loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 167 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (1)

جمله های زیبا و عاشقانه بوسه

a جمله های زیبا و عاشقانه بوسه

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!
با این همه امید محال عاشقم هنوز . . .
::
::
اگه میشد با بوس شارژت کنم ،
اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی !
::
::
بگذار
باران بیاید
و تو بیایی و بمانی
تا تمام خاطره را
زیر باران
تا یک نگاه عمیق
تا یک تبسم عاشقانه
تا لبخند
تا بوسه
تا یک آغوش گرم
پیش ببریم
::
::
admin بازدید : 202 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار اردیبهشت ۹۲

دامن چیست !؟

پوشش پایین تنه
زیرنداز همراه
حوله
خشک کردن ظروف غذا
گرفتن آب بینی
بادبزن
مخفی کردن کادو
هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه
و سار موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !
::
::
آیا میدانستید

اگر تانک رو تو دنده روشن کنین ، شلیک میکنه ؟!
::
::
مشترک گرامی

بخدا اگر بفهمم رفتی رایتل خریدی باهات کات میکنم

یه بار با همراه اول بهم خیانت کردی

بسه دیگه

تحملشو ندارم!
admin بازدید : 137 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

http://parspa.com/pic/23.png

پول دار شوید تا اخر بخونید

با ثبت نام در  سايت پارس پا شما ميتوانيد در مدت زمان بسيار كوتاه به درامد حداكثري برسيد،شك نكنيد بهترين سايت براي پول در اوردنه،خوبي اين سايت اينه كه هر وقت درامد شما به 1000 تومان رسيدميتوانيد درخواست برداشت پول بدهيد حتي شما ميتوانيد از همان روز اول به پول برسيد. شما اول با کلیک بر روی لینک زیر در سایت ثبت نام کنید و سپس باوارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید سپس در منوی سایت بر روی دریافت کد کلیک کنید سپس بر روی ایجاد کد کلیک کنید تا کد مخصوص شما ایجاد شود و شما ان کد را در قسمت قالب وبلاگتان قرار دهید. به همین سادگی حالا هر کی وارد وبلاگ یا سایت شما بشه به حساب شما پول واریز میشه یعنی هروقت به  1000تومان رسید ميتوانیددرخواست بدید تا پول به حساب شما واریز بشه اگه یه کم زرنگ باشید میتوانید از همان روز اول به درامد برسید. تازه میتوانید عضو هم بگیرید تا درامد شما خیلی بیشتر هم بشه  اگه از لینک ما عضو شوید در آخر هر هفته قرعه کشی میشه و به 10 نفر از زیر مجموعه ها کارت شارج 5 تومنی داده میشه .

مثلا :

مثلا اگر وبلاگ شما 1000 بازدیدکننده در روز داشته باشد و هر کدام حداقل یک بار در محیط  وبلاگ شما کلیک کنند روزانه 2000 تومان و ماهیانه 60000 تومان درآمد خواهید داشت

در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود . کار بسیار ساده است
برای عضویت به آدرس زیر بروید

لحظه ها را از دست ندهيد.

براي ثبت نام روي روی عکس زیر كليك كنيد.


http://parspa.com/pic/reg.gif

admin بازدید : 203 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (3)

Odin HDD Encryption 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی دیسک های سخت می باشد. با از استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر روی هارد دیسک , دیسک های مجازی (VHD) , فلش مموری و هرگونه دستگاه های جانبی و قابل حمل پسورد قرار دهید و امنیت آنها را افزایش دهید. شما می توانید تنها بخشی از اطلاعات سیستم و یا کل آن را در محیط امن نرم افزار نگهداری کنید و هرگز نگران ویروسی شدن و سوء استفاده از آنها نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار پیشرفته بهره مند است و شما را قادر می سازد تا بتوانید از متدهای مختلف و البته قدرتمند برای رمزگذاری درایوها استفاده کنید. البته شما می توانید از این نرم افزار برای رمزگذاری روی فلش مموری نیز استفاده کنید و در زمانی که قلش به سیستم متصل می کنید برنامه از شما تایید بخواهد و در صورتی که فلش مموری را از سیستم جدا کردید تمامی اطلاعات درون آن ار دسترس خارج شوند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 210 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

Odin U Disk Encrypt Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت رمز گذاری بر روی فلش دیسک های می باشد. افراد زیادی در دنیای امروز به دنبال نرم افزاری رمز گذاری بر روی اطلاعات خود هستند. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت انجام این امر اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از نرم افزار Odin U Disk Encrypt Creator به آسانی میتواین بر روی فلش دیسک های خارجی خود رمز های عبور قوی گذاشته و هیچ کس غیر از خود شما نتواند به ان دسترسی پیدا نماید! زمر های شما بعد از اعمال بر روی دیسک ها بدون نیاز به نرم افزار نصب قابل ارجا بر روی سیستم های دیگر می باشد و به خوبی کار می کند. این نرم افزار با ایجاد یک دیسک مجازی در داخل دیسک رمز را بر روی دیسک اعمال می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت کلیک کن بیا تو دریافت نمائید.

admin بازدید : 307 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (1)

در این پست وب سایت کلیک کن بیا تو کتاب پیامکی ها (سری عاشقانه) را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این کتاب مجموعه ی بزرگ و عظیمی از پیامک های عاشقانه است که تعداد پیامک های موجود در کتاب به بیش از 50000 پیامک می رسد. پیامک های موجود در کتاب قابلیت ارسال را دارد و شما عزیزان می توانید پیامک ها را برای عزیزان خود بفرستید. امیدواریم این مجموعه مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه و نیز تبلت ها و كتابخوان هاي الكترونيكي كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل های Java, Android, iOS را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 590 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (5)

در آموزش پیش رو که خیلی هم سادست و همه براحتی میتونند انجام بدند یاد میگیریم که چطور یه عکس رو با براش و چند تا ترفند ازش یه والپیپر حرفه ای بسازیم. آموزش تقریبا ۴۰ دقیقه وقت میبره برای خیلی مبتدیا  اگه با حوصله انجام بدند   و اگه قبلا یکم آشنایی پیدا کرده باشید با فتوشاپ ۲۰ دقیقه هم وقت نمیبره! لحن آموزش هم سعی کردیم که روان تر از همیشه بکنیمش و اینکه اینقدر دوستان گفتند رو مدل ایرانی آموزش هاتون رو اجرا کنید چون مدل های خارجی همشون قشنگ هستند و از این حرفا  ما هم اینبار رو عکس تقریبا بی کیفیت و خیلی ساده بازیگر های خودمون استفاده کردیم تا ببینید میشه فقط دقت میخواد و  حالا بقیه مطالب و توضیحات در ادامه مطلب خدممتون عرض میکنم
admin بازدید : 344 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

این  آموزش رو که خیلی خیلی  سادست و چند مرحله ساده هم بیشتر نداره . کلا افکت خیلی جذاب و زیبایی هست ! واسه اینکه دوستان هم اعتراض نکنند که مدل  آموزش خارجی هست و کیفیت عکسشون بالاست رو یه بازیگر ایرانی که یه عکس تقریبا بی کیفیت هم داشت آموزش رو قرار دادیم . خب با ما باشید .

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 1,638
  • بازدید سال : 24,077
  • بازدید کلی : 2,011,685