loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 295 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (3)

Black Intellect 2 TVRip (2013) Mkv

|اتمام مجموعه|

نام سریال: Black Intellect 2 – هوش سیاه ۲

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۸۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: حسین یاری ، کیکاووس یاکیده ، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری

خلاصه داستان: داستان هوش سیاه ۲ از زندان آغاز می شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت هایش در خارج از زندان است. این مجموعه در ۱۲۰ لوکیشن اصلی و ۹۰ لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است . بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت ۴۵۰۰ متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد و …

admin بازدید : 225 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی
|اتمام مجموعه، زیرنویس فارسی تمامی قسمت های مجموعه در ادامه مطلب قرار گرفت|
 
 
نام انیمیشن :  Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness S02 – کونگ فو پاندا: افسانه های شگفت انگیز فصل ۲
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، کمدی
سال انتشار : ۲۰۱۲
وضعیت : در حال پخش 
مدت زمان : ۲۲ دقیقه 
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p
امتیاز : ۶٫۶/ ۱۰ 
زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها
اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا
 
خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و … ، هم اکنون می توانید فصل دوم این مجموعه فوق العاده جذاب را از کلیک کن بیا تو دریافت نمایید .
admin بازدید : 145 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (1)

“دوستت دارم” هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم
من جانم را
برای شنیدنش
کنار گذاشته ام . . .
.
.
.
می ترسم کسی نه خودت را،
که دوست داشتنت را از من بگیرد !
.
.
.
چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند
.
.
.
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است ؛
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …
.
.
.
اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم . . .
.
.
.
مـــوهـــایـــم ..
که یـکدسـت ..
هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !
بـــــاز هــــم ..
بـــــا عـشق ..
می نویـسم :
دوستـــت دارم …

admin بازدید : 524 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

admin بازدید : 187 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی به نام کور بودم

ترانه علیرضا مرتضی قلی ، آهنگ علی عبدالمااکی ، تنظیم ، میکس و مستر امیر حیدری

admin بازدید : 132 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Magrunner: Dark Pulse PC-FLT

در آینده ای نزدیک، در سال ۲۰۵۰، شهروندان جوان و با استعدادی بوسیله ی شرکت گروکزبر انتخاب شده تا در برنامه ی آموزشی "مگ تک" برای اکتشافات فضایی شرکت کنند. افراد انتخاب شده در این برنامه با استفاده از دستکش مخصوص شرکت گروکزبر باید به حل معماهای عجیبی که بر سر راهشان است بپردازند، که حل کردن معماها بوسیله ی این دستکش مغناطیسی که به دفع یا جذب اشیا می پردازد صورت می گیرد. اما وقتی که یک زمین لرزه به وقوع پیوسته و تمامی این تمرینات را خراب می کند، چیزی که برای این اشخاص یک زندگی تامین شده برای تمام عمرشان بوده، به یک رقابت ترسناک برای زنده ماندن تبدیل می شود! بازی Magrunner ذهن و بازخوردهای شما را می آزماید! با استفاده از دستکش مخصوص مگ تک، شما می توانید اشیا را با نشانگرهای سبز و قرمز حمل نمایید. دو شیء که رنگ یکسانی داشته باشند یکدیگر را جذب کرده، در حالی که دو جسم با رنگ متفاوت یکدیگر را دفع می کنند! این مکانیزم ساده گستره ای عظیم از احتمالات را پیش روی شما قرار می دهد. سرنوشت بشریت به دستان و طرز فکر شماست…!

admin بازدید : 143 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

MotoGP 13 PC-RELOADED


اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.
admin بازدید : 138 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

Dracula 4: Shadow of the Dragon-FLT| 1.2 GB

بیگمان ژانر وحشت و ترس یکی از گونه های پر طرفدار دنیای بازیهای رایانه ای است.از مدت ها پیش بازی های گوناگونی در این ژانر ساخته شده و روانه بازار می گردد اما در این میان برخی عناوین به جهت سبک و سیاق خاص و محتوای منحصر به فردشان بیشتر مورد توجه و استقبال علاقه مندان قرار گرفته اند.سری بازی های دراکولا که همکنون با نسخه چهارم آن در خدمت شما هستیم ، یکی از برجسته ترین عناوین در دنیای بازی های ترسناک به شمار می روند.با وجود اینکه نام دراکولا یک موجود ترسناک و خون آشام را در ذهن به دست می دهد اما او به گونه شخصیت پردازی می شود که ابعاد دیگری از دراکولا را آشکار می سازد.در این بازی در نقش کاوشگری به نام النا به ماجراجویی های مهیجی خواهید پرداخت.چند ماه پس از غرق شدن یک کشتی مملو از مجموعه هایی ارزشمند از آثار هنری ، یکی از نقاشی ها در آبهای مجارستان یافت می شود. اکنون در نقش النا به عنوان ترمیم گر این اثر هنری از سوی موزه به ماموریت اعزام می شوید.در ادامه این ماموریت به یک ماجراجویی بی پایان در سراسر اروپا می انجامد که پیوندی اساسی با کنت دراکولا و اتمسفر وحشت انگیز بازی خواهد داشت.

admin بازدید : 154 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 1,728
  • بازدید سال : 24,167
  • بازدید کلی : 2,011,775