loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 158 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مهم نیست که هدف شما از ضبط تصویر نمایش کامپیوتر خود چیست – ایجاد ویدیوهای آموزشی، آماده سازی یک پروژه دانشگاهی، ضبط یک مکالمه ی تصویر از دوست خود در دوردست، یا مستند سازی باگ های یک نرم افزار – نرم افزار فوق حرفه ای Movavi Screen Capture با قابلیت فیلم برداری ۶۰ فریم بر ثانیه از صفحه نمایش شما با امکاناتی انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد تا تمامی فعالیت های صفحه نمایش خود را ذخیره نمایید و با بهترین کیفیت آن ها را ذخیره کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار حتی در حالت تمام صفحه نیز به ضبط تصاویر بپردازید. همچنین در حالی که شما به ضبط ویدیوهای خود پرداخته اید می توانید صداهای آن ها را نیز ذخیره نمایید تا به این منظور هیچ نیازی به نرم افزارهای دیگر نداشته باشد.

 


admin بازدید : 166 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

FantaMorph Deluxe نام نرم افزار بسیار جالبی از شرکت Abrosoft است که با استفاده از افکتهای بسیار جالب به ایجاد عملیات Morphing میان تصاویر و تبدیل آنها طی یک انیمیشن زیبا می پردازد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر به نمایش هرچه زیباتر فرایند های مختلف تکامل و تبدیل همراه با افکتهای زیبا و جذاب هستید و می توانید به آسانی هرچه بیشتر یک هواپیما را به یک مرغابی در حال پرواز تبدیل کنید، یا صورت یک انسان و یک یوزپلینگ را در طی نمایش فرایند تغییر به هم تبدیل نمایید، و یا چهره های چند هنر پیشه را به هم متصل کنید و انیمیشن زیبایی خلق کنید! در نسخه جدید لایه ها به صورت حرفه ای تری به یکدیگر تبدیل میکند. فرمت هایی نظیر BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX پشتیبانی می شوند و در فایل خروجی نیز میتواند به صورت فایل های انیمیشن gif ، avi ، Quicktime ، فرمت قابل اجرای exe ، فرمت فلش swf و همچنین به عنوان اسکرین سیور استفاده شوند

admin بازدید : 172 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار که آن را نسبت به سایر نرم افزار های طراحی وب متمایز میسازد ایجاد افکت و جلوه ها بدون استفاده از پلاگین و یا نوشتن کوچکترین خط برنامه نویسی است.در میان ویژگی های جدید اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت بهتر صفحات و همچنین ساخت صفحات غنی همراه با اضافه شدن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و قدرتمند  از جمله عوامل کمی هستند که میتوانیم به عنوان ویژگی این نرم افزار به حساب آوریم.
admin بازدید : 177 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

admin بازدید : 146 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار دارای ۷۰ نوع قاب مختلف و زیباست و به شما اجازه می دهد تا با چند کلیک ساده قاب ها را بر روی تصاویر قرار دهید علاوه بر قرار دادن قاب می توانید جلوه های ویژه ی دیگری را نیز به عکس خود اضافه کنید و همچنین قادر خواهید بود که تغییر اندازه و چرخش عکس را نیز بر روی عکس خود اعمال کنید.

admin بازدید : 135 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.
admin بازدید : 417 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

admin بازدید : 163 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

ورژن جدید و زیبای آهنگ مازیار فلاحی به نام «آخرین نفس»

ترانه : امین بامشاد ، مازیار فلاحی - تنظیم : امیر توسلی

  در ادامه می توانید این آهنگ را دانلود کنید

مازیار فلاحی ورژن جدید آخرین نفس

admin بازدید : 663 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

 

| نامزد ۲ جایزه اسکار فیلم و برنده ۱۲ جایزه بین المللی دیگر در سال ۲۰۰۵ |

 

نام  فیلم : هری پاتر و زندانی آزکابان

ژانر: ماجرایی ، خانوادگی ، فانتزی

فرمت : MKV | 3gp

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۷

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

خلاصه داستان : هری پاتر خواهره عمو ورنون را بواسطه توهین به پدر و مادرش به باد تبدیل می کند. هری که به دلیل استفاده از جادو در خارج از مدرسه هراسان است برای فرار از مجازات تصمیم به دستگیری تبهکاری خطرناک که از زندان آزکابان فرار کرده است میگیرد، اون ناگزیر به …

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 416
  • بازدید ماه : 1,624
  • بازدید سال : 24,063
  • بازدید کلی : 2,011,671