loading...
کلیک کن بیا تو| نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل,سرگرمی, عکس, فیلم, موزیک, ترفند
admin بازدید : 135 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)
| نسخه جدید Sun Calendar 7 Beta جایگزین نسخه قبلی شد|
برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار ، رخدادهای ملی ، مذهبی و سینمایی جهان ، دارا بودن ساعت جهانی ، اوقات شرعی ، مبدل تاریخ ، دفترچه تلفن و … اشاره کرد.
admin بازدید : 138 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

 افراد زیادی از خیلی تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است ، بی اطلاع هستند و در دنیای مجازی اینترنت ممکن است با اصطلاحات و مواردی روبرو شوند که آنها را دچار سردرگمی یا مشکل کند.
در ادامه به توضیح برخی از نکاتی می پردازیم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار رایانه و اینترنت هستید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت بخوانید.

admin بازدید : 320 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

V2B_Photo

وقتي عکسهاي قديمي را به ديجيتال تبديل مي کنيد، اغلب با عکسهايي مواجه مي شويد که مدت زمان زيادي از گرفتن آنها گذشته است يا به شکل بدي نگهداري شده اند. در اين کارگاه 3 ساعته تيم گري تکنيک ها و تجارب خود را درباره تبديل عکسهاي قديمي به جديد در اختيار شما مي گذارد، از ترميم پاره گي ها و آسيب ديدگي ها تا افزودن رنگ در جاهايي که فاقد رنگ هستند. در اين برنامه همچنين شما فرا خواهيد گرفت که چگونه بطور غير مخرب کار کنيد به شکلي که اصلا اطلاعات مهم را از دست ندهيد و تصوير اصلي را حفظ کنيد و لايه هايي اضافه کنيد که تصوير شما را تغيير ندهد. همچنین فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب آموزشی هر درس را فرا بگیرند

admin بازدید : 667 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

زبان : انگلیسی

فرمت : MP4

مدت زمان : ۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

رزولوشن : ۱۲۸۰×۷۲۰

سطح آموزشی : مبتدی – Beginner

IOS یکی از محبوبترین سیستم عامل های موبایل است که توسط شرکت بزرگ Apple طراحی و ساخته شده است تا بر روی گوشی های این شرکت نصب شود. این سیستم عامل با گستردگی خود توانسته محبوبیت بسیاری برای خود دست و پا کند و همچنین یکی از عوامل رشد طرفداران گوشی های شرکت اپل است. شاید وجود مجموعه ای برای آموزش این سیستم عامل برای شما مقداری عجیب باشد اما گستردگی بسیار این سیستم عامل موجب شده است که چنین مجموعه هایی تولید شوند. مجموعه ای که هم اکنون برای شما آماده شده است به شما آموزش می دهد تا چگونه بهترین استفاده را از این سیستم عامل قدرتمند داشته باشید و با تمامی قسمت ها و راز های این سیستم عامل آشنا شوید. این مجموعه در ۵ بخش که هر کدام به آموزش و توصیه هایی در باره قسمتی از امکانات این سیستم عامل می دهد ساخته شده است و شما میتوانید اطلاعاتی جامع از این سیستم عامل و راز های آن بدست آورید. این مجموعه توسط شرکت بزرگ video2brain و برای سطح مبتدی ساخته شده است.

admin بازدید : 203 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

Superbikes بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes

SuperBikes نام بازی هیجان انگیز و ورزشی در سبک موتور سواری حرفه ای بوده که با حجمی بسیار مناسب و گرافیکی خارق العاده در سبک خود بی نظیر است. این بازی مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند. در ابتدا با استفاده از موتور نه چندان پر قدرتی به مسابقه می پردازید که پس از برد آن رقابت مقداری پول یا همان امتیاز کسب می کنید. پس از طی چندین مرحله و به حد نصاب رسیدن امتیاز مورد نیاز , به خریز موتور های جدید تر و پیشرفته تری قادر خواهید بود. هم چنین انجام حرکات نمایشی و سرعت هر چه تمام تر به موقع رانندگی نیز امتیاز محسوب خواهد شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 648 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

دانلود گزارش فارسی بازی PES 2013 با صدای مزدک میرزایی

 

دانلود گزارش فارسی بازی PES 2013 مزدک میرزایی

 

امروز برای شما دوستان پچ گزارش فارسی بازی PES 2013 با صدای گزارشگر محبوب تلویزیون مزدک میرزایی رو آماده دانلود کردم. این گزارش شامل گزارش کارشناس در حین بازی هم می باشد. شما هم اکنون می توانید این گزارش فارسی را از وب سایت کلیک کن بیا تودریافت نمایید.

admin بازدید : 121 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .
سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۰۰موتور جستجو ثبت کند:
http://submitter.pctech.ir/
پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ثبت را بزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار چند دقیقه ای طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

admin بازدید : 108 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

سلام.بردیا باکس یک سایت کلیکی آلی با مزاید بسیار زیبا وبا امکانات بسیار آلی به فکر اراعه ی یک سایت کلیکی است که هر که به آن وارد می شود شگفت زده شود. این سایت کلیکی با پرداخت به ازای هر کلیک 12تا20تومانیکی از پر در آمد ترین سایت های ایران است.دراین سایت کلیکی روزانه می توانید هر چه بخواهید کلیک کنید وروزانه 100هزار تومان به دست بیاوریدو هر چه زیر مجموعه می توانید به دست آورید.باتشکر از بازدید شما. برای ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام
روش ثبت نام در بردیا باکس: روی گزینه ی ثبت نام کلیک کرده وسپس بر روی گزینه ی عضویت کلیک کرده وسپس نام کاربری وبعدرمز عبور وبعد برای امنیت بالا رمز عبور را مجددآ تکرار می کنیم و بعداز رمز عبور ایمیل شخصی خود را وارد کنید ایملیا میتوانید به جای آن آی دی خود را اضافه کنید ودر آخر آن @yahoo.comرا وارد کنید وسپس سال تولد خود را وارد کنید وبعداز آن روی گزینه ی قوانین ارئه خدمات:و بله من قوانین را قبول میکنم کلیک کنیدوبعد از انجام این کار کد امنیتی را همان طوری که در زیرش نوشته وارد کنیدو بعد روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید.
admin بازدید : 158 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

مبلغ خروجی سایت تا این لحضه مبلغ 124166500ریال  

این سایت به شدت در حال پیشرفت و رتبه الکسای آن در ایران تا این لحظه 612

وتعداد کاربران تا این لحضه: 73318 نفر 

در رابطه با تعداد کاربران این سایت چیزی نمیتوانم بگویم چون با سرعت


چشمگیری که این سایت در جذب نفرات دارد ، هیچ وقت نمیتوان آمار دقیقی

اعلام کرد و این آمار بالا تا امروز هست

«باکس 24» بهترین و مطمئن ترین سیستم کسب درآمد اینترنتی

واقعا عالیه

تعداد صفحات : 77

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 766
  • کل نظرات : 357
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3288
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 1,652
  • بازدید سال : 24,091
  • بازدید کلی : 2,011,699