loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 138 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

مرگ مغزی عسل بدیعی

 عسل بدیعی – بازیگر سینما – دچار مرگ مغزی شد.

asl مرگ مغزی عسل بدیعی

این بازیگر روز گذشته (۱۱ فروردین‌ماه) در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان لقمان بستری شد و با وخامت حالش به گفته‌ی پزشکان، دچار مرگ مغزی شده است…
admin بازدید : 138 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

مهاجرت شبنم قلی خانی به استرالیا

او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، برای نخستین بار از دلایل اقامت موقت خود در کشور استرالیا صحبت می کند .

شبنم قلی خانی


خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند…
admin بازدید : 408 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .شرکت کونامی با ساخت این نسخه از سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای ، در صنعت بازی های رایانه ای تبدیل کند . فروش میلیونی این بازی باعث شد تا همین امروز نیز نسخه های سری Winning Eleven جزء پرفروش ترین بازی های رایانه ای و کنسول ها باشند . بازی Winning Eleven 3 فیفا ۹۹ گرافیک فوق العاده ای ندارد ، اما آن قدر گیم پلی قدرتمندی دارد که تبدیل به بازی اعتیاد آوری شده ، ویژگی های بازیکن ها شاخص سال های نه چندان دور فوتبال جهان ، در این بازی به زیبای به نمایش در آمده است ، ویژگی های همچون سرعت بالای روبرتو کارلوس ، ضربات سر زیبای باتیستوتا و دریبل های جانانه ی اورتگا ، از جمله ی ویژگی های بازی فیفا ۹۹ هستند .
admin بازدید : 234 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (2)

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2014 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت کلیک کن بیا تو  دریافت نمایید.
admin بازدید : 177 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

Autodesk 3ds Max – به جرات می توان گفت تری دی مکس یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد که قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی ، مدل سازی ۳D ، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد . این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری هست سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است.این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمنده که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.زبان برنامه نویسی این نرم افزاره که MAXscript نام داره و قابلیت های برنامه رو دوچندان می کند.
admin بازدید : 161 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

|قابل اجرا بر روی سیستم های ۶۴ بیتی|

Autodesk Softimage نرم افزاری با کارایی بالا برای طراحی و خلق کاراکترهای سه بعدی انیمیشن است. این نرم افزاز به عنوان برنامه ای پر طرفدار در میان انیمیشن سازان حرفه ای شناخته شده است که می توان از آن در صنعت فیلم، بازی های ویدیویی و تبلیغات برای ساخت محیط، اشیاء و کاراکترها استفاده نمود و به خلق گرافیک های سه بعدی کامپیوتری، مدل های سه بعدی، انیمیشن های پیشرفته و به طور کلی ساخت و متحرک سازی شخصیت ها و فضاهای مختلف پرداخت. از ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می توان به امکان شبیه سازی جمعیت و ساخت شخصیت هایی که نسبت به یکدیگر و محیط واکنش نشان می دهند را نام برد. جریان کاری ابتکاری و غیر تخریبی آن به همراه محیط خلاقانه و فعل و انفعالی (ICE) و مجموعه ابزار Autodesk Face Robot برای ساخت انیمیشن چهره آن بسیار کارآمد می باشند. ابزار جدید و ابتکاری آن و یک محیط کاربردی به همراه توسعه دستکاری پذیری نرم افزار Autodesk Softimage به شما امکان ساخت جلوه های ویژه منحصر به فرد، کارهای پس از تولید ساخت فیلم و توسعه بازی های ۳ بعدی را می دهند.

admin بازدید : 193 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (3)

جمله های غمگین ۹۲

hbvm جمله های غمگین 92

ای دوست ای دوست جور از آن کشم که روی تو نکوست…
مردم گویند بهشت خواهی یا دوست …
ای بی خبران بهشت با دوست نکوست
::
::
یکی از لذتهایی که دیگه نیست..
اینه که هر جا که باشم.. مــــــنـــــو با همون اسمِ خاص که همیشه با کلی عشوه و ناز و اَدا صدا میکرد، صــِــدا کنه.. .
فقط یه بار .. یه بارِ دیگه..هــمـــیــــن..
::
::
عشق تو
شوخی زیبایی بود که خداوند باقلب من کرد..
زیبا بود اما شوخی بود…‏!‏
حالا تو بی تقصیری…‏!‏
خدای توهم بی تقصیر است…‏!‏
من تاوان اشتباه خود راپس میدهم
تمام این تنهایی تاوان‏”جدی گرفتن ان شوخی‏”است…‏!‏

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 1,527
  • بازدید سال : 23,966
  • بازدید کلی : 2,011,574