loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس دل شکسته

اس ام اس های غمگین عاشقانه شهریور ۹۲

اس ام اس های غمگین و استاتوس های دل شکسته و سوزناک سری ۸ شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و از خواندن این اس ام اس های جدید لذت ببرید…..

   برای مشاهده اس ام اس دل شکسته به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 107 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین

اس ام اس فاز سنگین سیگار شهریور ۹۲

 

اس ام اس های فاز بالا و جدیدترین پیامک های غمگین سیگار سری ۸ شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…..

 برای مشاهده اس ام اس غمگین به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 143 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (1)

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

admin بازدید : 141 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان این بازی وفادار به یکی از کمیک های لاکپشت های نینجا و البته همانند سریال پخش شده اش می باشد . اما تا الان سازندگان فقط از یک قطب داستان صحبت کرده اند و یک گروه را دشمن نینجاهای ما قرار داده اند . داستان اصلی بازی در مورد گروه دوم دشمنان است ؛ یعنی همان هایی که باعث جهش شدند . ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره ی خود وارد سیاره ی زمین و البته نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند . این ماده ی صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود . بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند که جلوی کارهایشان و تبدیل شدن مردم به جهش یافته ها را بگیرند. در داستان ما با فضایی ها و ماده ی جهش زا رو به رو می شویم ، فضایی ها موجوداتی شبیه هشت پا و مغز انسان هستند که درون ربات هایی به عنوان بدن قرار می گیرند. در کنار این فضایی ها و ماده ی جهش زایشان ، مطمئنا ما با خود جهش یافته ها هم رو به رو می شویم ، انسان های بد یا خوبی که جهش می یابند و تبدیل به دشمنان ما می شوند. شردر دومین و همچنین دیرینه ترین دشمن برای گروه نینجای ما است . توضیحات مربوط به این شخصیت در ابتدای متن گفته شده ، پس بهتر است به نوچه های این گونه ی قدرتمند بپردازیم . نینجاهای شردر ، که در تمامی کمیک ها به یک شکل هستند ، تا الان در نمایش های بازی مورد ضرب و شتم چهار لاکپشت قرار گرفته اند . البته بین این نینجاها ممکن است گهگاهی با افرادی قویتر و خاص تر هم رو به رو شوید .

admin بازدید : 167 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (1)

 پ ن پ خنده دار

پ ن پ های توپ خنده دار شهریور ۹۲

پ ن پ های خفن خنده دار و جدیدترین د ن د های توپ خنده دار سری ۶ شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی بخندید و سرحال شوید…..

   برای مشاهده پ ن پ خنده دار به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 146 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

Lost Planet 3 PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد|

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

admin بازدید : 429 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (1)

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین عاشقانه شهریور ۹۲

جدیدترین اس ام اس های غمگین و پیامک های عاشقانه دلتنگی سری دوشنبه ۴ شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و لذت ببرید…..

  برای مشاهده اس ام اس دلتنگی به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 88 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (1)

فک و فامیله داریم

جوک فک و فامیل خنده دار شهریور ۹۲

جوک های خنده دار و جملات توپ و باحال با موضوع فک و فامیله داریم سری ۴ شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی بخندید و سرحال شوید. با ما همراه باشید….

  برای مشاهده فک و فامیله داریم به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 307 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

 

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت WebRip R6 720p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: The Croods – غارنشینان

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: WebRip R6 720p (کیفیت پایین)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و …

admin بازدید : 168 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (1)

اس ام اس های خفن خنده دار و باحال ترین جوک های توپ و آخر خنده سری ۲ شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی بخندید و سرحال شوید……

  برای مشاهده اس ام اس توپ به ادامه مطلب بروید…

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 307
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 24,207
  • بازدید کلی : 2,011,815