loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 155 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Remove with Batch نرم افزاری کوچک و قابل حمل و همچنین رایگان است که برای از بین بردن و حذف نمودن فایل ها و پوشه هایی که با استفاده از ویندوز و روش های معمول delete قابل حذف شدن نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. در برخی از مواقع به دلایلی که بسیار متنوع هستند، حذف برخی از فایل ها و پوشه ها تحت ویندوز میسر نیست، توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر فایل یا پوشه ای که با استفاده از ویندوز قابل حذف نیست را از بین ببرند و دیگر مشکلی از نظر مشاهده خطاها و جلوگیری ویندوز از پاک شدن فایل و پوشه مورد نظر نخواهد بود. نرم افزار محیط بسیار ساده ای دارد و هر کاربری با مشاهده یکباره آن روش کار با آن را متوجه خواهد شد. باتوجه به قابل حمل بودن نرم افزار ، نیازی به نصب ندارد و همچنین با قرار دادن آن روی حافظه های قابل حمل درون تمامی کامپیوترها بدون نیاز به نصب قابل استفاده می باشد. فرایند کاری این نرم افزار با استفاده از batch می باشد که به همین دلیل اسم نرم افزار Remove with Batch نامیده شده است.
admin بازدید : 143 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (1)

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

god-good بازدید : 204 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

atlas-giahan.jpg


دانلود نرم افزار اطلس گیاهان ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات )

 

در زمان های قدیم طب با گیاهان در بین مردم رواج داشت و بعدها با پیشرفت علوم مختلف ، و مخصوصا علوم پزشکی ، ساخت نسل جدید داروها ، مانند داروهای شیمیایی جایگزین داروهای گیاهی شدند . با این وجود هنوز هم بسیاری از مردم بر این باورند که داروهای گیاهی اثربخش تر و بهتر از داروهای شیمیایی می باشند . هر کدام از گیاهان دارای خواص بیشماری می باشند که بسیاری از مردم به دلیل نا آگاهی از آن ها استفاده نمی کنند . در نرم افزار اطلس گیاهان به راحتی می توانید به خواص تمامی گیاهان دسترسی داشته باشید .

نرم افزار اطلس گیاهان شامل ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات ) اطلاعاتی کاملی را از خواص دارویی ، خواص غذایی و ضررهای احتمالی انواع گیاهان ، میوه ها و سبزیجات به شما می دهد . پس علاوه بر درمان برخی بیماری ها می توانید از مبتلا شدن به بسیاری از آن ها جلوگیری کنید . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم نرم افزار اطلس گیاهان برای کامپیوتر به زبان فارسی را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و با مطالعه ی کامل ، به سلامتی خود کمک کنید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار اطلس گیاهان :

-   جستجو آسان عناصر
-   نمایش توضیحات کامل خواص دارویی و غذایی آنها
-   نمایش عکسی از هر عنصر به صورت جداگانه
-   طراحی فوق العاده کاربر پسند و زیبا
-   امکان ارسال عنصر جدید توسط شما برای قرار دادن در نسخه جدید
-   کاملا رایگان و عدم وجود محدودیت در نرم افزار
-   قابلیت چاپ هر یک از توضیحات
-   قابلیت تغییر فونت و اندازه قلم توضیحات هر صفحه

-   و … 

admin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

admin بازدید : 158 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 


admin بازدید : 177 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

admin بازدید : 193 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

IsoBuster Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید اطلاعات سی دی های خش دار را در هارد خود کپی نمایید. شاید برای شما پیش آمده باشد که اطلاعات مهمی همانند : نرم افزار ، فیلم و عکس و … را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشید و لوح فشرده مورد نظر شما آسیب دیده باشد و اطلاعات شما به راحتی قابل بازگردانی نباشد. اما در این مواقع راه حل چیست ! نگران نباشید , زبرا IsoBuster راه حل شماست. شما به کمک این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده قادر خواهید بود از دست قفل های حجمی و کاراکتری نیز در امان باشید و به راحتی آنها را رایت نمایید. این نرم افزار علاوه بر سی دی از انواع دی وی دی ها نیز پشتیبانی می کند.
admin بازدید : 203 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (3)

Odin HDD Encryption 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی دیسک های سخت می باشد. با از استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر روی هارد دیسک , دیسک های مجازی (VHD) , فلش مموری و هرگونه دستگاه های جانبی و قابل حمل پسورد قرار دهید و امنیت آنها را افزایش دهید. شما می توانید تنها بخشی از اطلاعات سیستم و یا کل آن را در محیط امن نرم افزار نگهداری کنید و هرگز نگران ویروسی شدن و سوء استفاده از آنها نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار پیشرفته بهره مند است و شما را قادر می سازد تا بتوانید از متدهای مختلف و البته قدرتمند برای رمزگذاری درایوها استفاده کنید. البته شما می توانید از این نرم افزار برای رمزگذاری روی فلش مموری نیز استفاده کنید و در زمانی که قلش به سیستم متصل می کنید برنامه از شما تایید بخواهد و در صورتی که فلش مموری را از سیستم جدا کردید تمامی اطلاعات درون آن ار دسترس خارج شوند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 210 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی فلش دیسک های می باشد. افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال نرم افزاری رمز گذاری بر روی اطلاعات خود هستند. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت انجام این امر اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator به آسانی میتواین بر روی فلش دیسک های خارجی خود رمز های عبور قوی گذاشته و هیچ کس غیر از خود شما نتواند به ان دسترسی پیدا نماید! زمر های شما بعد از اعمال بر روی دیسک ها بدون نیاز به نرم افزار نصب قابل ارجا بر روی سیستم های دیگر می باشد و به خوبی کار می کند. این نرم افزار با ایجاد یک دیسک مجازی در داخل دیسک رمز را بر روی دیسک اعمال می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 140 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (3)

Perfect Uninstaller 6.3.3.9 نام نرم افزاری حرفه ای جهت حذف کامل برنامه های نصب شده برای روی ویندوز می باشد. حتما تا بحال متوجه این امر شده اید که بهنگام حذف نرم افزارها ، نرم افزار به طور کامل از سیستم پاک نشده و اثاری از فایل های انها بر جای می ماند! در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده نمودهایم که با استفاده از ان میتوانید به راحتی و بصورت کامل برنامه ها و فایل های مورد نظر خود را بصورت کامل از روی ویندوز حذف نمائید. این نرم افزار علاوه بر قسمت Add/Remove Program برنامه را بصورت کامل از ریجستری شما نیز پاک می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.
admin بازدید : 150 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

. 7Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، 7z و ... آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این 7-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است

admin بازدید : 612 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

ارسال اس ام اس با امروزه تبلیغات مهم ترین رکن هر تجارتی می باشد این نرم افزار با قبلیت های پیشرفته و اتصال مستقیم به اپراتور شرکت ارتباطات سیار و با مدد ارائه کیفیت بسیار بالا در سطح بین المللی توانسته در طی 5 ماه حدود 1500000 هزار مشترک جدید جذب نماید . بر همه ما روشن است که استفاده از فن آوری اینترنت در کشور با مشکلاتی از نقطه نظر سرعت و تجربه افراد روبرو است به همین دلیل با نصب این نرم افزار مشترک دیگر لازم نیست تنها از مرورگر های اینترنتی برای استفاده از این سرویس بهره بگیرد در عوض فقط با متصل بودن به اینترنت ، این نرم افزار قادر به ارائه کلیه خط ها  ها خواهد بود.

admin بازدید : 470 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
| نسخه جدید Lock My PC 4.9.2.905 جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه امنيت سيستم و شبکه به حدي بالا رفته است که تمامي کاربران به دنبال اين هستند که يک نرم افزار امنيتي مناسب داشته باشند . يکي از راه هاي حفظ امنيت سيستم در قفل کردن سيستم در زماني که شما در کنار سيستمتان نيستيد و هرکسي مي تواند با آن کار کند .
Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند.
admin بازدید : 151 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (1)

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از ادامه مطلب دریافت نمایید.

 


 

admin بازدید : 148 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

admin بازدید : 130 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

aria soft download نرم افزار مترجم قالب وبلاگ آریا

امروزه یکی از مشکلات عمده وبلاگ نویسان ایرانی کمبود قالب برای وبلاگشان هست . با نرم افزار آریا 1 این مشکل حل خواهد شد . نرم افزار آریا 1 ، قالب های طراحی شده برای سرویس های وبلاگ دهی را به سرویس مورد نظر شما ترجمه می کند . در ترجمه این برنامه بر اساس سرویس مبدا و مقصدی که انتخاب می کنید ، امکانات اضافی آن قالب که بر روی سرویس مورد نظر شما ، پشتیبانی نمی شود ، به صورت اتوماتیک پاک می شود .

در این نسخه ، فعلاً از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب و رز بلاگ پشتیبانی می شود که اگر دوستان و یا مدیران سرویس های دیگر استقبال کنند ، سرویس های دیگر نیز افزوده می شود .

قابلیت جدیدی که به برنامه اضافه شده است ، در ابتدای کار هست و کامل تر خواهد شد ولی با این حال از خود سایت رز بلاگ پیشرفته تر هست که بزودی یک آموزش برای استفاده از آن تهیه و بر روی سایت قرار خواهد گرفت .

قابلیت های کلیدی نرم افزار آریا 1.0.2 :

  • حجم کم برنامه
  • ترجمه دو طرفه
  • فارسی بودن برنامه
  • قابلیت اجرا بروی فلش
  • دارای تم های متفاوت ، از جمله Metro
  • محیط کاربری بسیار گرافیکی (( مانند آفیس ))
  • پشتیبانی از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب و رز بلاگ
  • افزودن امکانات رز بلاگ به قالب های رز بلاگ به صورت پیشرفته از خود رز بلاگ
admin بازدید : 324 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
امروزه در دنيا راهكارهاي فراواني براي مبارزه با فراموشي مطرح مي شود و هر راهكار بسته به قدرت خود تا حدي پاسخگوست . اما از ميان اين راه حل ها ، پيشنهاد دكتر سباستين لايتنر و جعبه ي يادگيري او جايگاهي خاص دارد اين روانشناس آلماني توانست راهي براي وارد كردن اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت پيدا كند .روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد.

موبایل

android

admin بازدید : 172 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

با توجه به نیاز روز افزون علاقه مندان حوزه طراحی وب در ایران به وجود خودآموزهای مرتبط و خلاء چنین خودآموزهایی در وب فارسی این کتاب منتشر شده است. در این کتاب ۴ خود آموز مرحله به مرحله تقدیم شما می شود. در این کتاب، برگردان فارسی چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور برای شما علاقه مندان قرار داده شده است. در ابتدای هر بخش منبع خودآموز نیز جهت حفظ حقوق مولفین اصلی و همچنین آشنایی بیشتر خوانندگان درج شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند. کتاب در ۷۹ صفحه به زبان فارسی و با فرمت pdf در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

admin بازدید : 198 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای تهیه انواع اسلایدها و ارائه های مربوط به کنفراس ها افزایش یافته است. یکی از مشکلاتی که بعضا کاربران در هنگام استفاده از اسلاید ساخته شده خود مواجه می شوند ، بهم ریختگی های مختلف است که ممکن است گریبان گیر هرکسی شود. برای رفع این مشکل بهترین راه حل تبدیل فایل های پاورپوینت به ویدیو و فیلم می باشد. Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal نرم افزاری مناسب جهت تبدیل فایل های نرم افزار Powerpoint که دارای فرمت هایی نظیر ppt, pptx, pptm, ppsx, pps, ppsm, potx, potm, pot می باشند به ویدیو با فرمت های مختلف نظیر FLV و AVI, WMV, MP4 می باشد. مهم ترین نکته در این نرم افزار عدم نیاز به نصب بودن نرم افزار Powerpoint جهت تبدیل می باشد و این مورد کمک شایانی را به کاربر خواهد نمود. این نرم افزار میتواند تبدیل کیفیت را تا سطح HD نیز انجام دهد و از نظر کیفیت فایل خروجی مشکلی نخواهد بود. امکان قرار دادن موزیک برای اسلاید و همچنین ضبط صدا برای اسلایدها و تنظیم آن نیز فراهم است. تبدیل فرمت در Xilisoft PowerPoint to Video Converter Personal با تمامی اشیاء به کار رفته درون اسلاید و بدون هیچگونه تغییری انجام خواهد شد و کاربر میتواند زمان نمایش هر اسلاید را نیز تنظیم کند تا به این ترتیب شخصی سازی نیز انجام شود. به وسیله این نرم افزار ضمنا میتوانید روی اسلاید ساخته شده واترمارک مورد نظر را نیز قرار دهید تا کپی رایت شما نیز رعایت شود. این نرم افزار میتواند تنظیمات شما را ذخیره کند تا در تبدیل های بعدی سریعتر به خواسته خود برسید. نرم افزار با نسخه های مختلف نرم افزار Powerpoint که آخرین نسخه آن ۲۰۱۳ می باشد نیز سازگاری کامل خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 1,600
  • بازدید سال : 24,039
  • بازدید کلی : 2,011,647