loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 126 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

این بار از سایت کلیک کن بیا تو تیتراژ پایانی سریال خروس را آماده کرده ایم. این سریال هم اکنون از شبکه‌ی دو سیما در حال پخش است که آهنگ تیتراژ پایانی آن را به نام هواتو کردم، محمد علیزاده خوانده است همچنین آهنگ ساز و تنظیم کننده ی این آهنگ میلاد ترابی می باشد که در ادامه می توانید این آهنگ زیبا را از سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 150 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

دودکش نام سریالی به کارگردانی محمد حسین لطیفی می باشد که در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود. تیتراژ پایانی این سریال توسط رضا صادقی خوانده شده است. شعر این اثر را روزبه بمانی سروده است و آهنگسازی و تنظیم آن نیز بر عهده آریا عظیمی نژاد بوده است. هم اکنون می توانید این آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی را از کلیک کن بیا تو دریافت نمایید.

 

admin بازدید : 141 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

Dusty Revenge یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

admin بازدید : 133 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .


admin بازدید : 167 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی رمضانیه یکی از جامع ترین کتاب های موجود در مورد ماه مبارک رمضان است که با فرمت جاوا مخصوص موبایل آماده شده. در این کتاب مطالب مفیدی همچون  دعاهای روزانه با ترجمه، دعای جوشن کبیر، ضررهای سحری نخوردن، اعمال ماه رمضان، چهل حدیث درباره روزه، بررسی روزه از منظر قرآن، چه کسانی نباید روزه بگیرند و ... گنجانده شده است.

admin بازدید : 127 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (1)

او می رود دامن‌کشان
او می رود دامن‌کشان
او می رود دامن‌کشان
من…
زهر ِ تنهایی چشان…
و سالهاست،
…رفتنش هر غروب ، در ذهنم تکرار میشود
::
::
یادت هست…؟!
روزی پرسیدی این جاده کجا میرود…؟!
و من سکوت کردم…
دیدی …! جاده جایی نرفت…!
آن که رفت ، تو بودی
راهی نمیبینم ، آینده پنهان است اما مهم نیست
همین کافیست که تو راه را میبینی و من تو را . . .
::
::
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …
::
::
روزی ازم پرسیدی بزرگترین آرزوت چیست ؟
گفتم بر آورده شدن آرزوی تو !
ولی ندانستم آرزوی تو جدایی از من است . . .

admin بازدید : 181 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 WebRip (2013) Mkv

قسمت ۷ و ۸  در ادامه مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت های  ۳ و ۴در ادامه مطلب قرار گرفت

 

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness Season 3 – فصل سوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار: افسانه های شگفت انگیز

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۶۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

admin بازدید : 138 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

admin بازدید : 178 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB
به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 1,534
  • بازدید سال : 23,973
  • بازدید کلی : 2,011,581