loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 211 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

امروزه خیلی ها از شبکه های بزرگ اجتماعی همانند twitter و facebook و myspace استفاده میکنند و به دلیل گستردگی این شبکه ها یادگیری آنها بسیار جذاب میباشد خوب امروز میخوام ویژگی هایی از فیس بوک را برای شما شرح بدم که ممکنه از همه انها مطلع نباشید.

admin بازدید : 194 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)


یکی از مهمترین فاکتور هائی که برای یک سایت موفق لازم است، این است سایت شما اطلاعات خوب و خواصی را در اختیار مشتری قرار دهد.  و برای این که به آن مقاله، صاحب سایتی  بخواهد لینک بدهد باید این سوال را از خودتان بپرسید "چرا باید یک سایت به سایت ما لینک بدهد؟"
وقتی برای اولین بار با مشتری صحبت می کردم . این نکته رو توضیح می دادم که به هیچ وجه لینک را خریداری نکنند. همچنین انژی زیادی برای تبادل لینک نگذارند. بعضی از تبادل لینک ها با سایت های همکار خوب هست ، ولی نمی خواهید که 100% از لینک های شما (یا 50% ) بستگی به آن داشته باشد.
اگر این کار را انجام دهید دچار یک مشکل جالب می شوید. شما می خواهید مردم چیزی را به شما بدهند، ولی شما چیزی را در مقابل برای ارائه به آن ها ندارید. به نظر جالب نیست، مگر نه؟

 



admin بازدید : 161 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر شما هم طراح سایت یا اصلا وبلاگی دارید و دوست دارید سایت شما با تمامی یا اکثر مرورگرها و ورژن های مختلف مرورگرها هماهنگی و سازگاری داشته باشه و با سیستم عامل های مختلف ، مرورگرها ، رزولوشن های مختلف کاربران  سایت شما بدون مشکل و آنطور که مطابق میل شما می باشد بالا بیاید ، امروز آموزشی را در سایت قرار دادم که به معرفی ابزاری جهت کنترل سازگاری سایت با عواملی که دربالا ذکر شد میپردازد.

admin بازدید : 199 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر شما چند اکانت ایمیل یا اکانت های متفاوت در وب سایت ها و وبلاگ های  مختف دارید و می خواهید به صورت همزمان وارد اکانت ها بشید,امروز ترفندی را به شما آموزش می دهم که امکان لاگین شدن به چندین اکانت (ایمیل,وبلاگ,…) را برای شما فراهم می کند.

ترفند ورود همزمان به چند اکانت وبلاگ و ایمیل

admin بازدید : 139 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

حذف تبلیغات اینترنتی

دیگه کمتر سایتی پیدا میشه که تبلیغات از توع فلش یا gif نداشته باشه.البته خوب حق هم داریم ما کلی هزینه

کردیو و وقت گذاشتیم روی سایت نهایت بتونیم پوله خودمونو دربیاریم.البته سایت من یکی دو ماهی میشه که راه افتاده هنوز تبلیغات زیادی نداره مگرنه این آموزشو نمی گذاشتم ;)


admin بازدید : 121 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از مهمترین عواملی که در سئو و بهینه سازی سایت نقش داره و باعث میشه که سایت شما و نوشته های شما در رتبه های بالاتری در نتایج جستجو گوگل ظاهر بشه همین عنوان مناسب نوشته و سایت هستش.خوب کاملا هم واضحه عنوان همیشه میگه که مطلب و نوشته شما در چه ارتباطی هستش و به همین خاطر اهمیت فوق العاده زیادی داره که شما حتما باید به عنوان یک وبمستر یا وبلاگ نویس به این مورد دقت زیادی بکنید و تاثیر اون رو خودتون خواهید دید...


admin بازدید : 144 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر دوست دارید تا اکانت یا پروفایل فیس بوک خودتونو حذف کنید امروز یک آموزش ساده و همراه با تصویر برای سهولت در ادامه برای شما قرار دادم.همچنین آموزش گرفتن بک آپ یا پشتیبان از اکانت فیس بوک خودتون و نیز آموزش غیرفعال کردن third party app که برای بعضی از دوستان هنگام پاک پاک کردن اکانتشون مشکل ایجاد کرده بود رو قرار دادم.
admin بازدید : 145 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

از جمله استفاده های اولیه تلفن همراه ارسال اس ام اس (پیامک!) به دیگران است. اما این جمله، با گذشت سال ها، می‌تواند به این صورت هم تغییر کند که: از جمله استفاده های اینترنت، ارسال اس ام اس رایگان به دیگران است! چند وقتی می‌شود که با آمدن سرویس های جدید و اضافه شدن آن ها به خدمات تحت وب، امکانات تلفنی فراوانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده شده است که یکی از آن ها، SMS هایی است که قابلیت ارسال از طریق وب را دارند. سرویس های زیادی هم به همین دلیل ایجاد شدند که خدمات مختلفی را به کاربرانشان ارائه می دهند و بعضی از آن ها نیز به صورت پراکنده در وب معرفی شده اند اما در این پست قصد دارم که ۱۰ سرویس ایده آل برای ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت را به شما معرفی کنم.

admin بازدید : 130 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (1)

با درود خدمت همه عزیزان

دراین پست قصد داریم  وردپرس را در عرض  چند دقیقه نصب نماییم که البته ویژه اعضای دارنده هاست رایگان  است

admin بازدید : 205 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)


با توسعه خدمات بانکی در ایران و پشتیبانی از کارت بانک برای خرید اینترنتی امکانات متنوعی از طرف بانک مختلف ایران هم اکنون از طریق اینترنت در دسترس است. یکی از این خدمات که ممکن است روزانه بارها نیز به آن نیاز داشته باشید امکان اطلاع از موجودی حساب کارت‌های شتاب به صورت آنلاین است. در این نوشته با چگونگی دریافت باقیمانده حساب از طریق سایت رسمی بانک‌های کشور آشنا می‌شویم.

admin بازدید : 221 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 .

در این نوشته سعی داریم بهترین آپلود سنتر های داخلی و خارجی را معرفی کنیم.از مهمترین فاکتور های یک آپلود سنتر خوب ، قابلیت اطمینان ، سرعت دانلود مناسب و ماندگاری فایل ها می باشند که افراد به نسبت نیاز خود میتوانند یکی از این سرویس ها را انتخاب کنند.سرویس هایی که معرفی خواهیم کرد همگی رایگان بوده و از قابلیت های خوبی برای استفاده عموم برخوردارند.

admin بازدید : 164 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

|فیلم آموزشی وردپرس برای مبتدیان|
 
بار دیگر با فیلم آموزشی کاملا فارسی و اختصاصی در خدمت شما علاقه مندان هستیم.با توجه به استقبال گسترده شما کاربران عزیز ، سعی می شود که آموزش ها به صورت روان و با سرفصل مشخص ارائه گردد.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا(Cms) بسیار قوی می باشد که با آن قادر خواهید بود براحتی یک سایت ایجاد کنید
فقط کافی است شما قبلا با یک وبلاگ کار کرده باشید!مسلما وردپرس نیز براحتی آن خواهد بود
وردپرس دارای ویژگی های برتری میباشد که باعث شده است از رغیبان خود پیشه گیرد.برخی از ویژگی های برتر آن:فراوانی افزونه ها،قالب ها،فارسی بودن،سادگی کار با آن
آموزشی که امروز برای شما اماده کرده ایم زمانی حدود کمتر از یک ساعت دارد و برای مبدتیان بسیار مفید می باشد
در این آموزش مروری سریع و خلاصه بر تک تک بخش های وردپرس خواهیم داشت

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
admin بازدید : 224 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

خوب دیگه گوگل کروم جایگاه خوبی در بین وب گردان پیدا کرده است که شاید یکی از دلایلش که خوده منم اونو می پسندم و ازش استفاده می کنم سرعت بالا و ظاهر ساده و خوبه اونه.به همین دلیل اگر مشتری گوگل کروم هستید!! باید یک سری نکات را برای کاکرد آسان و راحت و استفاده از همه قابلیت های اون بدونیم.پس با ما باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 1,767
  • بازدید سال : 24,206
  • بازدید کلی : 2,011,814