loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 139 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

حذف تبلیغات اینترنتی

دیگه کمتر سایتی پیدا میشه که تبلیغات از توع فلش یا gif نداشته باشه.البته خوب حق هم داریم ما کلی هزینه

کردیو و وقت گذاشتیم روی سایت نهایت بتونیم پوله خودمونو دربیاریم.البته سایت من یکی دو ماهی میشه که راه افتاده هنوز تبلیغات زیادی نداره مگرنه این آموزشو نمی گذاشتم ;)


admin بازدید : 121 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

یکی از مهمترین عواملی که در سئو و بهینه سازی سایت نقش داره و باعث میشه که سایت شما و نوشته های شما در رتبه های بالاتری در نتایج جستجو گوگل ظاهر بشه همین عنوان مناسب نوشته و سایت هستش.خوب کاملا هم واضحه عنوان همیشه میگه که مطلب و نوشته شما در چه ارتباطی هستش و به همین خاطر اهمیت فوق العاده زیادی داره که شما حتما باید به عنوان یک وبمستر یا وبلاگ نویس به این مورد دقت زیادی بکنید و تاثیر اون رو خودتون خواهید دید...


admin بازدید : 144 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر دوست دارید تا اکانت یا پروفایل فیس بوک خودتونو حذف کنید امروز یک آموزش ساده و همراه با تصویر برای سهولت در ادامه برای شما قرار دادم.همچنین آموزش گرفتن بک آپ یا پشتیبان از اکانت فیس بوک خودتون و نیز آموزش غیرفعال کردن third party app که برای بعضی از دوستان هنگام پاک پاک کردن اکانتشون مشکل ایجاد کرده بود رو قرار دادم.
admin بازدید : 143 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

Page Rank for Firefox پلاگینی جدید و کاربردی برای مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با نصب آن یک آیکون کوچک به نوار ابزار مرورگر شما می افزاید که پیچ رنگ صفحات وب را به صورت اتوماتیک به شما نشان می دهد و با کلیک برروی آن پیچ رنک کلیه تب های باز را در پنجره ی جدید به نمایش می گذارد.

admin بازدید : 612 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

ارسال اس ام اس با امروزه تبلیغات مهم ترین رکن هر تجارتی می باشد این نرم افزار با قبلیت های پیشرفته و اتصال مستقیم به اپراتور شرکت ارتباطات سیار و با مدد ارائه کیفیت بسیار بالا در سطح بین المللی توانسته در طی 5 ماه حدود 1500000 هزار مشترک جدید جذب نماید . بر همه ما روشن است که استفاده از فن آوری اینترنت در کشور با مشکلاتی از نقطه نظر سرعت و تجربه افراد روبرو است به همین دلیل با نصب این نرم افزار مشترک دیگر لازم نیست تنها از مرورگر های اینترنتی برای استفاده از این سرویس بهره بگیرد در عوض فقط با متصل بودن به اینترنت ، این نرم افزار قادر به ارائه کلیه خط ها  ها خواهد بود.

admin بازدید : 2073 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (1)

دانلود فیلم فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Hulk محصول ۲۰۰۸ آمریکا

« دو زبانه | دوبله فارسی + زبان اصلی در یک فایل »

« هالک ۲ »

http://s1.picofile.com/file/7701658060/Hulk_2008.jpg

ژانر : اکشن | تخیلی | هیجان انگیز

کیفیت : Bluray 720p – عالی

حجم : ۶۰۳ مگابایت

امتیاز : ۶.۹/۱۰ در IMDB

زبان : فارسی + انگلیسی

زیرنویس : فارسی

زمان : ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

خلاصه داستان : بروس بانر اکنون در کارخانه ای در برزیل مشغول کار است و سعی دارد خود را درمان کند و با دانشمندی با اسم مستعار آقای آبی در ارتباط است. از طرفی ژنرال راس نیز به شدت به دنبال بنر است و هنگامیکه محل او را پیدا میکند یک تیم از بهترین جنگجویان را جمع میکند. آنها بروس را تعقیب میکنند و در یک کارخانه او را گیر می اندازند ولی بروس عصبانی شده و به هالک تبدیل میشود و بسیاری از آن سربازان را میکشد و فرار میکند. امیل بولانسکی که یکی از سربازانی است که زنده مانده است از ژنرال میخواهد تا موضوع را شرح دهد و وقتی از ماده گاما اطلاع پیدا میکند از ژنرال میخواهد تا آن ماده را به او تزریق کند. بروس هم به آمریکا برگشته تا بتی را پیدا کند و …

admin بازدید : 470 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)
| نسخه جدید Lock My PC 4.9.2.905 جایگزین نسخه قبلی شد|
امروزه امنيت سيستم و شبکه به حدي بالا رفته است که تمامي کاربران به دنبال اين هستند که يک نرم افزار امنيتي مناسب داشته باشند . يکي از راه هاي حفظ امنيت سيستم در قفل کردن سيستم در زماني که شما در کنار سيستمتان نيستيد و هرکسي مي تواند با آن کار کند .
Lock My PC يک نرم افزار ساده ولي در عين حال قدرتمند براي قفل کردن همه جاي کامپيوتر از دست کاربران غير مجاز است . شما در هنگام ترک کامپيوتر خود مي توانيد تمام قطعات و کليد ها را قفل کنيد ، من جلمه کليد هاي ميانبر ( مثل : alt + ctrl + del) ، موس ، قفل کردن CD/DVD ROM و همچنين قفل کردن کامل صفحه نمايش . هيچ کس نمي تواند از کامپيوتر شما استفاده اي بکند مگر اينکه پسورد شما را داشته باشد . اين برنامه يک برنامه فوق العاده امنيتي از نظر قفل کردن مي باشد.  اين برنامه به سرعت مي تواند کامپيوتر شما را قفل کند تا شما سريع  به مقصود خود برسيد . با کمک یک کلید میانبر می توانید سیستم را قفل کنید. کلیدهای Ctrl+Alt+Del نیز عمل نمی کنند. اگر ویندوز شما چند کاربره است نیز می توانید از این برنامه برای تمامی کاربران استفاده کنید. می توانید کاری کنید که اگر سیستم برای زمانی بیکار بود به صورت خودکار قفل شود. می توانید تنظیمی انجام دهید تا اگر سیستم برای مدت زیادی قفل بود خاموش شود. می توانید از صفحه قفل شفاف و متنوع استفاده کنید. می توانید کاری کنید که برنامه در Task Manager مخفی شود. می توانید در Startup سیستم آن را قفل کنید. می توانید بعد از خاموش شدن سیستم در اثر قطع برق و بالا آمدن ویندوز نیز دوباره آن را به صورت خودکار قفل کنید. می توانید برای قفل شدن سیستم زمان تعیین کنید و .... این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی نیز کار می کند.
admin بازدید : 146 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس خواندني جالب فروردين92,SMS خواندني جالب فروردين92,دانلود اس ام اس خواندني جالب فروردين92,اس ام اس جديد خواندني جالب فروردين92,تازه ترين اس ام اس خواندني جالب فروردين92,اس ام اس مناسبت خواندني جالب فروردين92,اس ام اس جديد خواندني جالب فروردين92,سئس خواندني جالب فروردين92,دانلود  خواندني جالب فروردين92,دانلود اس ام اس خواندني جالب فروردين92,دانلود کتاب  خواندني جالب فروردين92,دانلود کتاب موبايل خواندني جالب فروردين92,دانلود کتاب هاي  خواندني جالب فروردين92,اس ام اس متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,SMS متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود اس ام اس متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,اس ام اس جديد متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,تازه ترين اس ام اس متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,اس ام اس مناسبت متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,اس ام اس جديد متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,سئس متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود  متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود اس ام اس متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود کتاب  متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود کتاب موبايل متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود کتاب هاي  متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,دانلود برنامه اس ام اس متن هاي پشت ماکيوني فروردين92,,دانلود برنامه اس ام اس خواندني جالب فروردين92,

 

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

 

 

 

.

.

.

 

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

 

 

 

.

.

.

 

 

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 1,666
  • بازدید سال : 24,105
  • بازدید کلی : 2,011,713