loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 266 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

شما به وسيله Picture Cutout Guide 2.10.3 مي توانيد تصاوير و اشياء را از پس زمينه آنها جدا كرده و به تصاوير ديگر بچسبانيد. اين برنامه با يك محيط ساده و كاربر پسند به شما اجازه مي دهد تا تمامي اين اعمال را تنها با چند كليك كوتاه انجام دهيد.

admin بازدید : 202 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

admin بازدید : 207 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

| پشتیبانی از گوگل کروم ، فایرفاکس ، Skype و Thunderbird |

آیا سرعت مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم شما کاهش پیدا کرده ؟ توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.مرورگر  موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش 3 برابری  استفاده از فایر فاکس و کروم می شود .

admin بازدید : 155 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

Remove with Batch نرم افزاری کوچک و قابل حمل و همچنین رایگان است که برای از بین بردن و حذف نمودن فایل ها و پوشه هایی که با استفاده از ویندوز و روش های معمول delete قابل حذف شدن نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. در برخی از مواقع به دلایلی که بسیار متنوع هستند، حذف برخی از فایل ها و پوشه ها تحت ویندوز میسر نیست، توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر فایل یا پوشه ای که با استفاده از ویندوز قابل حذف نیست را از بین ببرند و دیگر مشکلی از نظر مشاهده خطاها و جلوگیری ویندوز از پاک شدن فایل و پوشه مورد نظر نخواهد بود. نرم افزار محیط بسیار ساده ای دارد و هر کاربری با مشاهده یکباره آن روش کار با آن را متوجه خواهد شد. باتوجه به قابل حمل بودن نرم افزار ، نیازی به نصب ندارد و همچنین با قرار دادن آن روی حافظه های قابل حمل درون تمامی کامپیوترها بدون نیاز به نصب قابل استفاده می باشد. فرایند کاری این نرم افزار با استفاده از batch می باشد که به همین دلیل اسم نرم افزار Remove with Batch نامیده شده است.
admin بازدید : 192 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (1)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

admin بازدید : 143 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (1)

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

admin بازدید : 152 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید واسه شما هم پیش اومده باشه که بعضی اوقات به ساختن آیدی نیاز شدیدی پیدا کنید و بدنبال یک نرم افزار سالم جهت ساختن آیدی نیمباز باشید ولی به دلایلی این نرم افزار رو پیدا نکنید . خب در این زمینه تیم کلیک کن بیا تو برای شما یک نرم افزار آیدی میکر برای دانلود گذاشته که به راحتی می توانید هر تعداد آیدی رو ایجاد کنید و هیچگونه محدودیتی در ساخت آیدی نخواهید داشت . در ورژن بعدی این نرم افزار قابلیت ساخت آیدی راندم برای ایجاد آیدی های فلود به تعداد زیاد هم اضافه میشه .
admin بازدید : 164 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

admin بازدید : 111 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است. نسخه ای که هم اکنون برای شما کاربران محترم وبسایت کلیک کن بیا تو آماده شده، آخرین نسخه ویندوز ۸ می باشد که تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۳ را به همراه دارد. برای مشاهده ی لیست کامل فایل های آپدیتی که در این نسخه قرار دارند و مروری کامل تر بر ویندوز ۸ می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید. هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بنابه نیاز شما به صورت جداگانه حاضر شده اند. این نسخه از ویندوز به صورت پیش فعال شده می باشد به این معنا که شما نیازی به فعال سازی ویندوز ندارید و ویندوز توسط نرم افزارهای Pre-Activator فعال شده است.
admin بازدید : 149 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2013 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.

admin بازدید : 149 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 160 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

ساعاتی پیش نسخه نهایی آخرین ویرایش نرم افزار محبوب فوتوشاپ عرضه شد. این نسخه با شعار آزادی، سرعت، و قدرت بیشتر برای ایجاد تصاویر فوق العاده همراه می باشد. شما ده ها ویژگی جدید و بهبود یافته را در این نسخه خواهید داشت، که شامل حرفه ای ترین ابزار شارپ نمودن تصاویر نیز می شود. کارهای خود را به طور مستقیم بر روی Behance به اشتراک بگذارید تا از بازخوردها و مورد های پروژه ی کاری خود مطلع شوید. در نسخه ی Creative Cloud شما به طور آنلاین با سرورهای ادوبی در ارتباط می باشید و می توانید آخرین آپدیت ها و پلاگین ها را به محض عرضه شدن در کامپیوتر خود داشته باشید. این نسخه از تکنولوژی فضای ابری (Cloud Storage) استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با ذخیره سازی پروژه های خود با انتخاب گزینه ی Cloud، آن ها را بر روی چندین کامپیوتر مختلف داشته باشید. و با استفاده از Behance شما می توانید پروژه های خود را به اشتراک گذاشته و به سرعت از بازخوردهای افراد سرتاسر جهان مطلع شوید. شما از هم اکنون می توانید این نسخه از فوتوشاپ را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

admin بازدید : 189 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

|آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار به پست اضافه شد|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 175 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 182 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.
god-good بازدید : 204 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

atlas-giahan.jpg


دانلود نرم افزار اطلس گیاهان ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات )

 

در زمان های قدیم طب با گیاهان در بین مردم رواج داشت و بعدها با پیشرفت علوم مختلف ، و مخصوصا علوم پزشکی ، ساخت نسل جدید داروها ، مانند داروهای شیمیایی جایگزین داروهای گیاهی شدند . با این وجود هنوز هم بسیاری از مردم بر این باورند که داروهای گیاهی اثربخش تر و بهتر از داروهای شیمیایی می باشند . هر کدام از گیاهان دارای خواص بیشماری می باشند که بسیاری از مردم به دلیل نا آگاهی از آن ها استفاده نمی کنند . در نرم افزار اطلس گیاهان به راحتی می توانید به خواص تمامی گیاهان دسترسی داشته باشید .

نرم افزار اطلس گیاهان شامل ( گیاهان دارویی ، میوه ها ، سبزیجات ) اطلاعاتی کاملی را از خواص دارویی ، خواص غذایی و ضررهای احتمالی انواع گیاهان ، میوه ها و سبزیجات به شما می دهد . پس علاوه بر درمان برخی بیماری ها می توانید از مبتلا شدن به بسیاری از آن ها جلوگیری کنید . از این رو به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم نرم افزار اطلس گیاهان برای کامپیوتر به زبان فارسی را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و با مطالعه ی کامل ، به سلامتی خود کمک کنید .

 

برخی ویژگی های نرم افزار اطلس گیاهان :

-   جستجو آسان عناصر
-   نمایش توضیحات کامل خواص دارویی و غذایی آنها
-   نمایش عکسی از هر عنصر به صورت جداگانه
-   طراحی فوق العاده کاربر پسند و زیبا
-   امکان ارسال عنصر جدید توسط شما برای قرار دادن در نسخه جدید
-   کاملا رایگان و عدم وجود محدودیت در نرم افزار
-   قابلیت چاپ هر یک از توضیحات
-   قابلیت تغییر فونت و اندازه قلم توضیحات هر صفحه

-   و … 

admin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Trimble Sketchup Pro خلاقانه ترین راه برای طراحی، مستند سازی و ارتباط با ایده های شما به صورت ۳بعدی می باشد. صدها هزار نفر از حرفه ای ها در زمینه های معماری، شهرسازی، مهندسی، طراحی داخلی، نورپردازی، معماری طبیعت، طراحی آشپزخانه و حمام، طراحی بازی های رایانه ای، فیلم و صحنه، چوب کاری، و بسیاری از زمینه های دیگر از نرم افزار Sketchup Pro همیشه استفاده کرده اند. این نرم افزار در مقابل نرم افزار گران و پیچیده CAD به مقابله برخواسته است. شما با این نرم افزار می توانید به طراحی، ویرایش، اندازه گیری، چرخش و مقیاس بندی فضای طراحی خود بپردازید، تکسچرهای از قبل آماده شده را به مدل های خود اضافه کنید و یا تکسچرهای جدیدی طراحی نمایید، مکان های دوربین های فیلم برداری خود را شبیه سازی کنید، تصاویر ۲بعدی خود را وارد نرم افزار نمایید و یا از مدل طراحی شده ی خود یک تصویر ۲بعدی ذخیره سازی نمایید، به راه رفتن در مدل طراحی شده ی خود بپردازید و …

admin بازدید : 158 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 


admin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

FantaMorph Deluxe نام نرم افزار بسیار جالبی از شرکت Abrosoft است که با استفاده از افکتهای بسیار جالب به ایجاد عملیات Morphing میان تصاویر و تبدیل آنها طی یک انیمیشن زیبا می پردازد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به نمایش هرچه زیباتر فرایند های مختلف تکامل و تبدیل همراه با افکتهای زیبا و جذاب هستید و می توانید به آسانی هرچه بیشتر یک هواپیما را به یک مرغابی در حال پرواز تبدیل کنید، یا صورت یک انسان و یک یوزپلینگ را در طی نمایش فرایند تغییر به هم تبدیل نمایید، و یا چهره های چند هنر پیشه را به هم متصل کنید و انیمیشن زیبایی خلق کنید! در نسخه جدید لایه ها به صورت حرفه ای تری به یکدیگر تبدیل میکند. فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX پشتیبانی می شوند و در فایل خروجی نیز میتواند به صورت فایل های انیمیشن gif ، avi ، Quicktime ، فرمت قابل اجرای exe ، فرمت فلش swf و همچنین به عنوان اسکرین سیور استفاده شوند

admin بازدید : 172 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.
admin بازدید : 177 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

admin بازدید : 146 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

admin بازدید : 165 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

admin بازدید : 193 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

IsoBuster Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید اطلاعات سی دی های خش دار را در هارد خود کپی نمایید. شاید برای شما پیش آمده باشد که اطلاعات مهمی همانند : نرم افزار ، فیلم و عکس و … را روی یک CD / DVD / BD / HD DVD ذخیره کرده باشید و لوح فشرده مورد نظر شما آسیب دیده باشد و اطلاعات شما به راحتی قابل بازگردانی نباشد. اما در این مواقع راه حل چیست ! نگران نباشید , زبرا IsoBuster راه حل شماست. شما به کمک این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده قادر خواهید بود از دست قفل های حجمی و کاراکتری نیز در امان باشید و به راحتی آنها را رایت نمایید. این نرم افزار علاوه بر سی دی از انواع دی وی دی ها نیز پشتیبانی می کند.
admin بازدید : 203 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (3)

Odin HDD Encryption 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی دیسک های سخت می باشد. با از استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر روی هارد دیسک , دیسک های مجازی (VHD) , فلش مموری و هرگونه دستگاه های جانبی و قابل حمل پسورد قرار دهید و امنیت آنها را افزایش دهید. شما می توانید تنها بخشی از اطلاعات سیستم و یا کل آن را در محیط امن نرم افزار نگهداری کنید و هرگز نگران ویروسی شدن و سوء استفاده از آنها نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار پیشرفته بهره مند است و شما را قادر می سازد تا بتوانید از متدهای مختلف و البته قدرتمند برای رمزگذاری درایوها استفاده کنید. البته شما می توانید از این نرم افزار برای رمزگذاری روی فلش مموری نیز استفاده کنید و در زمانی که قلش به سیستم متصل می کنید برنامه از شما تایید بخواهد و در صورتی که فلش مموری را از سیستم جدا کردید تمامی اطلاعات درون آن ار دسترس خارج شوند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 210 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی فلش دیسک های می باشد. افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال نرم افزاری رمز گذاری بر روی اطلاعات خود هستند. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت انجام این امر اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator به آسانی میتواین بر روی فلش دیسک های خارجی خود رمز های عبور قوی گذاشته و هیچ کس غیر از خود شما نتواند به ان دسترسی پیدا نماید! زمر های شما بعد از اعمال بر روی دیسک ها بدون نیاز به نرم افزار نصب قابل ارجا بر روی سیستم های دیگر می باشد و به خوبی کار می کند. این نرم افزار با ایجاد یک دیسک مجازی در داخل دیسک رمز را بر روی دیسک اعمال می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 140 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (3)

Perfect Uninstaller 6.3.3.9 نام نرم افزاری حرفه ای جهت حذف کامل برنامه های نصب شده برای روی ویندوز می باشد. حتما تا بحال متوجه این امر شده اید که بهنگام حذف نرم افزارها ، نرم افزار به طور کامل از سیستم پاک نشده و اثاری از فایل های انها بر جای می ماند! در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده نمودهایم که با استفاده از ان میتوانید به راحتی و بصورت کامل برنامه ها و فایل های مورد نظر خود را بصورت کامل از روی ویندوز حذف نمائید. این نرم افزار علاوه بر قسمت Add/Remove Program برنامه را بصورت کامل از ریجستری شما نیز پاک می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.
admin بازدید : 133 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (3)

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده April 2013 |
ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .
admin بازدید : 889 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (10)


کاربر گرامی برنامه برای اعضای سایت میباشد برای دانلود عضو شوید

یکی از روش های تبلیغ میان وبمستر های ایرانی ارسال نظر در وبلاگ ها می باشد که گاهی واقعا موثر می باشد. اگرچه این کار بدون هیچ خرجی کاملا عملی است ولی وقت زیادی را می طلبد. ولی شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با صرف وقت کمتری اقدام به انجام این کار کنید.


روش کار این نرم افزار به گونه ای است که وقتی شما روی Grab Update Blogs کلیک می کنید، نرم افزار لیست آخرین وبلاگ های به روز شده در بلاگفا را پیدا می کند و شما پس از وارد کردن اطلاعات نام، ایمیل، وبسایت و پیام و کد های امنیتی را وارد کرده SEND کلیک می کنید و نرم افزار به ترتیب نظر شما را در وبلاگ ها ثبت می کند. البته با توجه به اینکه بلاگفا اقدام به قرار دادن کد امنیتی برای مقابله با این اسپمر ها کرده است، شما باید برای ثبت نظرتان در هر وبلاگ باید کد امنیتی را از روی تصویر بخوانید و در کادر مقابل وارد کنید و سپس کلید Enter را فشار دهید؛ به این ترتیب نظر شما با سرعت و راحتی در وبلاگ های تازه به روز شده ثبت خواهد شد

توضیحات کارایی برنامه

- بدون استفاده از webbrowser و کاملا به طور 100% Socket Programming ( سرعت بالای برنامه )


- ارسال نظر در آخرین پست های وبلاگ ها (جدیدترین پست)


- جمع آوری سریع تمام وبلاگ های به روز شده


- ذخیره اطلاعات وارد شده برای استفاده بعدی


- دریافت 4 کد امنیتی به طور همزمان


- ارسال نظرات به زبان فارسی

admin بازدید : 113 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.
admin بازدید : 233 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار BacklinkSpeed ، برنامه ای فوق العاده جهت ثبت آدرس سایت شما در بیش از ۳۰۰۰ دایرکتوری است. با دادن آدرس وب سایت خود توسط این برنامه قادر خواهید بود تا سایت خود را در بیش از ۳۰۰۰ سایت و دایرکتوری ثبت کنید و برای خود بک لینک ایجاد نمایید. داشتن بیش از سه هزار بک لینک ، باعث دیده شدن بیشتر وب سایت شما توسط موتور های جستجو و یک شروع خوب برای داشتن ترافیک مناسب است. نسخه ی فول این نرم افزار در ادامه ی مطلب قابل دانلود می باشد.

admin بازدید : 150 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

. 7Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، 7z و ... آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این 7-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است

admin بازدید : 231 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

admin بازدید : 4269 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (1)

بهینه شده ی نرم افزار Bombus می باشد که به کاربران این امکان را می دهد به شبکه های پیام رسانی نظیر Google Talk و … متصل شوید و با امکانات فوق العاده به چت با دوستانتان بپردازید. شما براحتی می توانید این نرم افزار را از سایت کلیک کن بیا تو دانلود کنید . 

برخی از ویژگی های مسنجر BombusMod  :

- دارای طیف وسیعی از شکلک های زیبا و جذاب

- امکان متصل شدن به AIM, ICQ, MSN, Yahoo, Gadu-Gadu, Nimbuzz

- تنظیم وضعیت خود (نامرئی – آنلاین – آفلاین)

- میانبر گوشی (ساعت)

- پشتیبانی از پروتوکل muc

- دارای قابلیت کپی / چسباندن

- مدیریت چندین حساب

- پشتیبانی از RSS و Atom اخبار سایتها

- دارای ضد هرزنامه

- مرورگر فایل

- تنظیم رنگ

admin بازدید : 234 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (2)

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2014 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو  دریافت نمایید.
admin بازدید : 177 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.
admin بازدید : 161 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

|قابل اجرا بر روی سیستم های ۶۴ بیتی|

Autodesk Softimage نرم افزاری با کارایی بالا برای طراحی و خلق کاراکترهای سه بعدی انیمیشن است. این نرم افزاز به عنوان برنامه ای پر طرفدار در میان انیمیشن سازان حرفه ای شناخته شده است که می توان از آن در صنعت فیلم، بازی های ویدیویی و تبلیغات برای ساخت محیط، اشیاء و کاراکترها استفاده نمود و به خلق گرافیک های سه بعدی کامپیوتری، مدل های سه بعدی، انیمیشن های پیشرفته و به طور کلی ساخت و متحرک سازی شخصیت ها و فضاهای مختلف پرداخت. از ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می توان به امکان شبیه سازی جمعیت و ساخت شخصیت هایی که نسبت به یکدیگر و محیط واکنش نشان می دهند را نام برد. جریان کاری ابتکاری و غیر تخریبی آن به همراه محیط خلاقانه و فعل و انفعالی (ICE) و مجموعه ابزار Autodesk Face Robot برای ساخت انیمیشن چهره آن بسیار کارآمد می باشند. ابزار جدید و ابتکاری آن و یک محیط کاربردی به همراه توسعه دستکاری پذیری نرم افزار Autodesk Softimage به شما امکان ساخت جلوه های ویژه منحصر به فرد، کارهای پس از تولید ساخت فیلم و توسعه بازی های ۳ بعدی را می دهند.

admin بازدید : 143 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

Page Rank for Firefox پلاگینی جدید و کاربردی برای مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با نصب آن یک آیکون کوچک به نوار ابزار مرورگر شما می افزاید که پیچ رنگ صفحات وب را به صورت اتوماتیک به شما نشان می دهد و با کلیک برروی آن پیچ رنک کلیه تب های باز را در پنجره ی جدید به نمایش می گذارد.

admin بازدید : 612 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

ارسال اس ام اس با امروزه تبلیغات مهم ترین رکن هر تجارتی می باشد این نرم افزار با قبلیت های پیشرفته و اتصال مستقیم به اپراتور شرکت ارتباطات سیار و با مدد ارائه کیفیت بسیار بالا در سطح بین المللی توانسته در طی 5 ماه حدود 1500000 هزار مشترک جدید جذب نماید . بر همه ما روشن است که استفاده از فن آوری اینترنت در کشور با مشکلاتی از نقطه نظر سرعت و تجربه افراد روبرو است به همین دلیل با نصب این نرم افزار مشترک دیگر لازم نیست تنها از مرورگر های اینترنتی برای استفاده از این سرویس بهره بگیرد در عوض فقط با متصل بودن به اینترنت ، این نرم افزار قادر به ارائه کلیه خط ها  ها خواهد بود.

admin بازدید : 471 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
| نسخه جدید Lock My PC 4.9.2.905 جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه امنيت سيستم و شبکه به حدي بالا رفته است که تمامي کاربران به دنبال اين هستند که يک نرم افزار امنيتي مناسب داشته باشند . يکي از راه هاي حفظ امنيت سيستم در قفل کردن سيستم در زماني که شما در کنار سيستمتان نيستيد و هرکسي مي تواند با آن کار کند .
Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 611
  • بازدید ماه : 1,819
  • بازدید سال : 24,258
  • بازدید کلی : 2,011,866