loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 225 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش کامل برنامه نویسی HTML به زبان فارسی

همانطور که به دوستان قول داده بودم فیلم آموزش کامل برنامه نویسی به زبان HTML که به زبان فارسی است را برای شما در سایت قرار دادم.این مجموعه بهترین و کامل ترین مجموعه آموزش برنامه نویسی HTML به زبان فارسی است که علاوه بر اچ تی ام ال،تمام آیتم های برنامه نویسی CSS را هم توضیح می دهد و همچنین زبان JavaScript را هم تا حدودی توضیح می دهد.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزش کامل برنامه نویسی HTML به زبان فارسی

زبان فیلم آموزشی: فارسی

حجم فایل: 354 مگابایت

admin بازدید : 233 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار BacklinkSpeed ، برنامه ای فوق العاده جهت ثبت آدرس سایت شما در بیش از ۳۰۰۰ دایرکتوری است. با دادن آدرس وب سایت خود توسط این برنامه قادر خواهید بود تا سایت خود را در بیش از ۳۰۰۰ سایت و دایرکتوری ثبت کنید و برای خود بک لینک ایجاد نمایید. داشتن بیش از سه هزار بک لینک ، باعث دیده شدن بیشتر وب سایت شما توسط موتور های جستجو و یک شروع خوب برای داشتن ترافیک مناسب است. نسخه ی فول این نرم افزار در ادامه ی مطلب قابل دانلود می باشد.

admin بازدید : 147 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

khande استاتوس های خنده دار فانتزی

یکی از فانتزیام اینه که یه دوست دختر هم داشته باشم اسمش رویا باشه ببرمش پیش زنم که اسمش دنیاس معرفیش کنم بگم
رویای من اینه ، دنیای بی کینه
دنیای بی کینه ، رویای من اینه !
اونام با هم رو بوسی کنن و تا آخر عمر به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنیم …
::
::
یکی از فانتزیام اینه که از بانک زنگ بزنن بگن شما برنده شدید ! منم با لبخندی تلخ بگم حتما خونه برنده شدم یا ویلا یا شایدم صد میلیارد پول نقد یا … هیییییییی ! بدید به فقرا …
بعد بگن نه دیوونه تو پراید برنده شدی !!
بعد دیگه از شدت خوشحالی سکته کنم و به رحمت ایزدی بپیوندم …
::
::
یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم و وختی میرم خونه عربده بکشم عیاااااال ! بعد زنم خودش بره کمربندو بیاره بگه عاغامون بگیر بزن سیاهو کبودم کن ، تو نزنی کی بزنه ؟؟؟
بعد منم بگم پاشو ضعیفههههه شووووما تاج سره مایییییی …
admin بازدید : 314 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

اندروید (Android)‏ نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌ رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌ نماید و با همکاری ده‌ ها شرکت بر روی دستگاه‌ های مبتنی بر اندروید قرار می‌ دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است. از ویژگی ‌های اندروید می توان به مواردی همچون پشتیبانی از تمامی تکنولوژی‌های اتصال (=Connectivity) شامل GSM/EDGE, CDMA, EV-DO, UMTS, بلوتوث و وای-فای، پشتیبانی از فرمت‌های مختلف فایل‌های مالتی مدیا مثل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG, PNG, GIF، پشتیبانی از ارسال پیغام‌های متنی یا همان اس ام اس (SMS) از فرم‌های SMS, MMS و XMPP، پشتیبانی از سخت افزارهای مختلف همچون جی پی اس و دوربین‌های متنوع و ... اشاره نمود. مرورگر موجود در اندروید بر اساس فریم ورک اوپن سورس WebKit توسعه یافته‌است. اندروید برای ذخیره داده‌ها و مدیریت بانک‌های اطلاعاتی سبک از نرم افزار SQLite استفاده می‌کند و با استفاده از تکنولوژی نسبتاً جدید شرکت Adobe با نام AIR نیز می توان به توسعه برنامه های کاربردی تحت این سیستم عامل پرداخت.
در دوره آموزشی Android Bootcamp شما با روش های عملی برای طراحی و ساخت برنامه های کاربردی تلفن همراه با استفاده از سیستم عامل Android آشنا می شوید.
admin بازدید : 194 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)


یکی از مهمترین فاکتور هائی که برای یک سایت موفق لازم است، این است سایت شما اطلاعات خوب و خواصی را در اختیار مشتری قرار دهد.  و برای این که به آن مقاله، صاحب سایتی  بخواهد لینک بدهد باید این سوال را از خودتان بپرسید "چرا باید یک سایت به سایت ما لینک بدهد؟"
وقتی برای اولین بار با مشتری صحبت می کردم . این نکته رو توضیح می دادم که به هیچ وجه لینک را خریداری نکنند. همچنین انژی زیادی برای تبادل لینک نگذارند. بعضی از تبادل لینک ها با سایت های همکار خوب هست ، ولی نمی خواهید که 100% از لینک های شما (یا 50% ) بستگی به آن داشته باشد.
اگر این کار را انجام دهید دچار یک مشکل جالب می شوید. شما می خواهید مردم چیزی را به شما بدهند، ولی شما چیزی را در مقابل برای ارائه به آن ها ندارید. به نظر جالب نیست، مگر نه؟

 



admin بازدید : 150 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

. 7Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، 7z و ... آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این 7-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است

admin بازدید : 197 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)
چه شغل عجیبی !‏
شروع هفته تو را می‌بینم
باقی هفته
به خاموش کردن خود در اتاقم مشغولم
::
::
قـلـبــم بـویِ کـافــور می دهـد !
شـب بـه شـب
در آن مُـرده شـورهـا آرزویـی را غُسـل می دهـنـد و کفـن می کنـنـد
::
::
بودنت رو به تلخی می کشد
نبودنت اما …
رو به مرگ…شاید!
یاد حرف مادر بزرگ می افتم …
” می دونم تلخه ! اما باید مثل دوا بخوریش! “
::
::
غمگینــــــــــــــم….
مثل مرده ای که تـــوان تـــسلی دادنــــ
به بـــازمـــانـــدگـــانـــش را نــــدارد . . .
::
::
به من حق بده
که میل به خوردن نداشته باشم
این بغض‌ها که
تو به خورد من می‌دهی
سیر سیرم می‌کند …
admin بازدید : 166 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

rightel.patogha.ir

مناطق تحت پوشش سیم کارت رایتل

در کدام شهرها می‌توان با رایتل صحبت کرد؟

با خط رایتل در این شهرها می توانید صحبت کنید

با تحت پوشش قرار گرفتن شهرهای بم، دامغان، فومن، سربندر و رباط کریم، تعداد شهرهای تحت پوشش رایتل به ۹۰ شهر رسید و مشترکان این امکان را دارند که در این شهرها از امکانات نسل سوم تلفن همراه استفاده کنند.

بر اساس این گزارش روند توسعه شهرهای تحت پوشش شبکه رایتل در سال جدید با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت و به زودی هموطنان بیشتری در شهرهای مختلف قادر به استفاده از خدمات ویژه نسل سوم تلفن همراه خواهند بود.

این اپراتور اعلام کرده در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که ازجمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویسهای چندرسانه‌ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

جدول زیر لیست شهرهایی که تا کنون تحت پوشش شبکه رایتل قرار گرفته‌اند را نشان می‌دهد:

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 1,720
  • بازدید سال : 24,159
  • بازدید کلی : 2,011,767