loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 192 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

admin بازدید : 111 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است. نسخه ای که هم اکنون برای شما کاربران محترم وبسایت کلیک کن بیا تو آماده شده، آخرین نسخه ویندوز ۸ می باشد که تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۳ را به همراه دارد. برای مشاهده ی لیست کامل فایل های آپدیتی که در این نسخه قرار دارند و مروری کامل تر بر ویندوز ۸ می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید. هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بنابه نیاز شما به صورت جداگانه حاضر شده اند. این نسخه از ویندوز به صورت پیش فعال شده می باشد به این معنا که شما نیازی به فعال سازی ویندوز ندارید و ویندوز توسط نرم افزارهای Pre-Activator فعال شده است.
admin بازدید : 133 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (3)

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده April 2013 |
ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .
admin بازدید : 129 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.
اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب دانلود کنید.

admin بازدید : 161 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2013 |

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید

admin بازدید : 113 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده January 2013 |

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

admin بازدید : 192 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

| کرک های جدید جایگزین کرک های قبلی شدند |

ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد . ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

از آنجا که این ویندوز جدید میباشد هنوز کرک معتبری برای ان ارایه نشده است . پس از نصب شما میتوانید تا 30 روز به صورت رایگان از این ویندوز استفاده کنید در این پست ما قصد داریم با اریه جدیدترین کرک ها و سریالها این محدیدیت زمانی را از بین ببریم. به همین جهت به محض ارایه کرک جدید ما کرک ارایه شده و اموزش ان را در سایت قرار میدهیم .

admin بازدید : 150 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64 شما می توانید این ویندوز را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه سه سوت شاپ با قیمت 6,000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 300
  • بازدید ماه : 1,508
  • بازدید سال : 23,947
  • بازدید کلی : 2,011,555