loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 142 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (1)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرامبخش ، مجموعه ای دیگر با عنوان Easy Listening Guitar Music را آماده کرده ایم که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است . این مجموعه دارای ۲۵ آهنگ آرام بخش گیتار می باشد که همگی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

admin بازدید : 132 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .

admin بازدید : 149 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2013 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.

admin بازدید : 198 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

Ivan the Incredible BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

 

 

نام انیمیشن: Ivan the Incredible

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: ایوان السن شخصیت اصلی این کارتون است که بوسیله ی دانش آموزان لات مدرسه گرفتار شده،که مدام درگیر کارهای لات بازی آن ها می شود و تنها کارهایی که این گروه توانایی انجام آن را دارند خیس کردن شلوارهای خود و بدل کاری های بی اساس می باشد. ایوان یک جادو دریافت می کند که در یک روز می تواند در هر کاری بهترین باشد و …


admin بازدید : 145 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
بنا بر سبک خاص بازی لطفا توقع داستان قوی را نداشته باشید. آن چیزی که سازندگان و خالقان این IP در نظر دارند، ایجاد یک سبک متفاوت است. سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش. روند داستانی بازی بیشتر از عناوین مبارزه ای نشات گرفته و ترکیب آن با سیاق انیمیشن ها و بازی های قدیمی ژاپنی و صدالبته کاراکتر های بازی، یک داستان تک خطی را عرضه کرده است. Dynasty Warriors 8 هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. شخصیت های قسمت های قبلی بازی هم هستند تا بتوانید با گزینش آن ها از به نفع فرمانروای خود پا به میدان نبرد بگذارید. تقریبا از هر جناح نام برده شده هفده جنگ جو قابل گزینش است (در مجموع جناح ها ۷۰ مبارز قابل انتخاب وجود دارد) تا به قلب ارتش دشمن بزنید. البته یک حالت داستانی دیگر هم برای بازی تعبیه شده که به نوعی می توان آن را یک کمپین فرعی خواند. در این بخش شما موظف به ساخت یک برج برنزی خواهید بود و بایست برای این کار جنگ ها و مدیریت کارگران تان را کنترل کنید. وسعت اندک این بخش باعث شده تا شباهت این کمپین که با نام مد فرمانروا از آن یاد می شود، با یک بازی استراتژی کم شود.
admin بازدید : 149 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 160 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

Justice League Season 1  720p  Mkv

| دانلود با لینک مستقیم |

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با لینک مستقیم و کیفیت ۷۲۰ پیکسل

قسمت های ۱۴ تا ۲۶ با زیرنویس فارسی قرار گرفت

|| فصل اول به طور کامل با زیرنویس فارسی قرار گرفت ||


 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، هیجان انگیز ، داستانی ، ماجراجویی

سال انتشار : ۲۰۰۱ – ۲۰۰۶

تعداد فصل : ۵ فصل کامل پخش شده 

مدت زمان :  - هر قسمت ۲۲ دقیقه 

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۸٫۴/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد 

IMDB ، Wikipedia

 

این بار سایت کلیک کن بیا تو افتخار دارد بعد از درخواست های مکرر کاربران عزیز  انیمیشن فوق العاده جذاب و پرطرفدار Justice League را با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل و لینک مستقیم از سرور سایت به همه شما عزیزان تقدیم کند ، این انیمیشن توسط کمپانی برادران وارنر در ۵ فصل تهیه شده است ، شخصیت های دوست داشتنی سوپر من ، بت من ، گرین لنترن ، فلش ، و سایر ابر قهرمانانی که می شناسید از شخصیت های این کارتون می باشند . در فصل اول  شاهد چگونگی تشکیل لیگ عدالت خواهیم بود و البته قهرمانان داستان می بایست با شروران و بیگانگان بی شماری در این فصل مقابله نیز نمایند . سایت دانلودها به شما پیشنهاد می کند این انیمیشن فوق العاده جذاب رو دریافت و مشاهده نمایید .

admin بازدید : 146 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

جشن رمضان نام ویژه برنامه ای است که در ماه مبارک رمضان از شبکه تهران پخش می شود. تیتراژ این برنامه به نام "سوال" با صدای دلنشین بهنام صفوی خوانده شده است و شعر آن را سید محمد کاظمی سروده است و آهنگسازی اثر بر عهده بهنام صفوی بوده و تنظیم کننده آن نیز سیاوش صدری می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ زیبا را با کیفیت اوریجینال از کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

admin بازدید : 153 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با عنوان سازش را برای شما کاربران کلیک کن بیا تو آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

admin بازدید : 178 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزاد فرزین با عنوان ماه عسل را برای شما کاربران کلیک کن بیا تو آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ابتدایی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان (ماه عسل) شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 1,585
  • بازدید سال : 24,024
  • بازدید کلی : 2,011,632