loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 307 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (1)

در این پست وب سایت کلیک کن بیا تو کتاب پیامکی ها (سری عاشقانه) را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این کتاب مجموعه ی بزرگ و عظیمی از پیامک های عاشقانه است که تعداد پیامک های موجود در کتاب به بیش از 50000 پیامک می رسد. پیامک های موجود در کتاب قابلیت ارسال را دارد و شما عزیزان می توانید پیامک ها را برای عزیزان خود بفرستید. امیدواریم این مجموعه مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل های Java, Android, iOS را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 210 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (2)

با توجه به روند رو به گسترش گوشیهای هوشمند بر آن شدیم که پک کاربردی برای این گوشیها که با سیستم عامل آندروید کار میکنند برای شما عزیزان آماده دانلود کنیم این پک آپدیت شده تا اسفند 91 میباشد و در ادامه مطلب لیست کامل این نرم افزار ها را قرار داده ایم امیدواریم از این مجموعه استفاده کافی را ببرید .

admin بازدید : 161 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
با این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی اپیلیکشن های خود را به مموری کارت انتقال دهید. آیا گوشی شما این قابلیت را ندارد؟ ما این نرم افزار را به شما معزفی میکنیم. آیا شما میخواهید که به طور خودکار این کار انجام شود؟ این نرم افزار این قابلیت را دارد.

AppMgr Pro III (App 2 SD) v.3.00
admin بازدید : 215 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار ZombieBooth برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده برای اندروید است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید چهره کسانی که از آنها عکس میگیرید به یک زامبی متحرک تبدیل کنید.


http://www.dl.yekmobile.com/2013/3/esfand/85/unnamed.jpg
admin بازدید : 971 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
اگر قصد دارید روی گوشی آندروید خود برنامه ای نصب کنید و روی حافظه گوشی برنامه نصب می شود و باعث میشود که گوشی شما دیگر جایی برای نصب برنامه ها و بازی ها نداشته باشد امروز راه حل این کا رو برا شما در سایت کلیک کن بیا تو قرار میدهیم.برای استفاده از آموزش نصب نرم افزار و بازی روی مموری کارت آندروید به ادامه مطلب همراه شوید.
چگونه روی مموری کارت گوشی آندروید برنامه نصب کنیم
admin بازدید : 162 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
نرم افزار Sygic: GPS Navigation  که به جرات می توان گفت یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های آیفون و آیپاد و آیپد و آندروید است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، كرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا يا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional اين تنظ‍یمات را انجام دهید.
مسیر یاب شهرهای ایران برای آندروید و آیفون با کیفیت فوق العاده Sygic Iran: GPS Navigation v11.2.2
admin بازدید : 121 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
Solid-Explorer

Solid Explorer فایل منیجری منحصر به فرد است که با در اختیار داشتن دو پنل مختلف برای دسترسی داشتن به فایلها ، تجربه ای جدید را برایتان به ارمغان خواهد آورد . حتما پس از تجربه این فایل منیجر نظرتان نسبت به برنامه هایی که تا کنون از آنها استفاده می کردیده اید به طور کلی عوض خواهد شد !

ویژگی ها :
- دو پنل کاربری جدا و در کنار هم
- پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن فایلها بین دو پنل کاربری
- پشتیبانی از کلاینت ها ی FTP, SFTP and SMB/CIFS
- امکان به اشتراک گذاری فایلها از طریق پروتکل FTP
- پشتیبانی از آرشیو های فشرده ZIP, TAR.GZ, TAR.BZ2 و RAR
- قابلیت استفاده از سرویس های ابری دراپ باکس ، باکس ، گوگل درایو و اسکای درایو
- نمایش اطلاعات جزئی مربوط به فایلها
- و …

admin بازدید : 122 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

Smart-Office

Smart Office یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود برای نمایش ، ساخت ، ویرایش ، پرینت و اشتراک گذاری اسناد مایکروسافت آفیس بر روی اسمارت فون یا تبلت تحت اندروید شما می باشد .
این نرم افزار با دارا بودن محیطی کاربرپسند و ساده کردن هر چه تمام تر فرایند استفاده از ابزارها به شما کمک می کند با ساده ترین روش ممکن اقدام به انجام تغییرات یا مشاهده های مختلف بر روی فایلهای آفیس خود داشته باشید .
اگر از پرینترهای وایرلس بهره مند هستید این برنامه می تواند به شما کمک کند تا به سادگی و بدون هیچ گونه دردسری ، پرینت های خود را بر روی هزاران پرینتر ساخته شده توسط کمپانی های مختلف نظیر سامسونگ ، اچ پی ، کنن و … فرستاده و آنها را چاپ کنید .
همچنین امکان اشتراک گذاری فایلها چه از طریق ایمیل و چه از راه به اشتراک گذاری بر روی سرویس های ابرای دراپ باکس و گوگل داکس برایتان فراهم خواهد بود .
با استفاده از فایل منیجر اختصاصی این نرم افزار می تواند به گذر در میان انبوه فایلهای خود پرداخته و با مشاهده پیش نمایش هایی از آنها بدون باز کردن فایل ، ساده تر به پوشه ها و فایلهایی که می خواهید دسترسی پیدا کنید .

admin بازدید : 174 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

انتقال نرم افزارها بر روی حافظه خارجی App 2 SD Pro 2.61

تمامی برنامه هایی که در گوشی های اندروید نصب میشود بر روی حافظه داخلی گوشی  میباشد.
نرم افزار App 2 SD Pro 2.61 به شما کمک میکند تا به راحتی بازیها و نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی خود را به حافظه خارجی یعنی مموری کارت خود انتقال دهید.

 
admin بازدید : 196 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است. UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید.
همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.
مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.

سایر ویژگی های این مرورگر:
- کارایی بهتر: بارگذاری سریعتر صفحات و فشرده سازی ثانویه کمک می کند تا در مصرف ترافیک صرفه جویی بیشتری داشته باشید.
- اسکرول نرم: سرعت پیمایش صفحات ۲۰% بیشتر شده است.
- ویرایش های مختلف برای صفحه های نمایش با اندازه و وضوح متفاوت: سازگاری عالی با صفحه نمایش های HVGA، WVGA، QVGA و یا کوچکتر.
- دسترسی سریع به آمار مصرف ترافیک از طریق منوی نرم افزار.
- در این نسخه فهرستی از سایت‌های مشهور فارسی در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

admin بازدید : 170 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Scan Master v1.2 نرم افزاری حرفه ای و بسیار کاربردی برای گوشی های اندروید می باشد. Scan Master نام نرم افزاری قدرتمند برای اسکن عکس و متن به وسیله موبایل می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به اسانی اسناد متنی و عکس های مودر نظر خود را اسکن کنید و با فرمت PDF آنها را ذخیره نمائید. با استفاده زا این نرم افزار دیگر نگران کیفیت و روشنائی فایل اسکن شده خود نباشید چرا که این نرم افزار با دارا بودن تنظیمات پیشرفته اندازه ، نور و کیفیت فایل اسکن شده مورد نظر شما را تنظیم کرده و در خروجی یک اسکن با کفیفیت را به شما ارئه می دهد. بعد از اسکن فایل های مورد نظر میتوانید انها را با فرمت پی دی اف ذخیره نموده و حتی چندین فایل را با یکدیگر در یک پی دی اف ادغام نمائید. در یک کلام با استفاده از این نرم افزار میتوانید هر سند متنی و حتی عکس ها یا هر چیز دیگری را اسکن نمائید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن حالت ظبط مداوم و اداغام عکس ها در یک فایل PDF ، اسکن و پردازش هوشمند سند متنی و عکس مورد نظر و ارائه کیفیت چاپ ! ، قابلیت تنظیم خودکار کنتراست، روشنایی و وضوح تصاویر ، پشتیبانی از فرمت PDF در دسته بندی و طبقه بندی سفارشی، قابلیت جستجو و مرور توسط نام / اصلاح / زمان ایجاد فایل ، قابلیت به اشتراک گذاری فایل های اسکن شده در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و بالاتر در ادامه مطلب از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت کنید.

admin بازدید : 324 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
امروزه در دنيا راهكارهاي فراواني براي مبارزه با فراموشي مطرح مي شود و هر راهكار بسته به قدرت خود تا حدي پاسخگوست . اما از ميان اين راه حل ها ، پيشنهاد دكتر سباستين لايتنر و جعبه ي يادگيري او جايگاهي خاص دارد اين روانشناس آلماني توانست راهي براي وارد كردن اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت پيدا كند .روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد.

موبایل

android

admin بازدید : 333 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)


جایگزین شدن نسخه جدید 2.3.0.694 برای اندروید
- سرعت بالاتر
- صداهای جدید

Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.

admin بازدید : 196 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

Game And AppZ Pack 20 AnDrOiD-FL

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

admin بازدید : 196 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

با Yahoo! Mail نامه های الکترونیکی یاهو را بر روی اندرووید خود مشاهده کنید . این نرم افزار ویژگی های بسیار زیادی دارد که تمامی نیاز های کاربر را برای ارسال یا دریافت اطلاعات تامین می کند.

ویژگی های کلیدی Yahoo! Mail :
- نمایش تصویر در این باکس
- ارسال و دریافت پوشه های اطلاعات
- نوشتن متن همراه با شکلک های جدید
-جستجوی پیشرفته

admin بازدید : 167 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

emam-moosaye-kazem

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار “زندگینامه امام موسی کاظم علیه السلام” که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگینامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و … امام موسی کاظم (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد.
امکانات و بخش های نرم افزار :
-شناسنامه امام موسی کاظم (ع)
-بانوی پاک،مادر امام موسی کاظم (ع)
-در زندان های هارونی
-رهنمود های تربیتی امام موسی کاظم (ع)
-اسوه صلابت و ظلم ستیزی
-با امام موسی کاظم (ع) در سایه قرآن
-شاگردان مکتب امام موسی کاظم (ع)
-موجبات شهادت امام موسی کاظم (ع)
-وصیت ها و صدقات امام موسی کاظم (ع)
-احادیثی از امام موسی کاظم (ع)

به همراه
-زیارت نامه امام موسی کاظم (ع) با امکان پخش صوتی
-بخش گنجینه صوتی حاوی مولودی و نوحه

admin بازدید : 197 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

آیا در انتقال بازی و فایل های رسانه ای به سیستم عامل اندروید خود دچار مشکل هستید؟ Wondershare MobileGo می تواند مشکلات شما در زمینه های مختلف مربوط به سیستم عامل اندروید را حل کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 1,566
  • بازدید سال : 24,005
  • بازدید کلی : 2,011,613