loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 399 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در این بخش از سایت کلیک کن بیا تو مجموعه فیلمهای آموزشی دریم ویور DreamWeaver را به زبان فارسی را تقدیم کاربران عزیز سایت کلیک کن بیا تو میکنیم. یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد که پشتیبانی از فرمت های مختلف صفحات وبActive Server Pages (ASP) ، Java Server ، PHP ، XML ، HTML ، JSP ، CSS ، ASPX و چندین و چند زبان برنامه نویسی دیگر باعث محبوبت این نرم افزار در بین طراحان صفحات وب شده است. شما میتوانید این مجموعه فیلم آموزشی را رایگان دانلود کنید.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزش نرم افزار دریم ویور (Dreamweaver) به زبان فارسی

زبان آموزش: فارسی

حجم فیلم: 980 مگابایت

admin بازدید : 225 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش کامل برنامه نویسی HTML به زبان فارسی

همانطور که به دوستان قول داده بودم فیلم آموزش کامل برنامه نویسی به زبان HTML که به زبان فارسی است را برای شما در سایت قرار دادم.این مجموعه بهترین و کامل ترین مجموعه آموزش برنامه نویسی HTML به زبان فارسی است که علاوه بر اچ تی ام ال،تمام آیتم های برنامه نویسی CSS را هم توضیح می دهد و همچنین زبان JavaScript را هم تا حدودی توضیح می دهد.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزش کامل برنامه نویسی HTML به زبان فارسی

زبان فیلم آموزشی: فارسی

حجم فایل: 354 مگابایت

admin بازدید : 314 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

اندروید (Android)‏ نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌ رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌ نماید و با همکاری ده‌ ها شرکت بر روی دستگاه‌ های مبتنی بر اندروید قرار می‌ دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است. از ویژگی ‌های اندروید می توان به مواردی همچون پشتیبانی از تمامی تکنولوژی‌های اتصال (=Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF، پشتیبانی از ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP، پشتیبانی از سخت افزارهای مختلف همچون جی پی اس و دوربین‌های متنوع و ... اشاره نمود. مرورگر موجود در اندروید بر اساس فریم ورک اوپن سورس WebKit توسعه یافته‌است. اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی سبک از نرم افزار SQLite استفاده می‌کند و با استفاده از تکنولوژی نسبتاً جدید شرکت Adobe با نام AIR نیز می توان به توسعه برنامه های کاربردی تحت این سیستم عامل پرداخت.
در دوره آموزشی Android Bootcamp شما با روش های عملی برای طراحی و ساخت برنامه های کاربردی تلفن همراه با استفاده از سیستم عامل Android آشنا می شوید.
admin بازدید : 1120 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

فیلم آموزشی برنامه نویسی آندروید

با سلام،در این پست دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی آندروید با C#.NET به همراه Mono Android 4.2.5 Patched را در سایت سورس باران به اشتراک گذاشته ایم.این مجموعه آموزشی برنامه نویسی مبتنی بر سیستم عامل Android به زبان سی شاپ و تحت Mono Android می باشد.این مجموعه به زبان لاتین و به همراه Mono Android 4.2.3 پچ شده به اشتراک گذاشته شده است که این نرم افزار روی Visual Studio قابل نصب می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 152 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت کلیک کن بیا تو در این پست قصد دارم ۲ کتاب آموزش وب نویسی را به زبان فارسی، که عبارتند از آموزش HTML5 – CSS3 و JavaScript را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارم. در ادامه مطلب تمامی فصول این دو کتاب درج شده است.

admin بازدید : 519 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

پروژه های برنامه نویسی سورس گذر دانلود کامپوننت دانلود سورس رایگان دانلود سورس برنامه نویسی برنامه نویسی برنامه نویس آموزش طراجی وب آموزش حرفه ای برنامه نویسی آموزش تصویری برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی آموزش php آموزش HTML5 آموزش HTML آموزش CSS Source Code HTML Training html learning HTML 5 Learning css3 CSS ,آموزش تصویری HTML 5 ۲۰۱۲ از شرکت Tutplus به زبان انگلیسی

از زمان ارائه و توسعه HTML به نسخه ۵ سایت های فراوانی اقدام به استفاده از این زبان اسکریپت نویسی تحت وب کرده اند. زبانی که با امکانات جدیدش توانست دنیای جدیدی برای وب سایت ها بسازد و به سبب استفاده از تگ های جدید که به واسطه هماهنگی با CSS3 صفحات وب جذابی را پدید می آوردند مدیران سایت ها و طراحان حرفه ای وب را مجاب کردند تا به استفاده از این تکنولوژی ها روی آورند. یادگیری این زبان شاید به نظر کار سختی باشد اما کاربرانی که به صورت نیمه حرفه ای هم کار کردن با وب و طراحی را دنبال می کنند تنها طی چند ساعت خواهند توانست آخرین تگ های مربوط به HTML 5 را به راحتی فراگیرند.
به همین منظور ما یک پکیج آموزشی که به صورت فیلم می باشد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که به نسخه ی جدید HTML علاقه دارند با دانلود این مجموعه با جدیدترین تکنولوژی های تحت وب آشنا شوند. این پکیج که به صورت فهرست بندی هم می باشد می تواند طی مدت کوتاهی آخرین تغییرات و تکنولوژی ها را در طراحی وب به کاربران بیاموزد. این مجموعه که محصول سال ۲۰۱۲ هم هست Tutsplus – HTML5 Fundamentals نام دارد.

برای دانلود و مشاهده فهرست کامل این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

admin بازدید : 340 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

ویژوال بیسیک Visual Basic توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید. در برنامه‌نویسی تجاری، ویژوال بیسیک جز محبوب‌ترین‌ها است. بنا به آماری که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ۵۳٪ از برنامه‌های تجاری با استفاده از این زبان تولید شده‌اند.
مجموعه فیلم های آموزشی ویژوال بیسیک Visual Basic در 26 قسمت تهیه شده است . این مجموعه اکثر مباحث مقدماتی برنامه نویسی ویژوال بیسیک را تحت پوشش قرار می دهد . در صورتی که تازه کار با زبان ویژوال بیسیک Visual Basic را آعاز کردید این مجموعه آموزشی بهترین گزینه برای شروع خواهد بود .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 1,708
  • بازدید سال : 24,147
  • بازدید کلی : 2,011,755