loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 156 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

admin بازدید : 550 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

admin بازدید : 143 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

MotoGP 13 PC-RELOADED


اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.
admin بازدید : 161 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۸ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

admin بازدید : 408 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .شرکت کونامی با ساخت این نسخه از سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای ، در صنعت بازی های رایانه ای تبدیل کند . فروش میلیونی این بازی باعث شد تا همین امروز نیز نسخه های سری Winning Eleven جزء پرفروش ترین بازی های رایانه ای و کنسول ها باشند . بازی Winning Eleven 3 فیفا ۹۹ گرافیک فوق العاده ای ندارد ، اما آن قدر گیم پلی قدرتمندی دارد که تبدیل به بازی اعتیاد آوری شده ، ویژگی های بازیکن ها شاخص سال های نه چندان دور فوتبال جهان ، در این بازی به زیبای به نمایش در آمده است ، ویژگی های همچون سرعت بالای روبرتو کارلوس ، ضربات سر زیبای باتیستوتا و دریبل های جانانه ی اورتگا ، از جمله ی ویژگی های بازی فیفا ۹۹ هستند .
admin بازدید : 203 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

Superbikes بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes

SuperBikes نام بازی هیجان انگیز و ورزشی در سبک موتور سواری حرفه ای بوده که با حجمی بسیار مناسب و گرافیکی خارق العاده در سبک خود بی نظیر است. این بازی مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند. در ابتدا با استفاده از موتور نه چندان پر قدرتی به مسابقه می پردازید که پس از برد آن رقابت مقداری پول یا همان امتیاز کسب می کنید. پس از طی چندین مرحله و به حد نصاب رسیدن امتیاز مورد نیاز , به خریز موتور های جدید تر و پیشرفته تری قادر خواهید بود. هم چنین انجام حرکات نمایشی و سرعت هر چه تمام تر به موقع رانندگی نیز امتیاز محسوب خواهد شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 648 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

دانلود گزارش فارسی بازی PES 2013 با صدای مزدک میرزایی

 

دانلود گزارش فارسی بازی PES 2013 مزدک میرزایی

 

امروز برای شما دوستان پچ گزارش فارسی بازی PES 2013 با صدای گزارشگر محبوب تلویزیون مزدک میرزایی رو آماده دانلود کردم. این گزارش شامل گزارش کارشناس در حین بازی هم می باشد. شما هم اکنون می توانید این گزارش فارسی را از وب سایت کلیک کن بیا تودریافت نمایید.

admin بازدید : 126 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت کلیک کن بیا تو، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت 6,000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه کلیک کن بیا تو زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 1,640
  • بازدید سال : 24,079
  • بازدید کلی : 2,011,687