loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 137 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

دنیای رو به جلوی امروزه ما را وادار نموده است که همواره و در همه جا به اطلاعات و منابع مهم مورد نیازمان ، دسترسی داشته باشیم  و بالطبع، مظهر این دسترسی به منابع اطلاعاتی که همانا کامپیوتر ها باشند نیز  میبایست همواره در دسترس باشد از اینجاست که یکی از مظاهر تکنولوژی مدرن ، یعنی لپ تاپ ها ظهور میکنند. شاید بعنوان یک بیننده در هنگام مواجهه با خرید این دستگاه ، تنها فاکتور مهم در حهت خرید آن را قیمت دستگاه بدانید ولی در مقام خریدار اوضاع کاملا تفاوت میکند. در این مقاله سعی دارم با معرفی ویژگی های یک محصول برتر به معرفی بهترین های حال حاضر ایران در رده های مختلف کاربردی و قیمتی بپردازم.

Laptop Guide

admin بازدید : 152 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)
بلاخره شرکت اپل نیز با ارائه iPad Mini به جمع تولیدکنندگان تبلت‌های کوچک پیوست این تبلت که از لحاظ ظاهری شباهت‌های نزدیکی به تجربه‌های پیشین اپل در خانواده iPad دارد میهمان بررسی این نوبت عصرنوشتن است. با ما در نگاه کاملی به نخستین تجربه 7.9 اینچی شرکت اپل همراه شوید.

apple_ipad_mini_tablet_review_01.jpg
admin بازدید : 324 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)
امروزه در دنيا راهكارهاي فراواني براي مبارزه با فراموشي مطرح مي شود و هر راهكار بسته به قدرت خود تا حدي پاسخگوست . اما از ميان اين راه حل ها ، پيشنهاد دكتر سباستين لايتنر و جعبه ي يادگيري او جايگاهي خاص دارد اين روانشناس آلماني توانست راهي براي وارد كردن اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت پيدا كند .روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد.

موبایل

android

admin بازدید : 135 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

دنیای اقتصاد: این روزها روند خرید یک گوشی خوب خیلی سخت شده است؛ یعنی قبل از خرید باید هزار جور تحقیق و تفحص صورت بگیرد تا خدای ناکرده هزینه‌ای که قرار است انجام شود بی‌خود و بی‌جهت تلف نشود. عرضه مدل‌های متنوع از گوشی‌های هوشمند از یک سو و افزایش قیمت ارز که در نهایت منجر به گران شدن گوشی شده است از سوی دیگر باعث شده تا خریداران تلفن [...]

admin بازدید : 147 جمعه 22 دی 1391 نظرات (1)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 163 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار دو مرحله باید صورت گیرد: آماده سازی آیکون – قرار دادن کد نمایش دهنده آیکون در کد قالب وبلاگ یا سایت شما

admin بازدید : 187 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

در این مطلب جدید تعدادی از کدهای کاربردی دیگر مورد نیاز وبلاگ نویسان و صاحبان سایت را معرفی کرده و برای استفاده کاربران همراه با توضیحات ارائه می دهیم.

در این پست هم ۴ کد کاربری رو قرار دادیم امیدوارم مورد پسند شما دوستان عزیز باشد 

- کد باز شدن پنجره کوچک به همراه صفحه اصلی سایت

- کد تبلیغات ثابت بالای صفحه سایت / وبلاگ

- کد متن ، تصاویر ، لینک شناور در صفحه

- کد ایجاد تصویر تصادفی

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 1,870
  • بازدید سال : 24,309
  • بازدید کلی : 2,011,917