loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 198 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Bombus یک نرم افزار قدرتمند برای چت کردن با چندین سرور چت مخصوص نیمباز هستش از اونجایی که خیلی از دوستان علاقه مندند با نرم افزار بمبوس آشنایی داشته باشند و از اون برای چت کردن و امکانات گسترده تر دیگر آن استفاده کنند تیم کلیک کن بیا تو تصمیم گرفت که آموزشی تصویری جهت یادگیری بهتر شما آمده کند .
admin بازدید : 78 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بمبوس یک نرم افزار فراگیری در نیمباز شده و اکثر کاربران نیمباز این نرم افزار رو دارند و با آن آشنایی دارن خب ما این آموزش رو برای افرادی ترتیب دادیم که دوست دارند چیزهای بیشتری راجب بمبوس بدونند .
admin بازدید : 78 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام دوستان نرم افزاری که امروز میخوام بهتون معرفی کنم یکی از قویترین نرم افزار های چت موبایل می باشد در این پست میخواهیم  آموزش کامل و دانلودش رو بهتون آموزش بدیم پس با ما همراه باشید.
admin بازدید : 164 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (3)

نام کتاب: یور اس ام اس نسخه 4 (سرگرمی)
فرمت کتاب:  Java - Epub
زبان کتاب: فارسی


توضیحات:
اینبار با یکی از کتاب های خوب سرگرمی و تفریحی در خدمت شما عزیزان هستیم. کتاب یور اس ام اس  شامل مطالب زیاد و متنوعی می باشد. که  ماه به ماه منتشر می شود. و این کتاب در دو فرمت جاوا و ایپاب منتشر می شود که طیف وسیعی از تلفن های همراه و هوشمند و کتابخوان و تبلت را پشتیبانی می کند.برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 167 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی رمضانیه یکی از جامع ترین کتاب های موجود در مورد ماه مبارک رمضان است که با فرمت جاوا مخصوص موبایل آماده شده. در این کتاب مطالب مفیدی همچون  دعاهای روزانه با ترجمه، دعای جوشن کبیر، ضررهای سحری نخوردن، اعمال ماه رمضان، چهل حدیث درباره روزه، بررسی روزه از منظر قرآن، چه کسانی نباید روزه بگیرند و ... گنجانده شده است.

admin بازدید : 298 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (5)

http://upload.tehran98.com/img1/elknvcw4jz08gg838l.jpg


امروز با یک کتاب فوق العاده در خدمت شما هستیم.این کتاب موبایل دارای اس ام اس در زمینه های مختلف میباشد.این کتاب برای پلتفرم جاوا تهیه شده است و بر روی کلیه گوشی ها قابل نصب میباشد.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


admin بازدید : 208 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.
admin بازدید : 172 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مسابقات مرگ Death Racing Pro - دانلود بازی اتومبیلی اندورید
مسابقات مرگ Death Racing Pro - دانلود بازی اتومبیلی اندورید : دد رایسینگ بازی با مرگ است شما به عنوان یک بدل کار حرفه ای باید تمام تلاش خود را برای ثبت بهترین حرکتهای حرفه ای با ماشین بکنید وبا کب امتیاز و سکه علاوه بر خرید ماشین های جدید تر مراحل با سطح بلاتر و پیست های بیشتر را نیز تجربه میکنید.
admin بازدید : 307 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (1)

در این پست وب سایت کلیک کن بیا تو کتاب پیامکی ها (سری عاشقانه) را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این کتاب مجموعه ی بزرگ و عظیمی از پیامک های عاشقانه است که تعداد پیامک های موجود در کتاب به بیش از 50000 پیامک می رسد. پیامک های موجود در کتاب قابلیت ارسال را دارد و شما عزیزان می توانید پیامک ها را برای عزیزان خود بفرستید. امیدواریم این مجموعه مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل های Java, Android, iOS را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 166 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

rightel.patogha.ir

مناطق تحت پوشش سیم کارت رایتل

در کدام شهرها می‌توان با رایتل صحبت کرد؟

با خط رایتل در این شهرها می توانید صحبت کنید

با تحت پوشش قرار گرفتن شهرهای بم، دامغان، فومن، سربندر و رباط کریم، تعداد شهرهای تحت پوشش رایتل به ۹۰ شهر رسید و مشترکان این امکان را دارند که در این شهرها از امکانات نسل سوم تلفن همراه استفاده کنند.

بر اساس این گزارش روند توسعه شهرهای تحت پوشش شبکه رایتل در سال جدید با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و به زودی هموطنان بیشتری در شهرهای مختلف قادر به استفاده از خدمات ویژه نسل سوم تلفن همراه خواهند بود.

این اپراتور اعلام کرده در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که ازجمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویسهای چندرسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

جدول زیر لیست شهرهایی که تا کنون تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفته‌اند را نشان می‌دهد:

admin بازدید : 157 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

LB_1769.jpg

سامسونگ در مراسمی که وعده برگزاری آن را در شهر نیویورک ایالات متحده داده بود، از چهارمین کهکشان خود رونمایی کرد. Galaxy S4 به‌عنوان پرچمدار جدید این شرکت دقیقا شبیه به تصاویری است که پیش از آغاز این مراسم در سایت‌ها و خبرگزاری‌های تکنولوژی لو رفته بود.

admin بازدید : 274 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (1)

دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی “همسفر” ویژه سفرهای نوروزی

مخصوص پلتفرم جاوا و سازگار با اکثر تلفن های همراه

چند روزی تا عید نوروز 1392 باقی نمانده بسیاری از ما ایرانیان از تعطیلات این ایام استفاده می کنیم و به شهرهای زیبای کشورمان سفر می کنیم، گاهی اوقات مقصد ما زادگاهمان هست، گاهی هم به دنبال تجربه ای جدید به شهر هایی می رویم که تاکنون آنجا را ندیده ایم.

در طول سفر در بسیاری از شهرها ما غریب هستیم، برای پیدا کردن مکانهای زیارتی و سیاحتی آنجا به یک راهنما یا همسفر خبره نیاز داریم، چه خوب است که همسفر ما تلفن همراه ما باشد.

برای این منظور فارس وی به شما نرم افزار “همسفر” را معرفی می کند، “همسفر همراه” و “همسفر اقلیم” دو نرم افزار کاربردی و مفید برای سفرهای نوروزی شما هستند.

.

ویژگی های نرم افزار همسفر همراه:
- معرفی تاریخچه هر شهر
- معرفی اماکن تاریخی و باستانی مهم 30 مرکز استان
- معرفی مساجد و اماکن زیارتی
- معرفی موزه ها
- معرفی نقاط گردشگری طبیعی و دیدنی شهرها
- معرفی صنایع دستی و سوغات نقاط مختلف
- بیش از 800 عکس از نقاط تاریخی و دیدنی
- لیست رستوران های و مراکز پذیرائی
- لیست هتل ها (برحسب تعداد ستاره)
- لیست بیمارستان ها و مراکز درمانی
- لیست دفاتر خدمات مسافرتی (آژانس های مسافرتی)
- تلفن های ضروری سراسری (با قابلیت تماس مستقیم)
- آموزش غذاهای مسافرتی
- پیدا کردن فاصله بین تمامی شهرهای ایران
.
علاوه بر موارد بالا راهنمایی های کلی این برنامه در مورد سفر می تواند سفر شیرینی را برای شما بیافریند.

admin بازدید : 210 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (2)

با توجه به روند رو به گسترش گوشیهای هوشمند بر آن شدیم که پک کاربردی برای این گوشیها که با سیستم عامل آندروید کار میکنند برای شما عزیزان آماده دانلود کنیم این پک آپدیت شده تا اسفند 91 میباشد و در ادامه مطلب لیست کامل این نرم افزار ها را قرار داده ایم امیدواریم از این مجموعه استفاده کافی را ببرید .

admin بازدید : 175 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

گلکسی S4

گلکسی اس ۴ از پردازنده خارق العاده ۸ هسته ای بهره می برد همچنین این گوشی دو سیمکارته به بازار عرضه می شود. در نمایشی قرار است سامسونگ در نمایشگاه آنپکینگ امسال جهت نمایش گوشی خود یعنی Samsung Galaxy S IV تدارک دیده است ویدئوهایی قبل از این نمایش لیک (لو) شده است که از زوایای مختلف گوشی جدید و قدرتمند سامسونگ را به نمایش می گذارد.

admin بازدید : 161 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
با این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی اپیلیکشن های خود را به مموری کارت انتقال دهید. آیا گوشی شما این قابلیت را ندارد؟ ما این نرم افزار را به شما معزفی میکنیم. آیا شما میخواهید که به طور خودکار این کار انجام شود؟ این نرم افزار این قابلیت را دارد.

AppMgr Pro III (App 2 SD) v.3.00
admin بازدید : 114 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
اگر به دنبال یک لانچر پر سرعت و بی نظیر میباشید ما این لانچر را به شما معرفی میکنیم. این نرم افزار با سه بعدی ساختن محیط کاربری لذت کار کردن با لانچر را دو چندان کرده است. لازم به ذکر است که سرعت کار با این نرم افزار بسیار عالی میباشد و شما میتوانید چندین اپیلیکشن را با هم باز کنید.

لانچر بی نظیر Next Launcher 3D v.1.20 برای آندروید

ویژگی های لانچر Next Launcher 3D v.1.20 :

سرعت بسیار بالا
رابط کاربری عالی
سه بعدی
ویدجت های سه بعدی
admin بازدید : 215 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار ZombieBooth برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده برای اندروید است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید چهره کسانی که از آنها عکس میگیرید به یک زامبی متحرک تبدیل کنید.


http://www.dl.yekmobile.com/2013/3/esfand/85/unnamed.jpg
admin بازدید : 211 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
جی پی اس اندروید بصورت آفلاین به همراه تمام نقشه های جی پی اس افلاین و جی پی اس آفلاین ماهواره ای که با استفاده از نرم افزار Maverick Pro v2 انجام می پذیرد.
GPS افلاین به بوسیله نرم افزار Maverick Pro v2 موقعیت دقیق شما را مشخص کرده و سرعت و قطبنما و تعیین مسیر حرکت و انتخاب مبدا و مقصد را بصورت دقیق مشخص میکند آن هم بصورت آفلاین.

جی پی اس آفلاین اندروید تمام شهرها + جی پی اس ایران +آموزش + نرم افزار Gps Maverick Pro v2


admin بازدید : 134 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
معرفي جیلبریک ( Jailbreak ) و هرآنچه لازم است در مورد جیلبریک بدانيد.اگر شما نيز يكي از گوشي هاي IOS را داريد و تا به حال گوشي خود را قفل شكن نكرده ايد حتما اين مطلب را بخوانيد.

جیلبریک آي فون چيست و چرا بايد قفل آيفون شكسته شود؟
admin بازدید : 250 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
دانلود نسخه نهایی نرم افزار QT برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان که می توانید آموزش نصب نرم افزار QT به همراه توضیحات کامل و مورد نیاز و آموزش آپدیت نرم افزار کیو تی و رفع خطا ها این برنامه را بصورت اختصاصی و برای اولین بار از سایت کلیک کن بیا تو مشاهده نمایید.
و اما اگر نمیدانید QT چیست مطلب زیر را بخوانید :
کیوتی یک زبان برنامه نویسی است که نرم افزاری را برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ارائه کرده است که بوسیله آن نرم افزار ها و بازی ها و.. سیمبیان بر پایه آن منتشر می شوند.
نرم افزار QT را حتما روی گوشی خود نصب نمایید چون بدون این نرم افزار تقریبا 80% نرم افزار ها و بازی ها و... برروی گوشی شما نصب نمی شود.

نرم افزار QT + آموزش نصب + رفع خطا برای سیمبیان
admin بازدید : 119 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (1)
خطاهای کامل و رفع آنها در گوشی های نوکیا که سری جدید آنها بصورت کامل در سایت کلیک کن بیا تو گردآوری شده است که بسیار نیز کارآمد می باشد و برخی از دوستان بارها سوال میکنند که چرا هنگام کار با گوشی به این خطاها بر میخوریم که پاسخ خود را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید و اگر هم در زمان نصب برنامه به خطایی برمیخورید می توانید با جستجو در سایت و یا در آرشیو موضوعی در قسمت آموزش ها خطای گوشی و نحوه رفع آن را بیابید.
 

 مرجع خطاهای کامل گوشی های نوکیا (کار با گوشی)
admin بازدید : 91 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
مجموعه آموزش های ساین کردن کاملی را برروی سایت کلیک کن بیا تو برای  گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان قرار داده ایم.امروز نیز روش جدید ساین گوشی هایی که سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5 و سیمبیان 3 را برای شما عزیزان قرار داده ایم.
دوستانی که نمیدانند ساین چیست باید بگوییم که گوشی هایی که سیستم عامل سیمبیان دارند در زمان نصب برخی از نرم افزار ها و بازی ها ارور مجوز می دهد که باید برای این مشکل گوشی خود را ساین کنند.
روش آسان ساین کردن گوشی های سیمبیان
admin بازدید : 971 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
اگر قصد دارید روی گوشی آندروید خود برنامه ای نصب کنید و روی حافظه گوشی برنامه نصب می شود و باعث میشود که گوشی شما دیگر جایی برای نصب برنامه ها و بازی ها نداشته باشد امروز راه حل این کا رو برا شما در سایت کلیک کن بیا تو قرار میدهیم.برای استفاده از آموزش نصب نرم افزار و بازی روی مموری کارت آندروید به ادامه مطلب همراه شوید.
چگونه روی مموری کارت گوشی آندروید برنامه نصب کنیم
admin بازدید : 127 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
آموزش پنهان سازی فایل ها در گالری گوشی های دارای سیستم عامل آندروید که امروز در سایت کلیک کن بیا تو برای شما قرار می دهیم.این آموزش است و بس و دیگر برای مخفی سازی فایل ها در گالری گوشی خود احتیاج به کار پیچیده یا نرم افزاری ندارید و نیازی به روت کردن گوشی و از اینجور مسائل پیچیده نیست.
مخفی سازی فایل های گالری آندروید
admin بازدید : 179 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
نصب رام برای صاحبان گوشی های آندروید یکی از مسائلی است که با مشکل رو به رو می شوند.سایت کلیک کن بیا تو در همین راستا مقاله آموزش نصب  ROM برروی سیستم عامل آندروید را با نرم افزار Odin  قرار داده ایم که به آسانی رام گوشی آندروید خود را نصب کنید.
این آموزش کاملا تصویری بوده و نصب رام به وسیله نرم‌افزار Odin آموزش داده میشود ، همچنین آموزش، شامل آموزش نصب رام‌های تک فایلی و سه فایلی رسمی میباشد.
http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/rom/rom.jpg
admin بازدید : 143 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ای کامل از کدهای مخفی و کاربردی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که بد نیست اطلاعاتی در مورد عملکرد و تست برخی قسمت های گوشی خود را بدست آورید.البته در استفاده از این کدها دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

کدهای مخفی سیستم عامل اندروید
admin بازدید : 162 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار Sygic: GPS Navigation  که به جرات می توان گفت یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های آیفون و آیپاد و آیپد و آندروید است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، كرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا يا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional اين تنظ‍یمات را انجام دهید.
مسیر یاب شهرهای ایران برای آندروید و آیفون با کیفیت فوق العاده Sygic Iran: GPS Navigation v11.2.2
admin بازدید : 143 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
دو قلوهای بابلی Babylonian Twins - دانلود اندروید : برادرانی دو قلو روایتی تازه از دزدی های خود را شروع میکنند همانند یک جنگجویی که برای زنده مانند باید رسم کشتن را به تصویر بکشد این دو برای زندگی کردن در خیابان های شهر بزرگ بابل دست به دزدی میزنند شما میتوانید با کمک به آنها در داستان آنها سهیم باشید.

http://dl.yekmobile.com/2013/admin66/pic/z5/babylonian-twins-platformer-hd%20(1).jpg
admin بازدید : 130 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

گوشی های سامسونگ استقبال بسیار خوبی در ایران داشت , البته تا قبل از ورود گوشی های پیشرفته حال حاضر !! یک سری کامل از کد های مخفی گوشی های سامسونگ را برای شما قرار می دهیم ... همه این کد ها امتحان شده است اما ممكن است در برخي كشور ها ( مخصوصا ايران ) بعضي از اين كد ها بسته شده باشد

http://www.yekmobile.com/download/tarfand-yekmobile.com.jpg
برای مشاهده کد های مخفی سامسونگ فول کد به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 121 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
Solid-Explorer

Solid Explorer فایل منیجری منحصر به فرد است که با در اختیار داشتن دو پنل مختلف برای دسترسی داشتن به فایلها ، تجربه ای جدید را برایتان به ارمغان خواهد آورد . حتما پس از تجربه این فایل منیجر نظرتان نسبت به برنامه هایی که تا کنون از آنها استفاده می کردیده اید به طور کلی عوض خواهد شد !

ویژگی ها :
- دو پنل کاربری جدا و در کنار هم
- پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن فایلها بین دو پنل کاربری
- پشتیبانی از کلاینت ها ی FTP, SFTP and SMB/CIFS
- امکان به اشتراک گذاری فایلها از طریق پروتکل FTP
- پشتیبانی از آرشیو های فشرده ZIP, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR
- قابلیت استفاده از سرویس های ابری دراپ باکس ، باکس ، گوگل درایو و اسکای درایو
- نمایش اطلاعات جزئی مربوط به فایلها
- و …

admin بازدید : 122 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

Smart-Office

Smart Office یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود برای نمایش ، ساخت ، ویرایش ، پرینت و اشتراک گذاری اسناد مایکروسافت آفیس بر روی اسمارت فون یا تبلت تحت اندروید شما می باشد .
این نرم افزار با دارا بودن محیطی کاربرپسند و ساده کردن هر چه تمام تر فرایند استفاده از ابزارها به شما کمک می کند با ساده ترین روش ممکن اقدام به انجام تغییرات یا مشاهده های مختلف بر روی فایلهای آفیس خود داشته باشید .
اگر از پرینترهای وایرلس بهره مند هستید این برنامه می تواند به شما کمک کند تا به سادگی و بدون هیچ گونه دردسری ، پرینت های خود را بر روی هزاران پرینتر ساخته شده توسط کمپانی های مختلف نظیر سامسونگ ، اچ پی ، کنن و … فرستاده و آنها را چاپ کنید .
همچنین امکان اشتراک گذاری فایلها چه از طریق ایمیل و چه از راه به اشتراک گذاری بر روی سرویس های ابرای دراپ باکس و گوگل داکس برایتان فراهم خواهد بود .
با استفاده از فایل منیجر اختصاصی این نرم افزار می تواند به گذر در میان انبوه فایلهای خود پرداخته و با مشاهده پیش نمایش هایی از آنها بدون باز کردن فایل ، ساده تر به پوشه ها و فایلهایی که می خواهید دسترسی پیدا کنید .

admin بازدید : 184 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

DEATH-DOME

ویروس “M” تانسته است بیشتر افرادی را که علایم آن را بروز داده بودند از بین ببرد اما دیگران نیز آنچنان خوش شانس نبودند . ویروس در حال نوردیدن کل زمین است و تقریبا تمامی آن را فرا گرفته است . برخی نقطه ای که ایمن مانده است را منطقه امن می نامند اما بسیاری دیگر از آن به عنوان گنبد مرگ یاد می کنند !

تنها نامی که من می شناسم ققنوس است و هیچ چیز دیگری از گذشته را به خاطر نمی آورم و فقط یک چیز می دانم که باید همه ی آنها را از بین ببرم !

DEATH DOME یک بازی اچ دی بسیار زیبا با گرافیک خارق العاده است که با فراهم آوردن گیم پلی ای باور نکردنی شما را به خود سرگرم سازد . این ویرایش دومین نسخه این بازی جذاب که ساخته کمپانی معروف GLU  است.

admin بازدید : 176 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

ارواح به لس آنجلس حمله کردند. بازی Zombiewood از سری گیم های زامبی هاست که این بار ماجرای حمله زامبی ها به شهر لس آنجلس را روایت می کند شهری که افراد را معروف بسیاری را در خود گنجانده و اینک این شهر رویایی در حال نابودی بدست زامبی های خشمگین است.لازم به ذکر این بازی مهیج با بهره گیری از سلاح های جدید از قبیل تیر های دو شعبه به شما در ساده سازی بازی یاری می رساند.

ویژگی های کلیدی
- فضایی کارتونی بهینه سازی شده برای تلفن همراه
- ۱۰ حالت منحصر به فرد برای انجام بازی
- لباس های عجیب پوشیده شده توسط زامبی ها

admin بازدید : 138 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

ClearView Pro Go Launcher EX

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

کیفیت را با تم ClearView Pro Go Launcher EX تجربه کنید . این پس زمینه زیبا و خارق العاده اندروید که برای لانچر Go Launcher EX طراحی شده است با دارا بودن ۱۰۱ آیکون با کیفیت HD وهمچنین بهره گیری از ۴ تصویر پس زمینه  با کیفیت بالا به تلفن همراه شما جلوه خاصی می بخشد .

ویژگی های کلیدی :
- امکان انتقال برنامه به کارت حافظه
- اجرا در تلفن های همراهی از قبیل :Galaxy s2 و Galaxy S3

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 1,874
  • بازدید سال : 24,313
  • بازدید کلی : 2,011,921