loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 466 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

% دانلود فیلم ایرانی اخراجی ها با حجم کم

درخواستی

 

نام فیلم : اخراجی ها

ژانر : کمدی / دفاع مقدس / خانوادگی

فرمت : ۳gp

کارگردان : مسعود ده نمکی

بازیگران : اکبر عبدی ، امین حیایی ، محمد رضا شریفی نیا ، کامبیز دیر باز ، سید جواد هاشمی و …

خلاصه داستان : داستان از دوران جنگ تحمیلی شروع می شود و قصه جوان جاهل را نشان میدهد که برای رسیدن به دختر دلخواه خود به جنگ می رود و …

admin بازدید : 320 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 197 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Ray Harryhausen: Special Effects Titan (2011) BRRip 720p x264

| دانلود با لینک مستقیم |


نام مستند : Ray Harryhausen: Special Effects Titan

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم : ۷۳۴ مگابایت

کیفیت : BRRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : با مستند فوق العاده Ray Harryhausen: Special Effects Titan در خدمت شما بازدید کنندگان گرامی هستیم. در این مستند به سراغ ری هری هاوسن یکی از تاثیر گذارترین و بزرگترین شخصیت های هالیوود و کارهای بزرگی که انجام داده است رفته و با او به مصاحبه خواهیم نشست. او نویسنده ، تهیه کننده و خالق انیمیشن های بزرگی نظیر کینگ کونگ ، سندباد و… همچنین خالق جلوه های ویژه در فیلم های سینمایی نظیر مومیایی ، برخورد تایتان ها و غیره است.در این مستند با شخصیت های بزرگی چون پیتر جکسون ، جیمز کامرون ، استیون اسپیلبرگ ، تونی دالتون و غیره مصاحبه و گفتگو خواهیم کرد و با نحوه ی ساخت فیلم های انیمیشنی و جلوه های ویژه در فیلمهای گوناگون آشنا خواهیم شد…

trans دانلود مستند ری هری هاوسن Ray Harryhausen: Special Effects Titan

admin بازدید : 224 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

BioShock Infinite PC-FLT

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

admin بازدید : 363 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

admin بازدید : 550 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Reversion – The Meeting نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.

admin بازدید : 161 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر شما هم طراح سایت یا اصلا وبلاگی دارید و دوست دارید سایت شما با تمامی یا اکثر مرورگرها و ورژن های مختلف مرورگرها هماهنگی و سازگاری داشته باشه و با سیستم عامل های مختلف ، مرورگرها ، رزولوشن های مختلف کاربران  سایت شما بدون مشکل و آنطور که مطابق میل شما می باشد بالا بیاید ، امروز آموزشی را در سایت قرار دادم که به معرفی ابزاری جهت کنترل سازگاری سایت با عواملی که دربالا ذکر شد میپردازد.

admin بازدید : 199 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

اگر شما چند اکانت ایمیل یا اکانت های متفاوت در وب سایت ها و وبلاگ های  مختف دارید و می خواهید به صورت همزمان وارد اکانت ها بشید,امروز ترفندی را به شما آموزش می دهم که امکان لاگین شدن به چندین اکانت (ایمیل,وبلاگ,…) را برای شما فراهم می کند.

ترفند ورود همزمان به چند اکانت وبلاگ و ایمیل

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 1,853
  • بازدید سال : 24,292
  • بازدید کلی : 2,011,900