loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 310 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

Nokia PC Suite نرم افزاری طراحی شده برای صاحبان گوشی های نوکیا جهت انتقال اطلاعات مهم از گوشی موبایل به کامپیوتر و برعکس می باشد. با این حال این نرم افزار قابلیت کنترل برخی از امکانات موبایل از طریق موبایل را نیز داراست که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. به وسیله این نرم افزار امکانات جدیدی جهت ویرایش و انتقال اطلاعات و تهیه نسخه های پشتیبان از داده های درون موبایل برای کاربر فراهم می شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار کاربرد پذیر و ساده می باشد و با چند دقیقه صرف وقت تمامی امکانات در دستان شما خواهد بود. چهار نوع روش اتصال به این نرم افزار میسر است که به ترتیب اتصال با بلوتوث ، اتصال با مادون قرمز ، اتصال با serial cable (CA-42) و اتصال از طریق پورت USB این روش ها می باشند. شاید یکی از قابلیت مهم که بایستی به آن اشاره کرد ، نوشتن پیام کوتاه در نرم افزار Nokia PC Suite و ارسال آن توسط گوشی موبایل می باشد. به این ترتیب ضمن افزایش سرعت نوشتن برخی از محدودیت ها نیز از بین رفته است. قابلیت بعدی امکان تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین و پیام های کوتاه می باشد و در این صورت میتوانید فایل های پشتیبان را در مواقع لزوم بازگردانی نیز نمایید. به وسیله ابزار تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین ، یادداشت ها و تقویم نیز میتوانید نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس بازگردانی نمایید. برخی از کاربران برای اتصال به اینترنت از گوشی موبایل استفاده میکنند ، به وسیله Nokia PC Suite این امر به سادگی میسر خواهد بود. انتقال اطلاعاتی نظیر عکس ، موزیک ، ویدیو و… و ویرایش مخاطبین و عکس ها نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. نصب برنامه های جاوا بر روی گوشی و همچنین تبدیل و ساخت رینگتون امکاناتی است که شاید مورد استفاده قرار گیرند.

 

 

admin بازدید : 1380 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

رینگتون یا آهنگ های زنگ و همچنین آلارام یا زنگ های هشدار اورجینال گوشی سامسنوگ گلگسی اس۳ (Samsung Galaxy S-III) را با فرمت MP3 و کیفیت صدای ۲۵۶kbps فراهم آورده ایم. این مجموعه شامل ۳۱ رینگتون اورجینال و مخصوص گوشی نامبرده به همراه ۷ زنگ هشدار بوده است و به این ترتیب تمامی دارندگان گوشی های موبایل میتوانند از این زنگ ها به صدای استفاده کنند و لذت ببرند.

admin بازدید : 833 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

 

 دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 با لینک مستقیم + کرک SKIDROW

 منتظر نسخه کم حجم BlackBox بازی باشید …

کرک جدید و تست شده ۳DM به پست اضافه شد.

 

بالاخره نسخه جدید بازی محبوب ندای وظیفه بلک اپس ۲ - Call of Duty Black Ops 2 منتشر شد. داستان بازی دقیقا پس از بلک اپس روایت می شود. داستان بازی که در دنیای آینده شکل گرفته است، بازیکنان را وارد یک جنگ عظیم می کند، جایی که آنها باید یکه و تنها مراحل بازی را طی کنند و خط داستان بازی که بسیار زیبا و متعدد است را دنبال کنند. بخش بازی چند نفره Call of Duty: Black Ops II که دوباره سازی شده است، جایی است که بازیکنان می توانند جدیدترین سلاح های مربوط به سال ۲۰۵۵ را در آن تست کنند.

در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال ۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۵۵ است. بازی Black Ops 2 خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشین و …

با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیم تان رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید. یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.

قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما می توانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops 2 :
-    Call of Duty: Black Ops II گیمرها را به آینده ای نزدیک، که در آن فن آوری و سلاح های پیشرفته برای ایجاد یک نسل جدید از جنگ ساخته شده اند، می برد.
-    ترکیب گرافیک بسیار دینامیک و گیم پلی جدید و منحصر به فرد، Call of Duty: Black Ops II را به یکی از بهترین ها در ژانر خود تبدیل کرده است. در این بازی شما باید ماموریت های مخفیانه بی شماری را انجام دهید.
-    داستان غیر یکسان بازی در طول جنگ سرد که یک فلاش بک به ماموریت های تاریخی عضوهای خانواده ماسون ها می باشد. هر تصمیم شما در طول این داستان می تواند نتایج مختلف را ایحاد کند.
-    اسلحه های مربوط به آینده و امکان حرفه ای شده در استفاده از وسایل نقلیه مختلف.
-    در کنار داستان حماسی بازی، حالت بازی چند نفره به همراه نقشه های جدید و استایل های تازه ، بر جذابیت بازی افزوده است.
-    حالت زامبی بازی نیز بازگشتی به سری نقشه ها و مراحل مبارزه با زامبی ها در مقابل شما می باشد.

admin بازدید : 126 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت کلیک کن بیا تو، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت 6,000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه کلیک کن بیا تو زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند 

admin بازدید : 238 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.
admin بازدید : 182 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
به وسیله‌ی اپلیکیشن Google Maps موجود در سیستم‌عامل Android می‌توان نقشه‌ی مناطق مختلف جهان را با جزئیات بالا مشاهده کرد. برای دسترسی به Google Maps نیاز به استفاده از اینترنت دارید. اما همیشه اینترنت در دسترس نیست. از این رو استفاده از Google Maps در حالت آفلاین گاهی ضروری به نظر می‌رسد. جالب است بدانید این امکان به راحتی وجود دارد و شما می‌توانید نقشه‌های مورد نظر خود در Google Maps را دانلود کرده و در حالت آفلاین نیز از آن‌هااستفاده کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

admin بازدید : 132 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)
اگر در اندیشه‌ی خرید یک لپ‌تاپ یا تبلت جدید هستید حتماً می‌دانید که در نگاه اول انجام این کار چندان ساده به نظر نمی‌رسد. جدا از بحث انتخاب یک محصول مناسب، مراجعه حضوری به بازار، مشکلات رفت‌وآمد، قیمت‌های نامتعارف و گارانتی‌های نامعتبر بخشی از مشکلاتی است که خریداران با آن روبرو هستند. از این رو خرید آنلاین محصولاتی نظیر لپ‌تاپ و تبلت و تحویل آن در درب منزل در هر نقطه از ایران طبیعتاً می‌تواند یک موهبت قلمداد شود. به ویژه این‌که اطمینان داشته باشید از یک مرکز معتبر در حال خرید هستید. با استفاده از راهی که هم‌اکنون به آن خواهیم پرداخت می‌توانید از تمام نقاط ایران به صورت آنلاین سفارش خرید لپ‌تاپ یا تبلت خود را ثبت کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.
admin بازدید : 409 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

این بار در وبلاگ کلیک کن بیا تو مجموعه بزرگ از نرم افزارها و بازی ها و پوسته ها برای گوشی آیفون و آیپد برای کاربران عزیز تهیه و در وبلاگ قرار داده شده است. این مجموعه بزرگ شامل جدیدترین نرم افزارهای کاربردی و بازی های جذاب و سرگرمی و پوسته های زیبا و بی نظیر می باشد.برای اجرای این نرم افزار و بازی ها و.. نیازمند سیستم عامل iOS 3.0 و بالاتر می باشید.امید است با دریافت این مجموعه بزرگ آیفون و آیپد از وبلاگ کلیک کن بیا تولذت کافی را برده باشید.

|جدیدترین مجموعه Apple Ipad & Iphone Apps Collection 2011|

admin بازدید : 347 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (1)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

admin بازدید : 151 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 1,562
  • بازدید سال : 24,001
  • بازدید کلی : 2,011,609