loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 340 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

ویژوال بیسیک Visual Basic توسعه یافته زبان برنامه‌نویسی بیسیک می‌باشد. بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید. در برنامه‌نویسی تجاری، ویژوال بیسیک جز محبوب‌ترین‌ها است. بنا به آماری که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، ۵۳٪ از برنامه‌های تجاری با استفاده از این زبان تولید شده‌اند.
مجموعه فیلم های آموزشی ویژوال بیسیک Visual Basic در 26 قسمت تهیه شده است . این مجموعه اکثر مباحث مقدماتی برنامه نویسی ویژوال بیسیک را تحت پوشش قرار می دهد . در صورتی که تازه کار با زبان ویژوال بیسیک Visual Basic را آعاز کردید این مجموعه آموزشی بهترین گزینه برای شروع خواهد بود .

admin بازدید : 551 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (3)

سلامی گرم و صمیمی عرض میكنم خدمت شما بازدیدكننده ی عزیز سایت کلیک کن بیا تو

با توجه به افزایش روز افزون سایت های دانلودو تفريح و تنگ شدن عرصه ی رقابت ، سایت کلیک کن بیا تو قصد دارد تا با جذب نویسنده های حرفه ای فعالیت خود را افزایش دهد تا به جایگاه خوبی در بین سایت ها برسد. در همین راستا کسانی که شرایط زیر را دارند می توانند برای فعالیت در سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایند تا در صورت صلاحیت مراحل بعدی را طی کنند

در حال حاضر سایت کلیک کن بیا تو نیازمند به ۹ نفر در زمینه های زیر است

 

1-یک نفر برای نویسندگی در بخش نرم افزار

۲-یک نفر برای نویسندگی در بخش موبایل

۳-یک نفر برای نویسندگی در بخش کتاب و مقالات و مجله ها

۴-یک نفر برای نویسندگی در بخش بازی

۵-یک نفر برای بخش مستند و انیمیشن و فیلم های آموزشی

۶-یک نفر برای نویسندگی در بخش موزیک و فیلم ۷-یک نفر برای نویسندگی در بخش ترفند ۸-یک نفر برای نویسندگی در بخش عکس ۹-یک نفر همه كاره شرایط : 1 – ارسال حدقل ۳ پست در روز  2 – داشتن اینترنت مناسب و پرسرعت 3 – فعالیت در زمینه های مختلفی همچون : نرم افزار ، بازی ، موبایل و …   برخی از امكاناتی كه به نویسندگان داده می شود: ۱-به فعال ترین نویسنده یک دامنه ir.داده میشود ۲-نویسندگان با ارسال ۱۵۰ مطلب می توانند یك تبلیع گرافیكی به مدت یك هفته در یك ستون سایت داشته باشند

 توجه : لطفا برای اعلام آمادگی فقط از صفحه ی تماس با ما و يا نظر به صورت خصوصي اقدام کنید.

 

admin بازدید : 170 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است ...

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار با نام ابرهای بارونی

( ترانه : امیر غلام یاراکی / آهنگ و تنظیم : حسام الدین موسوی )

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار با نام ابرهای بارونی | www.Bia2Fars.ir

admin بازدید : 196 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است. UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید.
همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.
مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.

سایر ویژگی های این مرورگر:
- کارایی بهتر: بارگذاری سریعتر صفحات و فشرده سازی ثانویه کمک می کند تا در مصرف ترافیک صرفه جویی بیشتری داشته باشید.
- اسکرول نرم: سرعت پیمایش صفحات ۲۰% بیشتر شده است.
- ویرایش های مختلف برای صفحه های نمایش با اندازه و وضوح متفاوت: سازگاری عالی با صفحه نمایش های HVGA، WVGA، QVGA و یا کوچکتر.
- دسترسی سریع به آمار مصرف ترافیک از طریق منوی نرم افزار.
- در این نسخه فهرستی از سایت‌های مشهور فارسی در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

admin بازدید : 130 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

aria soft download نرم افزار مترجم قالب وبلاگ آریا

امروزه یکی از مشکلات عمده وبلاگ نویسان ایرانی کمبود قالب برای وبلاگشان هست . با نرم افزار آریا 1 این مشکل حل خواهد شد . نرم افزار آریا 1 ، قالب های طراحی شده برای سرویس های وبلاگ دهی را به سرویس مورد نظر شما ترجمه می کند . در ترجمه این برنامه بر اساس سرویس مبدا و مقصدی که انتخاب می کنید ، امکانات اضافی آن قالب که بر روی سرویس مورد نظر شما ، پشتیبانی نمی شود ، به صورت اتوماتیک پاک می شود .

در این نسخه ، فعلاً از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب و رز بلاگ پشتیبانی می شود که اگر دوستان و یا مدیران سرویس های دیگر استقبال کنند ، سرویس های دیگر نیز افزوده می شود .

قابلیت جدیدی که به برنامه اضافه شده است ، در ابتدای کار هست و کامل تر خواهد شد ولی با این حال از خود سایت رز بلاگ پیشرفته تر هست که بزودی یک آموزش برای استفاده از آن تهیه و بر روی سایت قرار خواهد گرفت .

قابلیت های کلیدی نرم افزار آریا 1.0.2 :

  • حجم کم برنامه
  • ترجمه دو طرفه
  • فارسی بودن برنامه
  • قابلیت اجرا بروی فلش
  • دارای تم های متفاوت ، از جمله Metro
  • محیط کاربری بسیار گرافیکی (( مانند آفیس ))
  • پشتیبانی از سرویس های بلگفا ، میهن بلاگ ، لوکس بلاگ و بلاگ وب و رز بلاگ
  • افزودن امکانات رز بلاگ به قالب های رز بلاگ به صورت پیشرفته از خود رز بلاگ
admin بازدید : 164 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از ادامه مطلب دانلود کنید .

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 476
  • بازدید ماه : 1,684
  • بازدید سال : 24,123
  • بازدید کلی : 2,011,731