loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 174 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

انتقال نرم افزارها بر روی حافظه خارجی App 2 SD Pro 2.61

تمامی برنامه هایی که در گوشی های اندروید نصب میشود بر روی حافظه داخلی گوشی  میباشد.
نرم افزار App 2 SD Pro 2.61 به شما کمک میکند تا به راحتی بازیها و نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی خود را به حافظه خارجی یعنی مموری کارت خود انتقال دهید.

 
admin بازدید : 598 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

Where's-My-Valentine

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا فکر نمی کنید با رسیدن ولنتاین پری و تمساح کوچولو نیز اندکی به عشق نیازمند باشند ؟
Where’s My Valentine? ویرایش جدید از بازی های جذاب و پرطرفداری است که در آن می بایست با بهره گیری از هوش خود و انتخاب مسیر های درست آب را به پری یا سوامپی برسانید . در این نسخه هر دو کاراکتر به طور مشترک شما را سرگرم خواهند نمود اما در دو داستان مختلف .

admin بازدید : 153 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود Giovanni’s Nightmare بازی سرگرم کننده و فان برای گوشی های اندروید

دانلود بازی کابوس خواب جیووانی Giovanni’s Nightmare برای گوشی های اندروید – شما در این بازی کابوس خواب یک نفر بنام جیووانی میشوید و برای ان دنیایی عجیب و کابوس مانند میسازید و خواب را از ان میگیرید
قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل آندروید نسخه ۲٫۱ و بالاتر

admin بازدید : 1120 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

فیلم آموزشی برنامه نویسی آندروید

با سلام،در این پست دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی آندروید با C#.NET به همراه Mono Android 4.2.5 Patched را در سایت سورس باران به اشتراک گذاشته ایم.این مجموعه آموزشی برنامه نویسی مبتنی بر سیستم عامل Android به زبان سی شاپ و تحت Mono Android می باشد.این مجموعه به زبان لاتین و به همراه Mono Android 4.2.3 پچ شده به اشتراک گذاشته شده است که این نرم افزار روی Visual Studio قابل نصب می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 152 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت کلیک کن بیا تو در این پست قصد دارم ۲ کتاب آموزش وب نویسی را به زبان فارسی، که عبارتند از آموزش HTML5 – CSS3 و JavaScript را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارم. در ادامه مطلب تمامی فصول این دو کتاب درج شده است.

admin بازدید : 519 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

پروژه های برنامه نویسی سورس گذر دانلود کامپوننت دانلود سورس رایگان دانلود سورس برنامه نویسی برنامه نویسی برنامه نویس آموزش طراجی وب آموزش حرفه ای برنامه نویسی آموزش تصویری برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی آموزش php آموزش HTML5 آموزش HTML آموزش CSS Source Code HTML Training html learning HTML 5 Learning css3 CSS ,آموزش تصویری HTML 5 ۲۰۱۲ از شرکت Tutplus به زبان انگلیسی

از زمان ارائه و توسعه HTML به نسخه ۵ سایت های فراوانی اقدام به استفاده از این زبان اسکریپت نویسی تحت وب کرده اند. زبانی که با امکانات جدیدش توانست دنیای جدیدی برای وب سایت ها بسازد و به سبب استفاده از تگ های جدید که به واسطه هماهنگی با CSS3 صفحات وب جذابی را پدید می آوردند مدیران سایت ها و طراحان حرفه ای وب را مجاب کردند تا به استفاده از این تکنولوژی ها روی آورند. یادگیری این زبان شاید به نظر کار سختی باشد اما کاربرانی که به صورت نیمه حرفه ای هم کار کردن با وب و طراحی را دنبال می کنند تنها طی چند ساعت خواهند توانست آخرین تگ های مربوط به HTML 5 را به راحتی فراگیرند.
به همین منظور ما یک پکیج آموزشی که به صورت فیلم می باشد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که به نسخه ی جدید HTML علاقه دارند با دانلود این مجموعه با جدیدترین تکنولوژی های تحت وب آشنا شوند. این پکیج که به صورت فهرست بندی هم می باشد می تواند طی مدت کوتاهی آخرین تغییرات و تکنولوژی ها را در طراحی وب به کاربران بیاموزد. این مجموعه که محصول سال ۲۰۱۲ هم هست Tutsplus – HTML5 Fundamentals نام دارد.

برای دانلود و مشاهده فهرست کامل این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

admin بازدید : 109 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

| نسخه جدید WinMetro 1.2.0.693 جایگزین نسخه قبلی شد|

با نرم افزار WinMetro میتوانید در ویندوزهای XP / Vista / 7 محیط کاربری ویندوز ۸ را بدون تغییرات اساسی ویندوز اصلیتان تجربه کنید. ظاهر کاربری این ویندوز "مترو" نام دارد و بیشتر برای صفحات لمسی طراحی شده است ولی کاربرانی که هنوز از موس و کیبرد استفاده میکنند ، نیز میتوانند از آن استفاده کنند. نرم افزار WinMetro این امکان را میدهد که بدون تغییرات اساسی روی ویندوز ، ظاهر جدید مترو را تجربه کنید. این نرم افزار بسیار ساده و اجرا می شود و با غیرفعال کردن آن بدون نیاز به ریستارت شدن و تغییر تنظیمات ویندوز و ضربه زدن به ویندوز اصلی ، غیرفعال خواهد شد.

admin بازدید : 268 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

قسمت ۱۰ اضافه شد / پایان فصل اول

دانلود سریال اینترنتی نفوذ ، با کیفیت HD 720p و Full HD 1080p

دانلود سریال اینترنتی نفوذ ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نخستین سریال اینترنتی ایران از ۱۰ آبان ماه ، یکشنبه ها و چهارشنبه ها در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت . فصل نخست این سریال  در ۱۰ قسمت ۹ دقیقه ای  طراحی شده است که به موضوع جوانان و اینترنت پرداخته  و با قالبی پلیسی جاسوسی، ماجرایی پر کش و قوس را برای بینندگان بازگو می کند . پخش این سریال توسط سایت www.3rial.tv انجام می پذیرد که از ابتدا ی آبان ماه سال جاری راه اندازی شده و به همراه دانلود رایگان این مجموعه بخش های گوناگونی چون : پشت صحنه، عکس، اخبار، نظرسنجی، مسابقه و مصاحبه آنلاین را برای علاقمندان مهیا کرده است.

بازیگران و عوامل سریال : نفیسه روشن ، ترلان پروانه ، ارسلان قاسمی ، امیر مهدی کیا، شراره دولت آبادی ، فرامرز روشنایی ، مرتضی کاظمی و رضا آحادی و …

خلاصه داستان : مهرنوش دختری جوان و فعال در اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته و از دوست خود بهار کمک می خواهد، بهار که برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر است تلاشی را برای باز پس گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می کند که به ماجرایی پیچیده می انجامد …


» برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد سریال اینــــجـــا کلیک کنید …

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 1,588
  • بازدید سال : 24,027
  • بازدید کلی : 2,011,635