loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 165 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
جانی دپ بازیگر 50ساله و خوش چهره هالیوودی اعلام کرد که با آمبر هرد نامزد کرده است. آمبر بازیگر 27ساله ایست که در یکی از فیلم ها در کنار جانی دپ نقش آفرینی کرده و پس از آن بود که جانی دپ و آمبر رابطه شان را آغاز کردند یعنی حدود 2سال پیش!


در آن زمان جانی دپ در کنار دوست خود یعنی ونسا پارادی که 14سال سابقه زندگی مشترک داشتند حضور داشت و پس از آشنایی با امبر زیبا و جوان, رابطه با ونسا را کنار گذاشت! او و ونسا دو فرزند داشتند!
حالا باید منتظر ماند و دید رابطه جانی دپ 50ساله با دختری 27 ساله و با 23سال اختلاف سنی به کجا خواهد رسید!

admin بازدید : 131 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
توبه نامه امیرتتلو خواننده موسیقی زیرزمینی منتشر شده که در ادامه می‌خوانید. به همین بهانه توبه نامه سال‌ها قبل ایرج قادری کارگردان و بازیگر مشهور سینمای ایران را منتشر کردیم که قادری در آن «آمادگی خود را برای خدمت» اعلام کرده است. بدون شرح. این تلاش‌ها برای تاثیر از بالا بر فرهنگ مردم ایران در طول سال‌ها، چنین حاصلی داشته است.



http://up.fun100.ir/up/clickkonbia2/Pictures/news/57465_810.jpg

admin بازدید : 164 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (2)
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

 سرهنگ حبیب الله رجبلی در تشریح این خبر با بیان اینکه وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات و تصاویر غیر مجاز و غیر اخلاقی در فضای مجازی می نمود توسط مأموران پلیس فتا شناسایی شد؛ گفت: کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً مدیر سایت مذکور که در سطح شهرستان گمیشان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار محتویات غیرمجاز در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی کردند.

رجبلی تصریح کرد: با هماهنگی مقامات قضایی متهم دستگیر و رایانه وی را که حامل فیلم، کلیپ و تصاویر غیرمجاز بوده کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتا گلستان در ادامه بیان داشت: متهم ابتدا که منکر هرگونه جرم و بزه‌ای بود، با مواجه شدن با دلایل و شواهد پلیس به انتشار محتویات غیرمجاز در اینترنت با راه‌اندازی وبلاگ اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام جنبه سرگرمی عنوان کرد.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق برای وی قرار کفالت صادر شد.

رجبلی با اشاره به آن دسته از مدیران وبلاگ ها و وب سایت‌های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، هشدار داد و گفت: برخورد پلیس با اینگونه هنجارشکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

admin بازدید : 142 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)
از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین: سیاره حاكم شما مریخ شما را امروز تبدیل به یك قهرمان می‌كند چون كه باعث می‌شود شما امروز بتوانید مسئله مشكلی را در محل كار خود حل كنید. ایستادگی و مقاومت در برابر موانع بهترین ویژگی است كه شما دارید و اكنون برایتان مفید واقع خواهد شد. این ویژگی شما باعث می‌شود یك مرتبه جواب مسئله را پیدا كنید‌ و به طور خستگی ناپذیری روی این مسئله كار خواهید كرد. اما باید از اهداف‌تان آگاه باشید. شاید مایل باشید مسئولیت‌هایتان را رها كنید و كمی تفریح كنید. سعی نكنید كه برای داشتن كمی تفریح كارهای مهم‌تان را رها كنید چرا كه این معامله‌ای نیست كه برایتان سودمند باشد.

 

اردیبهشت: امروز سیاره حاكم شما ونوس به اورانوس می‌پیوندد تا كمی با هم تفریح كنند و در ضمن شما را هم وسوسه می‌كنند تا به آنها بپیوندید. این را بدانید حتی یك روز كاملا خسته كننده و كسل كننده هم می‌تواند به طرز شگفت آوری تغییر كند و این به شما فرصتی می‌دهد كه از زندگی خود لذت ببرید و دیدتان را نسبت به زندگی عوض كنید. اگر دوستان‌تان از شما دعوت كردند تا در یك جمع دوستانه به آنها بپیوندید، قبول كنید و كمی هم خوش بگذرانید. مطمئن باشید لطمه‌ای به انجام وظایف‌تان نخواهد زد،‌ آنها همان جا كه هستند می‌مانند تا شما از تفریح بازگردید.

 

خرداد: شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری كه داشته‌اید با خودتان فكر كنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا كه شیوه‌های قدیمی را رها كرده و به شیوه خودتان رفتار می‌كنید. ممكن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است كمی راجع به كارهایی كه كرده‌اید فكر كنید.احساس می‌كنید كه رضایت‌تان از زندگی بسیار كم شده و مایلید كه اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی كه از روی غریزه می‌گیرید ممكن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نكنید كه عقب نشینی كنید.

 

تیر: ممكن است امروز كسی در محل كارتان شما را به كاری وادار كند كه می‌دانید فراتر از حد و مرزهای شما است و به قول معروف پایتان را از گلیم‌تان دراز تر می‌كنید. حتی اگر این نقشه عصبی كننده به نظرتان خوب و خوشایند باشد،‌ اگر بخواهید كاری خارج از عرف انجام دهید نگران هستید كه دیگران راجع به شما چه فكر می‌كنند. خوشبختانه، شما از طرف افرادی حمایت می‌شوید كه حتی فكرش را هم نمی‌كردید. به جلو پیش بروید و كمی بیرون از دنیای خودتان را هم تماشا كنید. مطمئن باشید از اینكه از دنیای بسته خود خارج شده‌اید احساس خوشبختی خواهید كرد.

 

مرداد: امروز می‌خواهید كاری را انجام دهید كه می‌دانید بعدها ممكن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینكه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود كاری را شروع كنید، خوب همه جوانب آن را بررسی كنید. خوشبختانه، بدون اینكه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده كنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت كه مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت كردن به شما این توانایی را می‌دهد كه به حد كافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسك كنید.

 

شهریور: امروز ممكن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است كه شما از هم اكنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فكر می‌كنید كه باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌كنید و اگر كسی را ببینید كه تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید كه كمی از تفریحات خود را كم كنید، حتی قبل از اینكه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.

 

مهر: شما براحتی می‌توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل كنید چنانكه بتوانید تصوراتی كه همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل كنید. شما دوست ندارید كه همان كارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است كه شما می‌خواهید عادات و روش‌های قدیمی را دور ریخته و تجربه‌های جدید كسب كنید. كار كنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌های معمولی وجود ندارد كه بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون می‌توانید چیزی را از قبل تصور كنید به معنی آن نیست كه باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل كنید.

 

آبان: ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان كه دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یك زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌كنید كه نیاز به آزادی بیشتری دارید. نكته جالب این است كه اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینكه كاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی كه برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسك نكنید.

 

آذر: امروز ممكن است برای شما روزی پر هیجان و كاملا دیوانه كننده باشد‌ و آنقدر از آن لذت ببرید كه وقتی كه روز به پایان رسید، غمگین و ناراحت شوید. ماه نشان شما را از ظرفیت خود برای اداره كردن موقعیت‌های پیچیده و دشوار متعجب می‌كند. احساسات شما همه محیط اطراف‌تان را گرفته است و هر كاری كه بكنید،‌ ممكن است احساس كنید كه كاش كار دیگری میكردید. اما، هر چه قدر شما از كاری اطمینان كمتری داشته باشید به همین میزان هیجان و اشتیاق شما برای انجام آن افزایش می‌یابد. از این اوضاع لذت ببرید، به خاطر اینكه ممكن است فردا همچنین شرایطی برایتان بوجودنیاید.

 

دی: ممكن است این روزها از آشفتگی كه به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی كنید، و به نظرتان هم می‌رسد كه هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل كند. شاید بهتر است كه افكار خود را آزاد كنید و به جای اینكه بخواهید مدام شرایط را كنترل كنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی كه شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نكنید همه شرایط را تحت كنترل خود درآورید آنها را رها كنید. رفتار معقول شما به قدر كافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌كنند.

 

بهمن: امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینكه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری كه در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است كه در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید كه برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینكه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به كجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید كه اكنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید كه موانع و تاخیرات شما باعث شود كه ناامید شوید و كار نادرستی انجام دهید. اكنون با دقت حركت كنید. قبل از اینكه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فكر كنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فكركردن به آن صرف كنید.

 

اسفند: ممكن است این روزها تصمیم داشته باشید كه كاری را انجام دهید كه خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب كنید. متاسفانه، دیگران ممكن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واكنش تندی نشان دهند. حتی ممكن است فكر كنند كه آدم بی تجربه‌ای هستید كه از زیر كار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما كار درستی است و همچنین نیاز دارید كه برای دیگران توضیح دهید كه واقعا كه هستید و از زندگی چه می‌خواهید.

admin بازدید : 368 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (3)

دوستان گرامی بهترین سایت در مهرماه به سایت زیر که مربوط به یک شرکت بازرگانی با محصولات بسیار ارزان و با کیفیت بالا می باشد تعلق گرفت،همه چیز داره عطر،ادکلن،نرم افزار،همه چیز،چون تازه شروع کرده خیلی قیمت هاش ارزان می باشد پس فرصت را از دست ندهید


www.monsefbon.com

admin بازدید : 266 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

شما به وسيله Picture Cutout Guide 2.10.3 مي توانيد تصاوير و اشياء را از پس زمينه آنها جدا كرده و به تصاوير ديگر بچسبانيد. اين برنامه با يك محيط ساده و كاربر پسند به شما اجازه مي دهد تا تمامي اين اعمال را تنها با چند كليك كوتاه انجام دهيد.

admin بازدید : 219 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)
جملات غمگین
 دل بستــــه ام به پاییـــز…
شــــاید…
دوبــــاره…
ســـرِ مهــــر بیاییــــی…
::
::
همه بهانه هایم از نبودن توست
اگر باشی…
اگرباشی…
از هزار و یک بلاهم بهانه نمی گیرم . . .
::
::

وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده …
بی تفاوت ازین فشار رد نشیا
داره باهات حرف میزنه…
میگه دوست داره!
میگه هوات و داره!
میگه حواست به من باشه!
میگه حواسش بهت هس!
میگه تنها نیستیا!
میگه….
تو هم همینجور که دستت تو دستشه
آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش…
آره
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین !
::
::
همه پیش من حرف از عرق و مشروب میزنند . . .
آن ها نمیدانند که
ای بانو
بوی موهایت از هر چیز دیگری برایم مست کننده تر است !


admin بازدید : 209 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)
اس ام اس غمگین

راه که میروی ، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد …
تو فقط برای منی !
::
::
همه ی کوچه ها را گشته ام
ایستگاه ها، فرودگاه ها، پارک ها
کافه های شلوغ
پاتوق های کوچک
خیابان ها و میدان ها
حالا من
به آسمان هم
نگاه نمی کنم
زیرا در آنجا هم نیستی
آب شده ای در چشم هام
یک قطره ی پاک.
خانه را هم گشته ام
بانوی من!
می شود کمد لباس را باز کنم
تو آنجا باشی و بخندی باز؟
می شود؟
::
::
سردم که می شود
تمام ِ اجاق هایِ جهان
برایم عشوه گری می کنند
اما من
تصمیم خودم را گرفته ام
برایِ گرم شدن
باید که تا آخر عمر
دنبال دست هایِ تو باشم . . .
::
::

گـآهـے وقـتـآ مجبـورـے احمـق بـآشـے
روـے ِ ڪـآغـב مینویسمـ
בستهـآـے ِ تـو و روـے ِ آטּ בسـت میڪشمـ…

admin بازدید : 234 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (2)

جوک های خنده دار جدید


دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم
بیرونش مازراتی بود توش اما مثل ۲۰۶ بود!
ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت
تصویر ۲۰۶ پخش می کرد!
::
::

توجـــــه توجـــــه !
دختر خانومااا واسه تست آقا پسرااا
تو ماشین وقتی آقا پسر پشت فرمونه یدونه با تمام قدرت بزنید تو گوشش!
۱٫اگه هیچ عکس العملی نشون نداد تـــــــریاک کشیده
۲٫اگه زد زیره خنده عــــــــلف زده
۳٫اگه پرید بالا بــــــــنگ زده
۴٫اگه سکته کرد شیــــــــشه کشیده
۵٫اگه ازت لب گرفت کک زده
۶٫اگه فشه ناجور ماجور داد مستـــــــه
۷٫اگه زد زیره گوشت دندونات ریخت تو دهنت یارو سالمه خیالت راحت !
::
::

از کودک فال فروشی پرسیدم چه میکنی ؟ گفت مگه کوری دارم فال میفروشم
::
::
من همون موقع که بعد از ۵ ساعت کوه نوردی رسیدیم به قله
و به سرپرست گفتم؛حالا باید چیکار کنیم؟ و اون گفت : باید برگردیم
فهمیدم کوه نوردی ورزشِ اسکولاست !
::
::
ما بچه که بودیم مامانمون یه دمپایی داشت
که اگه تو دعوا پرت می کرد طرفت و جاخالی نمی دادی مرگ مغزی می شدی!
حالا مامانای امروزی می خوان تنبیه کنن می گن
آی پد جدید که اومد دیگه برات نمی خریم پسر بی تربیت، باید با همون آی پد قبلیت بسازی

admin بازدید : 202 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

admin بازدید : 249 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 Webrip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 – فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

admin بازدید : 208 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

Dragons Defenders of Berk WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

ام انیمیشن: Dragons Defenders of Berk Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی اژدها سواران

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۴۸ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سواران برک (Dragons: Riders of Berk) یک مجموعه تلویزیونی و آمریکایی انیمه شده توسط کامپیوتر می باشد که در شبکه Cartoon Network پخش می شود و بر پایه فیلم How to Train Your Dragon که محصول سال ۲۰۱۰ می باشد، ساخته شده است. این مجموعه نقش یک پل بین فیلم سال ۲۰۱۰ و فیلم سال ۲۰۱۴ را دارد. قسمت اول این انیمیشن سریالی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۲ پخش شد و طبق برنامه دارای ۲ فصل ۲۰ قسمتی می باشد. داستان سریال در ادامه فیلم How to Train Your Dragon اتفاق می افتد، سواران برک، Hiccup را دنبال می کنند در حالی که او قصد نگه داشتن تعادل بین وایکینگ ها و اژدهایان را دارد. در این سریال، Hiccup، Toothless و سایر نوجوان های وایکینگ در تست هایی در آکادمی تربیت دراگون قرار داده می شوند که در آن ها شرایط به مراتب سخت تر از برک است، اژدهاهای جدید  خیلی سخت تربیت می شوند و دشمنان جدید که می خواهند رابطه بین اژدهاها و وایکینگ ها را خراب کنند و …

admin بازدید : 207 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

| پشتیبانی از گوگل کروم ، فایرفاکس ، Skype و Thunderbird |

آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر  موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش 3 برابری  استفاده از فایر فاکس و کروم می شود .

admin بازدید : 176 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)
اس ام اس های فوق العاده زیبا و بی نظیر عاشقانه و دلبری


اینم از سری جدید اس ام اس های عشقولااانه

امیدوارم بهتون بچسبــه و راضی باشید



داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال
یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد
و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ؛
آی می چسبد …
.
.
.
بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند …
فقط دستها…
.
.
.
ﺍﯾــﻨـــﻘـــﺪﺭ ” ﺗـــﻌـــﻮﯾـــﺾ ” ﻧــﮑــﻦ …
ﺑـــﻪ ﺧــــﺪﺍ ﮔـــﺎﻫـــﯽ ﻣــﯿــﺘــﻮﺍﻥ ﺭﺍﺑــﻄــﻪ ﻫــﺎ ﺭﺍ ” ﺗــﻌــﻤــﯿــﺮ ” ﮐـــﺮﺩ
ﺣـــﺘــﯽ ﺑـــﺎ ﯾـــﮏ ﻟـــﺒــﺨـــﻨـــﺩ ﻋــﺎﺷــﻘــﺎﻧــﻪ
.
.
.
چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند ،
کافی ست نگاه کنی . . .
.
.
.
در این غروب
ﻫﺮ ﻧﺘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﮕﻮﯾﺪ
ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ
ﺣﺎﻻ
ﺳﻤﻔﻮﻧﯽ ﭘﻨﺠﻢ ﺑﺘﻬﻮﻭﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﯾﺎ ﺯﻧﮓ ﺗﻠﻔﻨﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺻﺪﺍﯼ اوﺳﺖ …
.
.
.
صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی “تعطیلی رسمی تمام دردها”
.
.
.
مخاطب خاص من!
خاص بودن خاصیت توست!
تـــــــــــــــو همیشه خاص می مونی
چون سلیقه ی منی …
.
برای مشاهده بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب برید.

admin بازدید : 116 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

داستان کوتاه خواندنی عشق ِ پولی !


روزی مرد ثروتمندی همراه دخترش مقدار زیادی شیرینی و خوردنی به مدرسه شیوانا آورد و گفت اینها هدایای ازدواج تنها دختر او با پسر جوان و بیکاری از یک خانواده فقیر است.
شیوانا پرسید: چگونه این دو نفر با دو سطح زندگی متفاوت با همدیگر وصلت کرده اند؟


admin بازدید : 178 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

حرف های دلنشین


غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن
دلت را بتکان
اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین
بگذار همانجا بماند
فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن به دیوار دلت …

admin بازدید : 3412 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (5)

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت۳۱ به پست اضافه شد|

 

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …


admin بازدید : 253 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (1)

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

|زیرنویس فارسی قسمت یازدهم به پست اضافه شد|

|قسمت 13در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

admin بازدید : 186 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (2)

باعرض سلام خدمت شما کاربران عزیز کلیک کن بیا تو،در این پست امروز سورس کد تلفظ کلمات را با ویژوال بیسیک ۶ آماده کردیم و قرار دادیم که برای درست کردن انواع دیکشنری ها میتواند راهنمای خوبی باشد.امیدواریم که از این سورس لذت ببرید.


جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


admin بازدید : 133 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام شهید 

ترانه سرا : روزبه بمانی

تیتراژ میانی سریال ماتادور

 

admin بازدید : 159 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (2)

جمله های غمگین گریه آور

جدیدترین اس ام اس های غمگین و گریه آور را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

 برای مشاهده جمله های غمگین گریه آور به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 104 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین درباره بی وفایی

جدیدترین اس ام اس های غمگین

جدیدترین اس ام اس های غمگین  و پیامک های زیبا با موضوع بی وفایی  مهر ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس غمگینبه ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 94 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عید قربان

اس ام اس های طنز عید قربان مهر ۹۲

اس ام اس های جدید و خنده دار مخصوص تبریک گفتن عید قربان سال ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید.این عید بزرگ بر همه ی شما مبارک باد….

 برای مشاهده اس ام اس عید قربان به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 377 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه  سیزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

admin بازدید : 73 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

admin بازدید : 1868 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

Monsters University Web-DL (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

 

 

ام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

admin بازدید : 227 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت  هشتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم به پست اضافه شد|

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، در حال ترجمه…

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …

admin بازدید : 341 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)

Ben 10: Omniverse (2012) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و زیرنویس فارسی

|قسمت ۳۱ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی تمامی ۳۰ قسمت مجموعه در پست قرار گرفت|


ژانر : انیمیشن ،   ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۱ فصل

مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : -

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB ، Wikipedia

در مورد انیمیشن : این بار در سایت کلیک کن بیا تو افتخار داریم با یکی از پر طرفدار ترین انیمیشن های دنیا در خدمت شما عزیزان باشیم . سری جدید انیمیشن Ben 10 . همان طور که می دانید این انیمیشن دارای نسخه های زیادی است . تصمیم گرفتیم این بار از دانلودها همزمان با پخش جهانی سری جدید که ساخت سال ۲۰۱۲ می باشد در خدت شما عزیزان باشیم . این انیمیشن ساخت شبکه بسیار معروف cartoonnetwork است . البته لازم به ذکر است فعلا تنها قسمت اول این انیمیشن پخش شده از سوی شبکه ، شروع پخش رسمی این انیمیشن از تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ می باشد که حتما  با زیرنویس فارسی قرار خواهیم داد . سایت کلیک کن بیا تو به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را از دست ندهید .

admin بازدید : 117 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری

اس ام اس های آخر خنده و باحال سرکاری پاییز ۹۲

اس ام اس های توپ و خنده دار سرکاری و پیامک های حال گیری سری جدید  مهر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…..

برای مشاهده اس ام اس سرکاری به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 89 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.


admin بازدید : 60 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

Beyond two souls ps3 cover small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان "چیزها" بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان "خیال می کند که Jodie مال اوست".

admin بازدید : 139 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چطور میشه نقاشی یه شخص رو با مداد در فتوشاپ  بدون نیاز به برنامه خاصی  انجام داد. خب در این آموزش  همینو یاد میگیرد که با فتوشاپ چطور میشه تصویر یه شخص رو به نقاشی تبدیل کرد که انگار با مداد طراحی و کشیده شده ! برای این آموزش جالب و جذاب با ما باشید.

admin بازدید : 89 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

پ ن پ باحال

پ ن پ های توپ و خنده دار پاییز ۹۲

پ ن پ های باحال و خنده دار و جدیدترین اس ام اس های پ ن پ سری ۱۱ مهر ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی بخندید و لذت ببرید…..

 برای مشاهده پ ن پ باحال به ادامه مطلب بروید…

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 362
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 615
  • بازدید ماه : 1,823
  • بازدید سال : 24,262
  • بازدید کلی : 2,011,870