loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 115 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (1)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

admin بازدید : 163 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

admin بازدید : 522 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

admin بازدید : 149 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB
Anomaly 2 عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .
admin بازدید : 144 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

Sanctum 2-RELOADED | 1.5 GB
Sanctum 2 نسخه ی دوم از بازی خلوتگاه یا همان Sanctum می باشد . این بازی مخلوطی از ژانر استراتژیکی و اکشن اول شخص است . تمام تلاش خود را برای محافظت از هسته های تولید اکسیژن انجام دهید ، بیگانگان در پی نابود سازی این مکان ها هستند که با نابودی آنها ، بشر نیز نابود می شود . نسخه ی جدید با قابلیت های بیشتری در دسترس است ، می توانید به صورت سفارشی برج ها، سلاح ها و سایر ابزارهای جنگی را در اول بازی انتخاب نمایید ، اما آن ها را عاقلانه و درست انتخاب کنید ، زیرا شما تنها خط دفاع بشریت در مقابل بیگانگان هستید ! ساخت دیوار و برج قبل از حمله دشمن از جمله وظایف شما هستند . در مراحلی از بازی ، گیم پلی بازی به صورت اکشن اول شخص دنبال می شود .
admin بازدید : 151 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED


بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!
admin بازدید : 363 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 1,576
  • بازدید سال : 24,015
  • بازدید کلی : 2,011,623