loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 160 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

admin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

admin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

FantaMorph Deluxe نام نرم افزار بسیار جالبی از شرکت Abrosoft است که با استفاده از افکتهای بسیار جالب به ایجاد عملیات Morphing میان تصاویر و تبدیل آنها طی یک انیمیشن زیبا می پردازد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به نمایش هرچه زیباتر فرایند های مختلف تکامل و تبدیل همراه با افکتهای زیبا و جذاب هستید و می توانید به آسانی هرچه بیشتر یک هواپیما را به یک مرغابی در حال پرواز تبدیل کنید، یا صورت یک انسان و یک یوزپلینگ را در طی نمایش فرایند تغییر به هم تبدیل نمایید، و یا چهره های چند هنر پیشه را به هم متصل کنید و انیمیشن زیبایی خلق کنید! در نسخه جدید لایه ها به صورت حرفه ای تری به یکدیگر تبدیل میکند. فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX پشتیبانی می شوند و در فایل خروجی نیز میتواند به صورت فایل های انیمیشن gif ، avi ، Quicktime ، فرمت قابل اجرای exe ، فرمت فلش swf و همچنین به عنوان اسکرین سیور استفاده شوند

admin بازدید : 172 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.
admin بازدید : 234 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (2)

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2014 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو  دریافت نمایید.
admin بازدید : 177 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.
admin بازدید : 161 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

|قابل اجرا بر روی سیستم های ۶۴ بیتی|

Autodesk Softimage نرم افزاری با کارایی بالا برای طراحی و خلق کاراکترهای سه بعدی انیمیشن است. این نرم افزاز به عنوان برنامه ای پر طرفدار در میان انیمیشن سازان حرفه ای شناخته شده است که می توان از آن در صنعت فیلم، بازی های ویدیویی و تبلیغات برای ساخت محیط، اشیاء و کاراکترها استفاده نمود و به خلق گرافیک های سه بعدی کامپیوتری، مدل های سه بعدی، انیمیشن های پیشرفته و به طور کلی ساخت و متحرک سازی شخصیت ها و فضاهای مختلف پرداخت. از ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می توان به امکان شبیه سازی جمعیت و ساخت شخصیت هایی که نسبت به یکدیگر و محیط واکنش نشان می دهند را نام برد. جریان کاری ابتکاری و غیر تخریبی آن به همراه محیط خلاقانه و فعل و انفعالی (ICE) و مجموعه ابزار Autodesk Face Robot برای ساخت انیمیشن چهره آن بسیار کارآمد می باشند. ابزار جدید و ابتکاری آن و یک محیط کاربردی به همراه توسعه دستکاری پذیری نرم افزار Autodesk Softimage به شما امکان ساخت جلوه های ویژه منحصر به فرد، کارهای پس از تولید ساخت فیلم و توسعه بازی های ۳ بعدی را می دهند.

admin بازدید : 140 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

رسم نقاشی با CyberLink YouPaint را بسیار واقع گرایانه خواهید دید. این نرم افزار مخصوصا برای کودکان بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود و باعث ایجاد نبوغ بیشتر در انها خواهد شد. ابزار رسم این نرم افزار شامل گچ ، مداد شمعی ، مداد رنگی و ماژیک خواهد بود که با انتخاب سایز و رنگ آن کاربر میتواند به رسم اشکال بپردازد. این نرم افزار با داشتن بیش از ۶۰ نوع رنگ یک پالت رنگی بزرگ و جذاب را در اختیار کاربر قرار میدهد تا در نقاشی خود از آنها به درستی استفاده کند و اثری زیبا خلق نماید. این نرم افزار دارای اشکال مختلفی نظیر حیوانات و وسایل مختلف نیز می باشد تا آنها را در نقاشی مورد استفاده قرار دهید. YouPaint نرم افزار نقاشی است که به شما اجازه می دهد تا از ابزار نقاشی و یا سطل رنگ و رنگ برای ایجاد نقاشی های پر جنب و جوش از صفحات رنگ آمیزی سرگرم کننده استفاده کنید. و اگر شما از نتیجه راضی نیستید، فقط آن را پاک کنید و دوباره شروع کنید! این نرم افزار دارای اشکالی آماده از درختان و گل و سبزه و شکوفه است که میتوانید با انتخاب آنها و کلیک موس یا به صورت لمسی آنها را به صورت تکرار شونده درون نقاشی خود قرار دهید. همچنین نرم افزار دارای ۷۶ نوع برچسب است که میتواند آنها را چرخاندن و تغییر سایز متناسب با نقاشی خود مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار در ورودی خود از عکس هایی با فرمت های BMP ، GIF و ICO و JPG و PNG وTIFF پشتیبانی کرده و در هنگام خروجی گرفتن نیز فرمت های Jpg , BMP و Png قابل استفاده خواهند بود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 411
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 664
  • بازدید ماه : 1,872
  • بازدید سال : 24,311
  • بازدید کلی : 2,011,919