loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 152 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید واسه شما هم پیش اومده باشه که بعضی اوقات به ساختن آیدی نیاز شدیدی پیدا کنید و بدنبال یک نرم افزار سالم جهت ساختن آیدی نیمباز باشید ولی به دلایلی این نرم افزار رو پیدا نکنید . خب در این زمینه تیم کلیک کن بیا تو برای شما یک نرم افزار آیدی میکر برای دانلود گذاشته که به راحتی می توانید هر تعداد آیدی رو ایجاد کنید و هیچگونه محدودیتی در ساخت آیدی نخواهید داشت . در ورژن بعدی این نرم افزار قابلیت ساخت آیدی راندم برای ایجاد آیدی های فلود به تعداد زیاد هم اضافه میشه .
admin بازدید : 178 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (2)

 در این مجموعه ۴۰ موسیقی بی کلام بسیار زیبا با تنوع موسیقایی را منتشر کرده ایم. این ۴۰ موسیقی زمانی حدود ۳:۳۶ دقیقه وقت شما را برای شنیده شدن خواهند گرفت. شما را دعوت میکنیم به شنیدن با حوصله و دقیق این موسیقی ها چرا که همگی از برترین و بهترین آثار موسیقی بی کلام می باشند. امیدواریم در پایان این فستیوال از آرشیو جمع آوری شده لذت برده باشید. همانطور که قبلاً توضیح داده شد در این فستیوال ها سعی بر جمع آوری آثار آهنگسازان معروف نبود و صرفاً کیفیت و زیبایی و حس اثر برای گردآورنده مهم بوده است چرا که در غیراینصورت مانند دیگر مجموعه های مشابه کاربران با موسیقی هایی تکراری مواجه می شدند که ما سعی کردیم اینطور نبوده باشد و در کنار حفظ کیفیت مجموعه ها دست به معرفی آثار فاخر جدید زده باشیم. امیدواریم از مجموعه پایانی که با ظرافت بیشتری جمع آوری شده است لذت کافی را ببرید.

admin بازدید : 105 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.
admin بازدید : 2264 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

admin بازدید : 115 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

The Bureau: XCOM Declassified PC-RELOADED

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

admin بازدید : 164 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (3)

نام کتاب: یور اس ام اس نسخه 4 (سرگرمی)
فرمت کتاب:  Java - Epub
زبان کتاب: فارسی


توضیحات:
اینبار با یکی از کتاب های خوب سرگرمی و تفریحی در خدمت شما عزیزان هستیم. کتاب یور اس ام اس  شامل مطالب زیاد و متنوعی می باشد. که  ماه به ماه منتشر می شود. و این کتاب در دو فرمت جاوا و ایپاب منتشر می شود که طیف وسیعی از تلفن های همراه و هوشمند و کتابخوان و تبلت را پشتیبانی می کند.برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 164 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

admin بازدید : 127 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

Mark of the Ninja: Special Edition PC-SKIDROW

نسخه جدید بازی بسیار محبوب "اثر نینجا" با نام Mark of the Ninja: Special Edition به گسترش بحث بازی که در فضایی ۲بعدی رمزآلود می باشد، نه تنها با مراحل و ابزارهای جدید، بلکه توسط افزودن اصلاحاتی در سرتاسر بازی می پردازد. این نسخه ی ویژه به بازی کردن Mark of the Ninja به صورتی جدید همراه با تجربه ی تکنیک های تازه و اطلاعات بیشتر از سازندگان بازی که آن را ساخته اند شما را تشویق می کند. آیتم ها و روش های جدیدی که در این نسخه از بازی تعبیه شده اند را می توانید با مهارت های بی نظیر خود کسب نمایید و این آیتم ها در سرتاسر بازی و سطوح مختلف آن موجود هستند. این نسخه از بازی با صحبت کردن نینجا همراه است که توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا به صورت داوطلبانه صورت گرفته است. مرحله های جدید، آیتم های تازه و استایل بازی جدید، و صحبت نمودن در حین بازی از سری تغییراتی است که در این نسخه صورت گرفته است.

admin بازدید : 111 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است. نسخه ای که هم اکنون برای شما کاربران محترم وبسایت کلیک کن بیا تو آماده شده، آخرین نسخه ویندوز ۸ می باشد که تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۳ را به همراه دارد. برای مشاهده ی لیست کامل فایل های آپدیتی که در این نسخه قرار دارند و مروری کامل تر بر ویندوز ۸ می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید. هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بنابه نیاز شما به صورت جداگانه حاضر شده اند. این نسخه از ویندوز به صورت پیش فعال شده می باشد به این معنا که شما نیازی به فعال سازی ویندوز ندارید و ویندوز توسط نرم افزارهای Pre-Activator فعال شده است.
admin بازدید : 176 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)

اس ام اس های گریه دار برای عاشقان

مــرا کَس بسیــار اَستــ ؛
اَفسوس !
کـﮧ בِل یکـ نـا کَس مے פֿواهَـב …!
::
::
هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم
میدانــم بالاخره
یک روز
به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .
::
::
می گویند:
خوش به حالت!
از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!
نمی دانند بعضی دردها
کمر خم می کنند، نه ابرو…!
::
::
از تو گفتن سوزش چشم می آورد و از تو نگفتن تورم گلو
بگویم یا نگویم ؟

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 1,859
  • بازدید سال : 24,298
  • بازدید کلی : 2,011,906