loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 194 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)


یکی از مهمترین فاکتور هائی که برای یک سایت موفق لازم است، این است سایت شما اطلاعات خوب و خواصی را در اختیار مشتری قرار دهد.  و برای این که به آن مقاله، صاحب سایتی  بخواهد لینک بدهد باید این سوال را از خودتان بپرسید "چرا باید یک سایت به سایت ما لینک بدهد؟"
وقتی برای اولین بار با مشتری صحبت می کردم . این نکته رو توضیح می دادم که به هیچ وجه لینک را خریداری نکنند. همچنین انژی زیادی برای تبادل لینک نگذارند. بعضی از تبادل لینک ها با سایت های همکار خوب هست ، ولی نمی خواهید که 100% از لینک های شما (یا 50% ) بستگی به آن داشته باشد.
اگر این کار را انجام دهید دچار یک مشکل جالب می شوید. شما می خواهید مردم چیزی را به شما بدهند، ولی شما چیزی را در مقابل برای ارائه به آن ها ندارید. به نظر جالب نیست، مگر نه؟

 



admin بازدید : 121 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از مهمترین عواملی که در سئو و بهینه سازی سایت نقش داره و باعث میشه که سایت شما و نوشته های شما در رتبه های بالاتری در نتایج جستجو گوگل ظاهر بشه همین عنوان مناسب نوشته و سایت هستش.خوب کاملا هم واضحه عنوان همیشه میگه که مطلب و نوشته شما در چه ارتباطی هستش و به همین خاطر اهمیت فوق العاده زیادی داره که شما حتما باید به عنوان یک وبمستر یا وبلاگ نویس به این مورد دقت زیادی بکنید و تاثیر اون رو خودتون خواهید دید...


admin بازدید : 144 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر دوست دارید تا اکانت یا پروفایل فیس بوک خودتونو حذف کنید امروز یک آموزش ساده و همراه با تصویر برای سهولت در ادامه برای شما قرار دادم.همچنین آموزش گرفتن بک آپ یا پشتیبان از اکانت فیس بوک خودتون و نیز آموزش غیرفعال کردن third party app که برای بعضی از دوستان هنگام پاک پاک کردن اکانتشون مشکل ایجاد کرده بود رو قرار دادم.
admin بازدید : 130 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (1)

با درود خدمت همه عزیزان

دراین پست قصد داریم  وردپرس را در عرض  چند دقیقه نصب نماییم که البته ویژه اعضای دارنده هاست رایگان  است

admin بازدید : 221 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

 .

در این نوشته سعی داریم بهترین آپلود سنتر های داخلی و خارجی را معرفی کنیم.از مهمترین فاکتور های یک آپلود سنتر خوب ، قابلیت اطمینان ، سرعت دانلود مناسب و ماندگاری فایل ها می باشند که افراد به نسبت نیاز خود میتوانند یکی از این سرویس ها را انتخاب کنند.سرویس هایی که معرفی خواهیم کرد همگی رایگان بوده و از قابلیت های خوبی برای استفاده عموم برخوردارند.

admin بازدید : 142 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

 قابلیت های پنهان گوگل کروم

اگر شما هنوز از گوگل کروم استفاده نکرده‌اید، حتما این کار را بکنید. هنگامی که صحبت از سرعت مرورگر به میان می‌آید، موزیلا و مایکروسافت نمی‌توانند با گوگل رقابت کنند. در صورتی که بخواهید، کروم می‌تواند با اعمال برخی تغییرات از این هم سریع‌تر شود.

برای کمک به این هدف، در اینجا برخی افزونه‌های رایگان کروم و ترفندهای آن را جمع‌آوری کرده‌ایم. افزایش قدرتی را که فراهم می‌کنند، تجربه کنید و خواهید دید طی چند روز چه تاثیری روی وبگردی شما خواهد گذاشت.

اگر شما جزو کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شوید، می‌توانید از گزینه‌های تجربی کروم که از پردازشگر مرکزی و پردازشگر گرافیکی شما استفاده می‌کنند تا وبگردی‌تان را بهبود بخشند، بهره ببرید. این گزینه‌ها در یک منوی پنهان کروم قرار دارد تا کاربران عادی به‌طور اتفاقی با دستکاری آنها مرورگرشان را از بین نبرند؛ ولی ما به توصیف این گزینه‌ها و چگونگی کارکرد آنها خواهیم پرداخت.

admin بازدید : 828 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)
به دلیل درخواست  کاربران عزیز وب سایت کلیک کن بیا تو که چگونه میتوانیم  هدر انجمن  در رزبلاگ رو تغیر بدیم. تصمیم گرفتم امروز آموزش تغیر هدر انجمن رو بزارم.
برای مشاهده آموزش تغیر هدر انجمن به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 236 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

پهنای باند چیست؟

پهنای باند، ترجمه لغت به لغت اصطلاح Bandwidth است. در بعضی جاها این اصطلاح را «عرض باند» هم ترجمه کرده‌اند. اگر بخواهیم درک خوبی از معنای این اصطلاح داشته باشیم بد نیست به این مثال توجه کنید. اتوبانی را در نظر بگیرید، معمولاً هر اتوبان یا بزرگراه دارای چند خط (Line) یا باند (Band) است که ظرفیت این بزرگراه را معین می‌کند. مثلاً اگر بزرگراهی دارای 2 خط باشد طبیعتاً به طور هم‌زمان و از یک نقطه از بزرگراه فقط 2 عدد ماشین امکان عبور دارند (صد البته منظورمان خیابان‌ها و بزرگراه‌های ایران نیست!) و اگر بزرگراهی دارای 4 خط یا باند باشد به طور هم‌زمان 4 ماشین امکان عبور از کنار هم را دارند.

admin بازدید : 145 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)
آموزش استفاده از فضای رایگان ابری Skydrive

در حال حاضر سرویس های فضای تحت وب ” Cloud ” بسیار فراگیر شده است و ذخیره سازی ابری در حال جایگزین شدن با شیوه های سنتی و قدیمی است و اکنون چندین سرویس و سایت مطرح مانند Dropbox، Google Drive و SkyDrive در این راه پیش قدم هستند.

منظور از سرویس های کلود اینست که یک فضا برای آپلود و دانلود اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می گیرد که مانند یک هارد کوچک عمل کرده و موجب دسترسی به صورت آنلاین و همیشگی و بدون جابه جایی یا پاک شدن را به کاربر می دهند.
مچنین این سرویس های ابری یا کلود ، اپلیکیشن هایی برای ویندوز و مک و اندروید و ios طراحی و در اختیار کاربران قرار می دهند که از طریق این App ها می توان از طریق رایانه و موبایل و تبلت ها به اطلاعات آپلود شده در سرویس های کلود خود دسترسی داشت.

یکی از سرویس های خوب و عالی برای ذخیره سازی اطلاعات ، سرویس رایگان مبتنی بر Cloud مایکروسافت است که کاربران می توانند از سرویس 7 گیگ فضای رایگان آن برای آپلود فایل ها و تصاویر و فیلم های خود استفاده کرده و حتی آنها را به اشتراک بگذارند.

بنابر این امروز به بررسی و آموزش ایجاد یک حساب کاربری در سرویس Skydrive پرداخته ایم که امیدوارم راهگشای انتخاب یک سرویس مناسب برای آپلود فایل هایتان باشد.

admin بازدید : 10038 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (2)

سلام به همه دوستان چون بیشتر فایل های دانلودی بعضی از وبلاگ ها روی 4shared هست

به همین دلیل برای رفع تمامی مشکل ها آموزشش رو گذاشتم.

آموزش در ادامه مطلب....

admin بازدید : 189 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

در این آموزش می تونید دکمه ۱+ گوگل رو که ملاک افزایش پیج رنک سایت هست، رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید. با این اموزش می تونید یه باکس در کنار سمت چپ سایتتون ایجاد کنید که درون اون دکمه ۱+ گوگل قرار داره و با بالا پایین کردن اسکرول بار ، سرجاش می مونه.مثل همین باکس سمت چپ کلیک کن بیا تو .

admin بازدید : 124 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

با توجه به مطالبی که در قسمت قبل درباره کدنویسی گفتیم ، در اینجا به توضیح استفاده از چند کد دیگر شامل اضافه کردن لینک به تصاویر یا متن و چگونگی ایجاد بلوک های اصافی در قالب وبلاگ یا سایت می پردازیم.
چنانچه تمایل به ویرایش بهتر کد قالب در محیط حرفه ای تری دارید از برنامه های Microsoft FrontPage و یا Adobe Dreamweaver استفاده کنید چرا که اگر در محیط کدنویسی دچار مشکل یا خطا شوید به راحتی قابل رفع خواهد بود. این برنامه ها دارای ۲ محیط کدنویسی و گرافیکی می باشند که با اعمال تغیرات در محیط کدنویسی نتیجه کار در محیط گرافیکی و برعکس قابل مشاهده خواهد بود.

admin بازدید : 163 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار دو مرحله باید صورت گیرد: آماده سازی آیکون – قرار دادن کد نمایش دهنده آیکون در کد قالب وبلاگ یا سایت شما

admin بازدید : 187 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

در این مطلب جدید تعدادی از کدهای کاربردی دیگر مورد نیاز وبلاگ نویسان و صاحبان سایت را معرفی کرده و برای استفاده کاربران همراه با توضیحات ارائه می دهیم.

در این پست هم ۴ کد کاربری رو قرار دادیم امیدوارم مورد پسند شما دوستان عزیز باشد 

- کد باز شدن پنجره کوچک به همراه صفحه اصلی سایت

- کد تبلیغات ثابت بالای صفحه سایت / وبلاگ

- کد متن ، تصاویر ، لینک شناور در صفحه

- کد ایجاد تصویر تصادفی

admin بازدید : 142 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

قصد داریم در این مطلب تعدادی از کدهای کاربردی مورد نیاز وبلاگ نویسان را معرفی کرده و برای استفاده کاربران همراه با توضیحات ارائه دهیم.

که در این پست از وب سایت کلیک کن بیا تو  چهار کد کاربردی رو قرار دادیم.

- کد جلوگیری از کپی کردن مطالب

-کد جلوگیری از کلیک راست کردن روی صفحه

- کد نمایش ساعت در صفحه

- کد نمایش تاریخ روز در صفحه

admin بازدید : 133 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

از این به بعد قصد داریم طی چندین مطلب نکات اولیه و به مرور زمان نکات کلیدی در رابطه با آموزش کدنویسی قالب وب سایت که شامل کدنویسی قالب های وبلاگ هم می شود را آموزش دهیم. هدف ما آموزش تمامی مباحث کدنویسی نیست چرا که آموزش طراحی صفحات وب در مباحث کدنویسی ممکن است بسیار مفصل و شاید خسته کننده باشد یا در مقالات آموزشی نتوان تمام مطالب را گنجاند و آموزش داد ، بلکه ۸۰% نکات کاربردی و مطالبی که برای ویرایش قالب سایت و وبلاگ نیاز دارید بدانید ارائه خواهد شد.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 1,821
  • بازدید سال : 24,260
  • بازدید کلی : 2,011,868