loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 126 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

اعتراف میکنم بعد از سه سال برای اولین بار به آبی و قرمزه روی شیر دستشویی دانشگاه اعتماد کردم
با اینکه ۳ ساعت گذشته اما هنوز خیلی پشیمونم !

::

اعتراف می کنم سال دوم دانشگاه بودم یه بار خیلی کلاسم دیر شده بود کرایه رو زودتر دادم به راننده بقیه ی پولی که بهم داد پاره بود
همزمان می خواستم بگم این پوله پاره ست عوضش کنید هم می خواستم بگم سر ورزنده پیاده میشم گفتم :
آقا ببخشید لطفن سر ورزنده منو پاره کنید!!!

::

اعتراف می کنم اول دبستان که بودم زنگ تفریح که میشد از ترس اینکه آخر زنگ تفریح نتونم صفو پیدا کنم یکی از هم کلاسیامو نشون می کردم تا آخر زنگ تعقیبش می کردم که صفو پیدا کنم!

::

اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمیشه.

درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم، در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه!:|

برای مشاهده بقیه اعتراف ها به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 162 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

  اس ام اس های زیبا و بسیار آموزنده از سخنان حکیمانه بزرگان سری شهریور ماه ۹۲ را در این مطلب برای لذت بردن کاربران عزیز سایت کلیک کن بیا تو قرار داده ایم.

برای مشاهده اس ام اس پندهای حکیمانه از بزرگان شهریور ۹۲ به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 148 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های خنده دار

اس ام اس های خفن خنده دار و جدیدترین جوک های باحال و توپ سری ۲1 مرداد ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی بخندید و لذت ببرید….

برای مشاهده اس ام اس خفن به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 177 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

admin بازدید : 163 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

admin بازدید : 521 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

admin بازدید : 129 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

admin بازدید : 112 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

DuckTales Remastered-RELOADED | 700 MB

بازی DuckTales جزو عناوین معروف NES محسوب می شود که در سال ۱۹۸۹ در سبک Platformer برای این کنسول عرضه شده بود. اکنون استودیوی WayForward نسخه Remastered و بازسازی شده آن عنوان را برای PC ساخته است. بازی همان سبک و سیاق گذشته خود را داشته و یک Platformer دو بعدی است که البته این بار با فضای پس زمینه سه بعدی همراه است. کاراکترها حالتی کارتونی داشته و با دست طراحی شده اند، موسیقی های ۸ بیتی نسخه اصلی برای نسخه جدید بازسازی شده و این بار شاهد صداگذاری کاراکترها از طرف صداگذارهای Disney نیز خواهیم بود. همچنین ویژگی های جدیدی چون مرحله آموزشی، بخشی به نام موزه و قابلیت شنا کردن در انبار پر از پول Scrooge نیز به بازی اضافه شده اند.
admin بازدید : 150 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

بازیگر زن

یک بازیگر زن ترکیه ای شباهت عجیبی به بازیگر طلا و مس دارد

بازیگران در جای جای جهان افرادی هستند که در بین مردمانشان محبوبیت دارند ولی در این بین نکات جالبی بین آنهاست که از نگاه ریز بین رسانه ها پنهان نمی ماند. به طور مثال همین شباهت جالبی که بین ۲ بازیگر می باشد.سرنای ساریکایا ژوئیه سال ۱۹۹۱ در شهر آنتالیا متولد شد. تحصیلات دبیرستانی را در شهر آنتالیا به پایان رساند.او به ورزش تنیس و والیبال علاقه دارد و همچنین بیشتر مواقع موزیک راک گوش می دهد.

برای مشاهده عکس به ادامه مطلب بروید…
admin بازدید : 102 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

15قلو

سگی که در یک وضع حمل ۱۵ قلو زائید !

در یکی از جالب ترین اخبار یک سگ شکاری در وضع حمی که داشت ۱۵ قلو زائید و این ۱۵ قلو  خبر بسیاری از سایتها شد ! ۱۵ قلوی این سگ سالم هستند و خوش و خرم در حال زندگی می باشند !

برای مشاهده تصاویر ۱۵ قلو به ادامه مطلب بروید…

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 1,558
  • بازدید سال : 23,997
  • بازدید کلی : 2,011,605