loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 185 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

admin بازدید : 140 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Windows Live Messenger نسل جدید مسنجر معروف MSN می باشد. این نرم افزار دارای تمامی امکانات محبوب مانند لیست کاربران، شکلک ها و قابلیت ارتباط سریع میان شما و دوستانتان با استفاده از چت نوشتاری، صوتی و یا ویدئویی بوده و همچنین چند راه جدید برای اتصال و به اشتراک گذاری عکس ها و اسناد نیز به آن اضافه شده است. این نرم افزار یک جایگزین عالی در زمینه ارتباط آنلاین به جای ایمیل بوده و حتی می توانید از آن در مواقعی که نمی توانید در مکانی خاص حضور داشته باشید استفاده کنید. این نرم افزار قسمتی از خدمات آنلاین ویندوز می باشد.

admin بازدید : 196 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

با Yahoo! Mail نامه های الکترونیکی یاهو را بر روی اندرووید خود مشاهده کنید . این نرم افزار ویژگی های بسیار زیادی دارد که تمامی نیاز های کاربر را برای ارسال یا دریافت اطلاعات تامین می کند.

ویژگی های کلیدی Yahoo! Mail :
- نمایش تصویر در این باکس
- ارسال و دریافت پوشه های اطلاعات
- نوشتن متن همراه با شکلک های جدید
-جستجوی پیشرفته

admin بازدید : 167 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

emam-moosaye-kazem

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار “زندگینامه امام موسی کاظم علیه السلام” که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگینامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و … امام موسی کاظم (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد.
امکانات و بخش های نرم افزار :
-شناسنامه امام موسی کاظم (ع)
-بانوی پاک،مادر امام موسی کاظم (ع)
-در زندان های هارونی
-رهنمود های تربیتی امام موسی کاظم (ع)
-اسوه صلابت و ظلم ستیزی
-با امام موسی کاظم (ع) در سایه قرآن
-شاگردان مکتب امام موسی کاظم (ع)
-موجبات شهادت امام موسی کاظم (ع)
-وصیت ها و صدقات امام موسی کاظم (ع)
-احادیثی از امام موسی کاظم (ع)

به همراه
-زیارت نامه امام موسی کاظم (ع) با امکان پخش صوتی
-بخش گنجینه صوتی حاوی مولودی و نوحه

admin بازدید : 197 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

آیا در انتقال بازی و فایل های رسانه ای به سیستم عامل اندروید خود دچار مشکل هستید؟ Wondershare MobileGo می تواند مشکلات شما در زمینه های مختلف مربوط به سیستم عامل اندروید را حل کند.

admin بازدید : 172 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

با توجه به نیاز روز افزون علاقه مندان حوزه طراحی وب در ایران به وجود خودآموزهای مرتبط و خلاء چنین خودآموزهایی در وب فارسی این کتاب منتشر شده است. در این کتاب ۴ خود آموز مرحله به مرحله تقدیم شما می شود. در این کتاب، برگردان فارسی چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور برای شما علاقه مندان قرار داده شده است. در ابتدای هر بخش منبع خودآموز نیز جهت حفظ حقوق مولفین اصلی و همچنین آشنایی بیشتر خوانندگان درج شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند. کتاب در ۷۹ صفحه به زبان فارسی و با فرمت pdf در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

admin بازدید : 150 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه به صورت اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است ، All In One بودن این ویندوز به معنی داشتن تمامی ورژن های منتشر شده از ویندوز ۸ می باشد که در ادامه می توانید نام آن ها را مشاهده نمایید .

| نسخه اورجینال ۳۲ و ۶۴ بیتی به پست افزوده شد |

dvd دانلود نسخه نهایی ویندوز هشت Windows 8 All In One x86/x64 شما می توانید این ویندوز را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه سه سوت شاپ با قیمت 6,000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید

admin بازدید : 132 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

BoxCryptor نرم افزاری برای رمزگذاری روی فایل ها با استفاده از استاندارد AES-256 است. دسترسی به فایل های رمز نگاری شده روی تمامی ابزار و سیستم عامل های ویندوز ، اندروید و iOS و حتی Mac OS X و لینوکس نیز ممکن خواهد بود. بدین ترتیب می توانید روی فایل های خود به سادگی رمز قرار دهید تا هر کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. تمامی فایل ها به صورت منفرد و با سرعت بالا رمزگذاری می شوند و در یک پوشه که شما انتخاب کرده اید مانند پوشه DropBox ذخیره خواهند شد

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 23,953
  • بازدید کلی : 2,011,561