loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 161 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده January 2013 |

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید

admin بازدید : 113 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده January 2013 |

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

admin بازدید : 362 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

%  دانلود فصل سوم سریال قلب یخی با حجم کم قسمت 9 و 10

نام سریال : قلب یخی

فصل : سوم

قسمت : ۹  و ۱۰

ژانر :  اجتماعی

محصول: ایران

مدت زمان هر قسمت : ۸۰ دقیقه

فرمت:  ۳gp  و mp4

کارگردان: سامان مقدم

 

بازیگران: هدیه تهرانی ، مهران مدیری ، رضا عطاران ، طناز طباطبایی ، رضا کیانیان ، هانیه توسلی ، امیرحسین رستمی ، پژمان بازغی ، امیر آقایی ، حسین یاری ، مازیار فلاحی ، سحر دولتشاهی و …

خلاصه داستان: یک شب پر هراس ، آتیلا به قصد آشتی با همسرش به منزل او می رود اما طی حادثه ای به قتل می رسد ، همزمان حامد نیز به همسر باردارش شک کرده و قصد دارد او را به قتل برساند

admin بازدید : 170 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Scan Master v1.2 نرم افزاری حرفه ای و بسیار کاربردی برای گوشی های اندروید می باشد. Scan Master نام نرم افزاری قدرتمند برای اسکن عکس و متن به وسیله موبایل می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به اسانی اسناد متنی و عکس های مودر نظر خود را اسکن کنید و با فرمت PDF آنها را ذخیره نمائید. با استفاده زا این نرم افزار دیگر نگران کیفیت و روشنائی فایل اسکن شده خود نباشید چرا که این نرم افزار با دارا بودن تنظیمات پیشرفته اندازه ، نور و کیفیت فایل اسکن شده مورد نظر شما را تنظیم کرده و در خروجی یک اسکن با کفیفیت را به شما ارئه می دهد. بعد از اسکن فایل های مورد نظر میتوانید انها را با فرمت پی دی اف ذخیره نموده و حتی چندین فایل را با یکدیگر در یک پی دی اف ادغام نمائید. در یک کلام با استفاده از این نرم افزار میتوانید هر سند متنی و حتی عکس ها یا هر چیز دیگری را اسکن نمائید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن حالت ظبط مداوم و اداغام عکس ها در یک فایل PDF ، اسکن و پردازش هوشمند سند متنی و عکس مورد نظر و ارائه کیفیت چاپ ! ، قابلیت تنظیم خودکار کنتراست، روشنایی و وضوح تصاویر ، پشتیبانی از فرمت PDF در دسته بندی و طبقه بندی سفارشی، قابلیت جستجو و مرور توسط نام / اصلاح / زمان ایجاد فایل ، قابلیت به اشتراک گذاری فایل های اسکن شده در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 و بالاتر در ادامه مطلب از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت کنید.

admin بازدید : 192 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

| کرک های جدید جایگزین کرک های قبلی شدند |

ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد . ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.

از آنجا که این ویندوز جدید میباشد هنوز کرک معتبری برای ان ارایه نشده است . پس از نصب شما میتوانید تا 30 روز به صورت رایگان از این ویندوز استفاده کنید در این پست ما قصد داریم با اریه جدیدترین کرک ها و سریالها این محدیدیت زمانی را از بین ببریم. به همین جهت به محض ارایه کرک جدید ما کرک ارایه شده و اموزش ان را در سایت قرار میدهیم .

admin بازدید : 158 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کلیک کن بیا تو قصد داریم تا مجموعه آموزشی حارك گرافيك را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اين نسخه اولين نسخه از مجموعه آموزش هاي تصويري فتوشاپ حارك گرافيك مي باشد كه تمام مراحل ساخت آن از طراحي و پياده سازي آموزش ها تا ساخت برنامه كاربردي توسط هموطنان ايرانی صورت گرفته، آموزش ها همگي پياده سازي و فيلم برداري شده است در اموزش ها سعي شده از مناظر و متدهاي ايراني استفاده شود تا از نظر فرهنگي و اخلاقي براي تمامي اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها به گونه ای است كه نه براي كاربر مبتدي سخت و نه براي كاربر حرفه اي حوصله سربر باشد. اين مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فتوشاپ در سه فصل مي باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 10038 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (2)

سلام به همه دوستان چون بیشتر فایل های دانلودی بعضی از وبلاگ ها روی 4shared هست

به همین دلیل برای رفع تمامی مشکل ها آموزشش رو گذاشتم.

آموزش در ادامه مطلب....

admin بازدید : 189 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

در این آموزش می تونید دکمه ۱+ گوگل رو که ملاک افزایش پیج رنک سایت هست، رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید. با این اموزش می تونید یه باکس در کنار سمت چپ سایتتون ایجاد کنید که درون اون دکمه ۱+ گوگل قرار داره و با بالا پایین کردن اسکرول بار ، سرجاش می مونه.مثل همین باکس سمت چپ کلیک کن بیا تو .

admin بازدید : 124 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

با توجه به مطالبی که در قسمت قبل درباره کدنویسی گفتیم ، در اینجا به توضیح استفاده از چند کد دیگر شامل اضافه کردن لینک به تصاویر یا متن و چگونگی ایجاد بلوک های اصافی در قالب وبلاگ یا سایت می پردازیم.
چنانچه تمایل به ویرایش بهتر کد قالب در محیط حرفه ای تری دارید از برنامه های Microsoft FrontPage و یا Adobe Dreamweaver استفاده کنید چرا که اگر در محیط کدنویسی دچار مشکل یا خطا شوید به راحتی قابل رفع خواهد بود. این برنامه ها دارای ۲ محیط کدنویسی و گرافیکی می باشند که با اعمال تغیرات در محیط کدنویسی نتیجه کار در محیط گرافیکی و برعکس قابل مشاهده خواهد بود.

admin بازدید : 132 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

بدون شک خرید گوشی موبایل این روزها یکی از سخت ترین کارهایی ست که می توان انجام داد چراکه با این بازار ‏متنوع و گوشی هایی که بعضا امکاناتی را که ارائه می دهند حتی به گوش کاربران خود نیز نخورده است ؛ یک خرید ‏درست و صحیح، مطمئنا کار آسانی نیست. در این مقاله سعی در تفکیک کاربران و معرفی نمونه های مختص هر ‏گروه جهت آسان نمودن خرید گوشی موبایل را داریم. مارا همراهی کنید.

mobile-buying-guide-01.jpg

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 1,748
  • بازدید سال : 24,187
  • بازدید کلی : 2,011,795