در فضایی ۲بعدی رمزآلود می باشد، نه تنها با مراحل و ابزارهای جدید، بلکه توسط افزودن اصلاحاتی در سرتاسر بازی می پردازد. این نسخه ی ویژه به بازی کردن Mark of the Ninja به صورتی جدید همراه با تجربه ی تکنیک های تازه و اطلاعات بیشتر از سازندگان بازی که آن را ساخته اند شما را تشویق می کند. آیتم ها و روش های جدیدی که در این نسخه از بازی تعبیه شده اند را می توانید با مهارت های بی نظیر خود کسب نمایید و این آیتم ها در سرتاسر بازی و سطوح مختلف آن موجود هستند. این نسخه از بازی با صحبت کردن نینجا همراه است که توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا به صورت داوطلبانه صورت گرفته است. مرحله های جدید، آیتم های تازه و استایل بازی جدید، و صحبت نمودن در حین بازی از سری تغییراتی است که در این نسخه صورت گرفته است.

admin بازدید : 177 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

admin بازدید : 163 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

admin بازدید : 522 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

admin بازدید : 129 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

admin بازدید : 112 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

DuckTales Remastered-RELOADED | 700 MB

بازی DuckTales جزو عناوین معروف NES محسوب می شود که در سال ۱۹۸۹ در سبک Platformer برای این کنسول عرضه شده بود. اکنون استودیوی WayForward نسخه Remastered و بازسازی شده آن عنوان را برای PC ساخته است. بازی همان سبک و سیاق گذشته خود را داشته و یک Platformer دو بعدی است که البته این بار با فضای پس زمینه سه بعدی همراه است. کاراکترها حالتی کارتونی داشته و با دست طراحی شده اند، موسیقی های ۸ بیتی نسخه اصلی برای نسخه جدید بازسازی شده و این بار شاهد صداگذاری کاراکترها از طرف صداگذارهای Disney نیز خواهیم بود. همچنین ویژگی های جدیدی چون مرحله آموزشی، بخشی به نام موزه و قابلیت شنا کردن در انبار پر از پول Scrooge نیز به بازی اضافه شده اند.
admin بازدید : 175 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

PAYDAY 2-FLT | 12 GB

نسخه اول Pay Day نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .



admin بازدید : 635 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

Chester عنوان یک بازی دوبعدی و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که دارای گیم پلی بسیار چالش برانگیز است . در این بازی می توانید ۱۰ شخصیت را با طی مراحل باز کنید که در در طی مرحله ها عناصر RPG نیز در بازی دخیل خواهند بود . در کل داشتن ۵۰ مرحله و ۸ استایل مختلف به بازیکنان اجازه تغییر روش بازی را می دهد . همچنین با داشتن ۴ سطح دشواری می تواند برای هر پلیری سرگرم کننده باشد .
admin بازدید : 153 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (1)

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

admin بازدید : 156 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

admin بازدید : 184 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

admin بازدید : 550 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

admin بازدید : 143 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

RIPD The Game-FLT | 2.0 GB
R.I.P.D.: The Game عنوان یک بازی سوم شخص اکشن می باشد که براساس فیلمی با همین نام ساخته شده است . داستان درباره ی پلیسی است که کشته میشود و بعد از مرگ روحش به سازمان پلیس های مرده میپیوندد و با همکاری روح های پلیس این سازمان در صدد هست که قاتل خود را که یک فرد زنده است پیدا کند. شرکت سازنده یعنی Old School سعی کرده تا داستان اصلی فیلم را در بازی نیز اجرا کند تا دشمنان ، سلاح ها ، افکت ها و بخش های طنز فیلم ، در بازی نیز وجود داشته باشند . در بخش Co-op می توانید به صورت دو نفره و آنلاین بازی را ادامه دهید . برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .
admin بازدید : 141 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Dusty Revenge یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

admin بازدید : 138 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

admin بازدید : 178 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB
به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.
admin بازدید : 524 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

admin بازدید : 132 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Magrunner: Dark Pulse PC-FLT

در آینده ای نزدیک، در سال ۲۰۵۰، شهروندان جوان و با استعدادی بوسیله ی شرکت گروکزبر انتخاب شده تا در برنامه ی آموزشی "مگ تک" برای اکتشافات فضایی شرکت کنند. افراد انتخاب شده در این برنامه با استفاده از دستکش مخصوص شرکت گروکزبر باید به حل معماهای عجیبی که بر سر راهشان است بپردازند، که حل کردن معماها بوسیله ی این دستکش مغناطیسی که به دفع یا جذب اشیا می پردازد صورت می گیرد. اما وقتی که یک زمین لرزه به وقوع پیوسته و تمامی این تمرینات را خراب می کند، چیزی که برای این اشخاص یک زندگی تامین شده برای تمام عمرشان بوده، به یک رقابت ترسناک برای زنده ماندن تبدیل می شود! بازی Magrunner ذهن و بازخوردهای شما را می آزماید! با استفاده از دستکش مخصوص مگ تک، شما می توانید اشیا را با نشانگرهای سبز و قرمز حمل نمایید. دو شیء که رنگ یکسانی داشته باشند یکدیگر را جذب کرده، در حالی که دو جسم با رنگ متفاوت یکدیگر را دفع می کنند! این مکانیزم ساده گستره ای عظیم از احتمالات را پیش روی شما قرار می دهد. سرنوشت بشریت به دستان و طرز فکر شماست…!

admin بازدید : 143 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

MotoGP 13 PC-RELOADED


اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.
admin بازدید : 138 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Dracula 4: Shadow of the Dragon-FLT| 1.2 GB

بیگمان ژانر وحشت و ترس یکی از گونه های پر طرفدار دنیای بازیهای رایانه ای است.از مدت ها پیش بازی های گوناگونی در این ژانر ساخته شده و روانه بازار می گردد اما در این میان برخی عناوین به جهت سبک و سیاق خاص و محتوای منحصر به فردشان بیشتر مورد توجه و استقبال علاقه مندان قرار گرفته اند.سری بازی های دراکولا که همکنون با نسخه چهارم آن در خدمت شما هستیم ، یکی از برجسته ترین عناوین در دنیای بازی های ترسناک به شمار می روند.با وجود اینکه نام دراکولا یک موجود ترسناک و خون آشام را در ذهن به دست می دهد اما او به گونه شخصیت پردازی می شود که ابعاد دیگری از دراکولا را آشکار می سازد.در این بازی در نقش کاوشگری به نام النا به ماجراجویی های مهیجی خواهید پرداخت.چند ماه پس از غرق شدن یک کشتی مملو از مجموعه هایی ارزشمند از آثار هنری ، یکی از نقاشی ها در آبهای مجارستان یافت می شود. اکنون در نقش النا به عنوان ترمیم گر این اثر هنری از سوی موزه به ماموریت اعزام می شوید.در ادامه این ماموریت به یک ماجراجویی بی پایان در سراسر اروپا می انجامد که پیوندی اساسی با کنت دراکولا و اتمسفر وحشت انگیز بازی خواهد داشت.

admin بازدید : 154 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.

admin بازدید : 208 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

Shadows of the Vatican Act I Greed PC-DEFA

 

James Murphy به یک تماس تلفنی مرموز از طرف دوستش Cristoforo که درخواست کمک می کند جواب می دهد، او کسی است که مشغول به پزشکی می باشد و طی این تماس از شیکاگو به رم می آید. ناپدیدی کیفی شامل اسناد بسیار حیاتی برای قانع کردن جیمز کافی می باشد که دوست وی قربانی چیزی منحوس و ناپیدا می باشد. حوادث همزمانی که پیش می آید و گذشته ی پر از حادثه ی خود او باعث می شود تا جیمز به قعر ماجرا فرو برود و به دنبال پاسخ این همه معما باشد. در طی مسیر خطرناک وی، جیمز ناخوشایند ترین همکار جنایی خود را که عمیق ترین باورهای خود را سئوال خواهد کرد تجربه می کند. و هر دوی این شخصیت ها سفری فیزیکی برای پیدا کردن حقیقت انجام می دهند، و همچنین سفری متافیزیکی به درون روح و اعماق اسرار تمام کسانی که حقیقت را پنهان کرده اند خواهند داشت. بخش اول این بازی در شهر رم می باشد. شهری که خون بیگناهان و مجرمان، ناشناخته ها و مشاهیر ارزش یکسانی دارد.

admin بازدید : 175 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 161 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

admin بازدید : 637 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

god-good بازدید : 232 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

|  دانلود بازی با لینک مستقیم |

spongebob-and-the-clash-of-.jpg


باب اسفنجی شخصیت شناخته شده و محبوب کارتونی با همین نام است که به یکی از جذاب ترین و بامزه ترین کارتون های سال های اخیر در سراسر جهان تبدیل شده است . این بار بازی باب اسفنجی و دوستان وفادارش در بازی SpongeBob And The Clash Of Triton باید یک کار بزرگ را انجام دهند .

داستان بازی باب اسفنجی اینگونه روایت می شود که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکم فرماست ، حال وظیفه باب اسفنجی است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند . البته این تمام کار نیست و باید در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود پادشاه شهر به پا کرده اند ایستادگی کنید و آن ها را ناکام بگذارید .

بازی باب اسفنجی ۲۵ مرحله و ۵ مکان متفاوت دارد که در آن می توانید از ۸ کاراکتر محبوب این بازی برای اجرای مراحل استفاده کنید . گرافیک بازی نسبت به حجم آن قابل قبول است . در آخر باید اضافه کنیم که بازی باب اسفنجی را می توانید بر روی سیستم های با سخت افزار معمولی نیز اجرا کنید .  شما هم اکنون می توانید بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton برای PC را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های بازی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton :

-   گرافیک قابل قبول و فانتزی بازی
-   وجود ۲۵ مرحله و ۵ مکان متفاوت در بازی
-   امکان اجرای بازی با ۸ کاراکتر متفاوت و بامزه
-   قابل اجرا بر روی سیستم های با سخت افزار معمولی
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   و …

برای دانلود لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید


admin بازدید : 204 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (1)

Call of Juarez Gunslinger-RELOADED | 4.5 GB
سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد. The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است.
admin بازدید : 273 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (1)

Fast and Furious Showdown-RELOADED | 1.8 GB
Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
admin بازدید : 417 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

admin بازدید : 149 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB
Anomaly 2 عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .
admin بازدید : 144 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

Sanctum 2-RELOADED | 1.5 GB
Sanctum 2 نسخه ی دوم از بازی خلوتگاه یا همان Sanctum می باشد . این بازی مخلوطی از ژانر استراتژیکی و اکشن اول شخص است . تمام تلاش خود را برای محافظت از هسته های تولید اکسیژن انجام دهید ، بیگانگان در پی نابود سازی این مکان ها هستند که با نابودی آنها ، بشر نیز نابود می شود . نسخه ی جدید با قابلیت های بیشتری در دسترس است ، می توانید به صورت سفارشی برج ها، سلاح ها و سایر ابزارهای جنگی را در اول بازی انتخاب نمایید ، اما آن ها را عاقلانه و درست انتخاب کنید ، زیرا شما تنها خط دفاع بشریت در مقابل بیگانگان هستید ! ساخت دیوار و برج قبل از حمله دشمن از جمله وظایف شما هستند . در مراحلی از بازی ، گیم پلی بازی به صورت اکشن اول شخص دنبال می شود .
admin بازدید : 207 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Ms Splosion Man-RELOADED | 2.2 GB
Ms Splosion Man – یکی از بازی های آرکید و زیبا که قبلا برای شبکه Xboxlive عرضه شده است بازی Splosion Man میباشد که خیلی زود در سبک پلاتفرمی و دو بعدی جایگاه ویژه ای پیدا و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرد. نقطه ی قوت بازی معما ها و چاشنی ظنز بود که در بازی دیده می شد. حال پس از مدتی تاخیر از شماره ی اول، سازندگان به فکر تغییر شخصیت بازی و مراحل افتادند و این بار به جای آقایی که فقط منفجر می شود. نسخه ی PC این عنوان دارای ۵۰ مر حله تک نفره، ۵۰ مرحله همکاری آنلاین یا لوکال تا ۴ نفره، و بخش های متعدد دیگری است.
admin بازدید : 136 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Thunder Wolves-RELOADED | 760 MB
Thunder Wolves عنوان یک بازی اکشن هوایی می باشد که در این بازی شما نقش خلبانان هلیکوپترهای جنگی را برعهده دارید . داستان بازی در مورد مبارزه علیه تروریسم می باشد و هرکاری را که می توانید برای خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمنان خود انجام دهید . در این راه می توانید از ۹ هلیکوپتر متنوع استفاده کنید که داشتن ۱۳ ماموریت در نقاط مختلف دنیا ، از سایر قابلیت های این بازی اکشن هوایی می باشد . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی اکشن هوایی هستید ، این بازی بسیار مناسب است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 1,584
  • بازدید سال : 24,023
  • بازدید کلی : 2,011,631