loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 203 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (3)

Odin HDD Encryption 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی دیسک های سخت می باشد. با از استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر روی هارد دیسک , دیسک های مجازی (VHD) , فلش مموری و هرگونه دستگاه های جانبی و قابل حمل پسورد قرار دهید و امنیت آنها را افزایش دهید. شما می توانید تنها بخشی از اطلاعات سیستم و یا کل آن را در محیط امن نرم افزار نگهداری کنید و هرگز نگران ویروسی شدن و سوء استفاده از آنها نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار پیشرفته بهره مند است و شما را قادر می سازد تا بتوانید از متدهای مختلف و البته قدرتمند برای رمزگذاری درایوها استفاده کنید. البته شما می توانید از این نرم افزار برای رمزگذاری روی فلش مموری نیز استفاده کنید و در زمانی که قلش به سیستم متصل می کنید برنامه از شما تایید بخواهد و در صورتی که فلش مموری را از سیستم جدا کردید تمامی اطلاعات درون آن ار دسترس خارج شوند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 210 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی فلش دیسک های می باشد. افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال نرم افزاری رمز گذاری بر روی اطلاعات خود هستند. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت انجام این امر اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator به آسانی میتواین بر روی فلش دیسک های خارجی خود رمز های عبور قوی گذاشته و هیچ کس غیر از خود شما نتواند به ان دسترسی پیدا نماید! زمر های شما بعد از اعمال بر روی دیسک ها بدون نیاز به نرم افزار نصب قابل ارجا بر روی سیستم های دیگر می باشد و به خوبی کار می کند. این نرم افزار با ایجاد یک دیسک مجازی در داخل دیسک رمز را بر روی دیسک اعمال می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 470 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
| نسخه جدید Lock My PC 4.9.2.905 جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه امنيت سيستم و شبکه به حدي بالا رفته است که تمامي کاربران به دنبال اين هستند که يک نرم افزار امنيتي مناسب داشته باشند . يکي از راه هاي حفظ امنيت سيستم در قفل کردن سيستم در زماني که شما در کنار سيستمتان نيستيد و هرکسي مي تواند با آن کار کند .
Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند.
admin بازدید : 143 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

نرم افزار Wise Folder Hider نرم افزاریست توانمند و بسیار کاربردی در این رابطه که به شما توانایی مخفی سازی انواع فایل های شخصی و سری را خواهد داد تا بتوانید به راحتی انواع فایل های مورد نظرتان را در پارتیشن های مختلف سیستم خود از دسترس دیگران دور نگه دارید.این نرم افزار همچنین قادر خواهد بود تا انواع فایل های شخصی شما را که در دستگاه های قابل حمل (حافظه های جانبی) حفظ کرده اید مخفی نماید.نرم افزار Wise Folder Hider در ابتدای کار یک رمز از کاربر درخواست میکند تا بر اساس آن مراحل امنیتی را انجام دهد و برای ورود با این نرم افزار این رمز مهم است و نباید فراموش شود.این قابلیت به این منظور است تا شما بتوانید فایل های خود را با امنیت بالاتر و با یک رمز مجزا مخفی کرده و محافظت کنید.

 

admin بازدید : 110 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 1,668
  • بازدید سال : 24,107
  • بازدید کلی : 2,011,715